وکیل متخصص قراردادها


وکیل متخصص قراردادها

وکیل پایه یک دادگستری- وکیل متخصص- وکیل خانواده- وکیل متخصص داوری- وکیل بین‌المللی- وکیل دعاوی ملکی- وکیل قراردادهای بین‌المللی

وکیل متخصص قراردادها، به وکیل پایه یک دادگستری اطلاق می‌شود که در زمینه تنظیم قراردادهای تجاری، تنظیم قرارداهای بین‌المللی، مشاوره خانواده و تنظیم شرایط عقدنامه، تعیین شرایط ضمن عقد نکاح، تعیین داور در قرارداها، تعیین داور در اختلافات خانوادگی، نظارت بر پیمان های تجاری، امور بیمه وکالت، تقسیم ارث، تقسیم منافع و به صورت کلی، نظارت و مشاوره حقوقی در قرارداهای مابین افراد، تخصص دارد. وکیل متخصص قراردادها، با ارائه راهکاری قابل پیش‌بینی در صورت بروز اختلاف در قرارداد، اختلاف در نحوه تفسیر و اجرای قرارداد، امکان پیش گیری از بروز اختلافات عمیق آتی را به حداقل می رساند. محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قراردادها، مشاور حقوقی گروه وکلای مهر و مشاور حقوقی موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با راه اندازی دپارتمان تخصصی قراردادها، وکیل متخصص قراردادها، در حوزه تجارت بین‌الملل و قرارداهای داخلی می‌باشد. مشاورین حقوقی موسسه حقوقی مهر پارسیان، با گردآوری مطالبی درباره وکیل متخصص قراردادها، وکیل متخصص خانواده، وکیل متخصص بین‌المللی و وکیل قراردادهای بین‌المللی، سعی در ارائه خدمات حقوقی قراردادها به هم وطنان عزیز دارند.

سوالات متداول درباره وکیل متخصص قراردادها

وکیل متخصص قراردادها کیست و چه ویژگیهایی دارد؟

وکیل متخصص قراردادها، چه خدماتی در حوزه حقوق خانواده دارد؟

آیا مشاوره با وکیل متخصص قراردادها، امکان بروز اختلاف را به صفر می رساند؟

هزینه‌های مشاوره با وکیل متخصص قراردادها، چه میزان است؟

امکان مشاوره آنلاین، با وکیل متخصص قراردادها، وجود دارد؟

شوراهای حل اختلاف تهران

موسسه حقوقی متخصص قراردادها، چه ویژگی هایی دارد؟

برای یافتن پاسخ سوالات خود و مشاوره با وکیل متخصص قراردادها، با گروه وکلای مهر، همراه باشید. گروه وکلای مهر، با همکاری وکیل متخصص قراردادها، آماده ارائه هرگونه مشاوره حقوقی درباره قراردادهاست.

تنظیم قرارداد توسط مشاور حقوقی

هر نوع توافقی که اشخاص، اعم از حقیقی یا حقوقی با هم تعیین و امضا کنند، به شرطی که خلاف قانون، اخلاق حسنه، نظم اجتماعی و عرف مسلم، نباشد، قرارداد نامیده شده و مورد حمایت قانون‌گذار است. تنظیم قراردادها و درج شرایط قانونی در قرارداد، توسط افراد ناآشنا به قانون و قبول مسئولیت‌های قراردادی، بدون اطلاع از آثار و عواقب عقد قرارداد، بدون حضور وکیل متخصص قراردادها، امکان بروز زیان های جبران ناپذیری برای طرفین خواهد داشت. تنظیم قراردادهایی چون، قرارداد مشارکت مدنی، قرارداد خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول، قرارداد کار، قرارداد اجاره به شرط تملیک و سایر قراردادهای تجاری که بار حقوقی به همراه دارند، توسط وکیل متخصص قراردادها، امکان بروز اختلاف و یا در صورت بروز اختلاف، ایجاد آثار غیر قابل جبران را از میان برخواهد داشت. در بعضی موارد، پیش‌بینی شروطی در قرارداد که مخالف با روح قرارداد و مخالف قوانین آمره نباشد، حل اختلاف در خارج از دادگاه را میسر نموده و با قرار دادن شرط داوری در قرارداد، یا انعقاد موافقت نامه داوری بعد از قرارداد، امکان حل اختلاف احتمالی پیش آمده، در کمترین زمان ممکن را فراهم خواهد نمود.

نظارت وکیل متخصص قراردادها در عقد ازدواج

عقد ازدواج و نکاح، یکی از مهم ترین وقایع حقوقی هر فردی در طول زندگی مشترک است. طرفین در هنگام عقد ازدواج، مکان تعیین شرایطی را دارند و می‌توانند کلیه اختلافات احتمالی بعدی در زندگی مشترک را، جهت حل و فصل موضوع، به داور مرضی الطرفین بسپارند. وکیل متخصص قراردادها، در قراردادی با اهمیت عقد ازدواج، می‌تواند یاری مناسب برای طرفین باشد. اصطلاح طلاق قبل از ازدواج که از ابداعات محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در قراردادها، ابداع شده است، ناظر به همین موضوع است.

وکیل ملک در پردیس

نظارت وکیل متخصص قراردادها در قراردادهای تجاری

قراردادهای تجاری بین‌المللی و یا هر نوع موافقتنامه دولتی و غیر دولتی که بین دو شخص حقیقی یا حقوقی منعقد می‌شود، یکی از چندین موردی است که نیاز مبرم به دخالت وکیل متخصص قراردادها دارد. گاهی با یک جمله ساده، اسقاط کافه خیارات، خیار غبن فاحش، ولو افحش، تمامی حق خود درباره کلاهبرداری قانونی افراد در گنجاندن روشهای نوین کلاهبرداری در قالب قرارداد بیع با اسقاط کافه خیارات، را به افراد شیاد و کلاهبردار، واگذار می کنیم. مشورت ساده حقوقی با وکیل متخصص قراردادها و جلب نظر وکیل، می‌تواند راهکار مناسبی جهت جلوگیری از تضییع حقوق طرفین ارائه نماید. وکیل متخصص قراردادها، لازم است علاوه بر دانش حقوقی و گذراندن دوره های تخصصی حقوق و کارآموزی وکالت دادگستری، حداقل مدتی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری به عنوان مشاوره حقوقی و قبول پرونده‌های تجاری داخلی و بین‌المللی را در رزومه خود داشته باشد. اضافه نمودن شرط داوری به قراردادهای داخلی و بین‌المللی، کمک شایان توجه ای به رسیدگی تخصصی و خارج از چارچوب قانون آیین دادرسی مدنی برای طرفین در پی خواهد داشت. ارجاع پرونده‌های اختلافی به شعبه های دادگاه و اطاله چندین ماهه در راهروهای دادگستری از عوارض عدم استفاده از وکیل متخصص قراردادها، در روابط تجاری افراد می‌باشد.

محمدرضا مهری- وکیل متخصص قراردادها

مشاوره حقوقی مستقیم در امور قراردادهای بین‌المللی، تحصیل و تدریس حقوق در بالاترین مقطع در رشته های حقوق تجارت بین‌الملل و حقوق کیفری و جرم شناسی ، سابقه قضاوت در دادگستری، سابقه نظارت بر قراردادهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مشاوره حقوقی بورس و بیمه در شرکتهای تامین اجتماعی (شستا) و سابقه ۱۸ ساله ارائه خدمات مشاوره حقوقی و داوری ، مشاوره مستقیم در موسسه های حقوقی معتبر در ایران وخارج از کشور، از محمدرضا مهری، وکیل متخصص قراردادها را ساخته است. انجام قرارداهای بین‌المللی، تهیه و تنظیم لوایح حقوقی برای دعاوی داخلی و بین‌المللی، داوری بین‌المللی و داخلی و داوری در امور خانواده، تجربه ای گران سنگ از تجربیات محمدرضا مهری می‌باشد. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با بهره گیری از توان متخصصین رشته های مختلف و عقد قرارداد رسمی با وکلای سایر کشورها، امکان ارائه خدمات تخصصی حقوقی درباره قرارداها را دارد. پیش از انعقاد هرگونه قراردادی، برای دریافت مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل متخصص قراردادها، با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

۵/۵ - (۲۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *