وکیل در میرداماد

وکیل در میرداماد

وکیل در میرداماد


امروز با معرفی وکیل در میرداماد و معرفی موسسه حقوقی معتبر محدوده میرداماد با شما خواهیم بود.

قبل از هر چیز اگر درگیر پرونده و دعاوی حقوقی مانند دعاوی خانوادگی و یا دعوای کیفری مانند کلاهبرداری و غیره هستید جهت دسترسی به بهترین وکلای پایه یک دادگستری از طریق شماره تماس‌های درج شده در این مقاله با ما در تماس باشید.

بلوار میرداماد تهران، به واسطه قرار گرفتن بین خیابانهای شریعتی در شرق و خیابان ولیعصر در غرب، به یکی از محله های مهم تهران تبدیل شده است.

وجود ساختمان مرکزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام، وجود شرکتهای نفتی، بانک و بیمه در بلوار میرداماد و همچنین بافت مسکونی در دو طرف این بلوار مهم پایتخت، وجود یکی از مهمترین استگاههای خط یک مترو تهران، منطقه میرداماد را به مرکزی مهم در مبادلات تجاری و اداری تبدیل نموده است.

موسسه حقوقی بین المللی و داوری مهر پارسیان، به عنوان موسسه حقوقی معتبر محدوده میرداماد و منطقه 3 تهران، با هدف معرفی بهترین وکیل در میرداماد، به بررسی امکان سنجی طرح پرونده در منطقه میرداماد تهران و معرفی خدمات گروه وکلای مهر به عنوان دفتر وکیل در میرداماد، با شما همراه خواهد بود.

نکات مهم در معرفی دفتر وکیل در میرداماد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای یافتن دفتر بهترین وکیل در میرداماد و متخصص دعاوی خانواده چه باید کرد؟

رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری محدوده میرداماد در چه مرجعی انجام می شود؟

مرجع انتظامی محدوده میرداماد به کدام کلانتری تهران متصل است؟

برای یافتن دفتر وکیل طلاق توافقی محدوده میرداماد چه باید کرد؟

تقسیم واحدها در مشارکت در ساخت

[/stextbox]

دادسرای عمومی و انقلاب محدوده میرداماد

دادسرای عمومی ناحیه 3 تهران واقع در خیابان ملاصدرای تهران، مرجع رسیدگی به شکایت های کیفری و جرایم عمومی محدوده میرداماد تهران است.

جرایم مرتبط با مواد مخدر در محدوده میرداماد تهران، مانند همه مناطق تهران به دادسرای انقلاب تهران واقع در خیابان معلم ارجاع خواهد شد.

کلانتری 103 گاندی به عنوان مرجع انتظامی محدوده میرداماد تهران، پایگاه 3 پلیس امنیت جهت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه سوم آگاهی تهران در میدان نیلوفر عباس آباد از دیگر مراجع انتظامی تخصصی محدوده میرداماد تهران محسوب می‌شوند.

رسیدگی به جرایم منافی عفت و خرید و فروش مشروبات الکلی در دادسرای ارشاد تهران، جرایم قتل عمد و آدم ربایی در دادسرای جنایی تهران، جرایم مالی و اقتصادی عمده در دادسرای اقتصادی تهران، جرایم حوزه فرهنگ و رسانه در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، جرایم رایانه ای محدوده میرداماد در دادسرای جرایم رایانه ای تهران، جرایم پزشکی محدوده میرداماد نیز در دادسرای ویژه جرایم پزشکی تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان در محدوده میرداماد

طبق قانون آیین دادرسی کیفری جدید، دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان تهران، صلاحیت رسیدگی به کلیه جرایم مرتبط با این گروه سنی را دارد.

دادگاه خانواده محدوده میرداماد تهران

مجتمع قضایی خانواده 2 تهران در محدوده ولنجک تهران، صلاحیت رسیدگی به تمامی دعاوی خانواده در محدوده میرداماد تهران را دارد.

برای رسیدگی به دعاوی درخواست صدور گواهی رشد، امور حسبی،  و سایر مربوط به محجورین و صغار، مجتمع قضایی امور حسبی و دادسرای ناحیه 25 تهران واقع در سئول، صلاحیت رسیدگی دارند

 وکیل در اتوبان امام علی

دادگاه حقوقی محدوده میرداماد تهران

مجتمع قضایی شهید صدر تهران که در خیابان شیخ بهایی و پایین میدان پیروزان واقع شده است به تمامی دعاوی ملکی، دعاوی ناشی از اسناد تجاری و سایر دعاوی حقوقی محدوده میرداماد و منطقه 3 تهران رسیدگی خواهد نمود و متقاضیان عزیز طرح دادخواست حقوقی، خانواده و سایر دادخواست ها، لازم است به یکی از دفاتر خدمات قضایی محدوده میرداماد و سایر نقاط تهران مراجعه فرمایند.

دفتر وکیل در میرداماد

قبول وکالت در پرونده‌های حقوقی و مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، توسط وکلای متخصص امکان پذیر است.

موسسه حقوقی مهر پارسیان تحت نظر دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری هیچ شعبه دیگری در تهران ندارد.

تبلیغات دفتر وکیل همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان مورد تایید این دفتر نیست.

جهت هماهنگی از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری وکلای پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل در میرداماد

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت تماس با وکیل در میرداماد در ساعات تعطیلی دفتر وکیل میرداماد با شماره همراه زیر تماس بگیرید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

 گروه وکلای مهر- موسسه حقوقی مهر پارسیان

5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *