وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران

وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران

وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران


امروز با موضوع وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران با شما خواهیم بود.

مهاجرت با کمک وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران، پروسه را برای شما مطمئن‌تر و چه بسا با سهولت بیشتری همراه می‌سازد.

مهاجرت به انگلستان از طرق مختلفی صورت می‌گیرد: توریستی، تحصیلی، پیوست به خانواده، ازدواج و نامزدی، سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت، پناهندگی.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با حضور وکلای تخصصی در زمینه حقوق داخلی و حقوق بین‌الملل، ارایه دهنده مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه امور اتباع ایرانی در انگلستان می‌باشد.

نکات مهم و توضیحات در خصوص وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران چه خدماتی ارایه می‌دهد؟

برای مهاجرت به انگلستان کدام روش بهتر است؟

با توجه به سختگیری‌ها در صدور ویزای توریستی انگلستان، بهتر است کدام کشور را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنید؟

[/stextbox]

 

ویزای توریستی انگلستان با کمک وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران

آیا می‌دانید که برای گرفتن ویزای توریستی یا دیدار خانواده انگلستان چه شرایطی باید داشته باشید؟

به علت تقاضا و پرسش‌های زیاد در مورد ویزا‌ی توریستی انگلستان تصمیم گرفتیم تا شما را با قوانین این ویزا بیشتر آشنا کنیم تا از درخواست بی‌مورد و اتلاف کردن وقت و پول خود پرهیز کنید.

متاسفانه در حال حاضر سفارت انگلستان سختگیری‌های خود را در مورد درخواست‌های متقاضیان ایرانی برای اخذ ویزای توریستی انگلستان افزایش داده و از دادن ویزای توریستی به ایرانیان امتناع می‌کند.

ما و یا هیچ وکیل قانونی دیگر نمی‌تواند به شما وعده ویزا بدهد و یا گرفتن ویزا را ضمانت کند.

موسسات کاریابی در انگلستان

فقط در ایران این شایعه‌ها وجود دارند و یک سری از آژانس‌های هواپیمایی و یا افراد سود جو که اصلا با قوانین آشنایی ندارند این وعده‌های بی‌اساس را می‌دهند و به دروغ تبلیغ ویزای تضمینی می‌کنند.

چه کسانی می‌توانند ویزای توریستی انگلستان بگیرند؟

پدر و مادر‌های افراد مقیم انگلستان که شرایط مالی و وابستگی کاری و خانوادگی خوبی در ایران داشته باشند.

افراد بسیار توانمند که سوابق مسافرتی به اروپا و آمریکا را قبلا داشته‌ا‌ند و همچنین دارای وابستگی‌های خوب شغلی و خانوادگی به ایران می‌باشند.

نکاتی چند از زبان وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران

به طور کلی متقاضیان باید وابستگی‌های مالی و خانوادگی خود در ایران را به اداره مهاجرت اثبات کنند تا آنها از بازگشت متقاضیان به ایران پس از پایان سفرشان اطمینان حاصل کند.

اگرچه سختگیری‌ها برای صدور ویزاهای توریستی در تمامی کشورها وجود دارد، اما در حال حاضر شرایط صدور ویزای توریستی شنگن و مولتیپل کانادا مساعدتر از ویزای توریستی انگلستان است.

راهنمایی‌های وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران برای امور طلاق ایرانیان در انگلستان

اتباع ایرانی که در انگلستان اقامت دارند، برای رسیدگی به درخواست طلاق و وضول مهریه خود چند حالت دارند: درخواست طلاق و مهریه در دادگاه‌های انگلستان، درخواست طلاق و مهریه در دادگاه‌های ایران، درخواست طلاق در دادگاه انگلستان و وصول مهریه در دادگاه ایران.

در صورتی که ازدواج به سبک ایرانی انجام و به ثبت رسیده باشد، امکان طرح دادخواست طلاق و مهریه در دادگاه انگلستان وجود دارد؛ اما باید دقت نمود که با توجه به بروز مسئله تعارض قوانین، ممکن است دادگاه انگلستان به موضوع مهریه رسیدگی نکرده و مسائل مالی را طبق قوانین انگلستان مورد رسیدگی قرار دهد (یعنی تقسیم اموال به صورت مساوی).

شرایط تاسیس رستوران در سوئد

در صورتیکه به موضوع مهریه، امکان رسیدگی از سوی قاضی و دادگاه انگلستان وجود داشته باشد، در واقع به سند ازدواج به عنوان یک قرارداد و به موضوع مهریه به عنوان تعهد مالی مندرج در قرارداد فی مابین طرفین نگاه می‌شود.

توصیه می‌شود که پیش از هر اقدامی ابتدا با وکیل مورد اعتماد خود مشورت کرده و سپس اقدام نمایید. پیشنهاد وکلای مهر آن است که درخواست مهریه در دادگاه ایران و حتی با کمک وکیل خانواده در ایران انجام شود.

در این حالت حتی با عدم حضور خوانده در دادگاه، به موضوع درخواست مهریه رسیدگی و در صورت وجود اموال در انگلستان، حکم به مصادره اموال صادر خواهد شد.

در صورتی که ازدواج به سبک انگلستان انجام شده باشد، امکان طرح دادخواست طلاق و مهریه در دادگاه ایران وجود ندارد؛ چراکه که ازدواج به تنفیذ دادگاه ایران نرسیده و لذا قابل پیگیری نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود که با وکیل معتبر و آگاه به قوانین طلاق و مهریه در ایران و انگلستان، مشورت کرده و سپس اقدام نمایید.

دفتر وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد، پرتغال، آلمان، سایر کشورهای اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *