ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان


امروز با موضوع ویزای کار آلمان با شما هستیم.

موسسه حقوقی بین‌المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به همراه برترین گروه بین‌المللی وکلا، امکان مشاوره مستقیم عزیزان با وکیل مهاجرت به آلمان و وکیل دادگستری در آلمان را برای هم وطنان فراهم نموده و تا حد امکان نسبت به استخراج قانون کار در آلمان، نحوه کاریابی آنلاین در آلمان، تشخیص بهترین روش مهاجرت به آلمان، اهتمام ورزیده است. در ادامه مختصری درباره ویزای کار آلمان و ویزای کاریابی در آلمان، خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز

برای درخواست ویزای کار، تسلط به زبان آلمانی و یا زبان انگلیسی، یکی از شرایط مهم محسوب می‌شود. نکته قابل توجه این است که جهت اثبات دانش زبان و دریافت ویزای کار، نیازی به ارائه مدرک زبان وجود ندارد.

افرادی که سن آن‌ها کمتر از ۳۸ سال باشد و در یکی از رشته های مهندسی، با شرایط زیر فارغ التحصیل شده باشند، شرایط ثبت درخواست ویزای در جستجوی کار آلمان و ویزای کاریابی در آلمان را دارند:

  • رزومه ی کامل متقاضی به زبان آلمانی
  • ۶ قطعه عکس جدید که خانم ها بدون داشتن حجاب و آقایان با کراوات ۳.۵*۴.۵
  • پس از امضای پاسپورت کپی رنگی از پاسپورت با حداقل اعتبار یکساله
  • ترجمه تمامی مدارک دانشگاهی با ریز نمرات
  • ترجمه تمامی سوابق کاری و بیمه که حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی را اثبات نماید
  • در صورت داشتن مقاله، سابقه پژوهشی یا ثبت اختراع یا اکتشاف، گذراندن دوره های آموزشی در صورت وجود
وکیل تلگرامی

نحوه تایید مدارک در سفارت آلمان

از تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ پرتال آنلاین سفارت آلمان جهت تعیین وقت تایید ترجمه مدارک راه اندازی شده است و نیازی به مراجعه حضوری به سفارت آلمان در تهران وجود ندارد. مراجعه به لینک تعیین وقت تایید مدارک سفارت، فرم مشخصات فردی خود را تکمیل نموده و با اعلام آدرس ایمیل فعال امکان رزرو وقت و اطلاع رسانی وجود خواهد داشت.

پس از تکمیل فرم مخصوص تعیین وقت تایید مدارک سفارت آلمان، از مراحل تکمیل فرم پرینت تهیه نموده و در وقت مقرر جهت تایید مدارک به سفارت مراجعه فرمایید.

پس از تایید مدارک در سفارت آلمان، باز هم می توانید از طریق لینک اعلامی نسبت به تعیین وقت مصاحبه حضوری جهت درخواست ویزای کار آلمان اقدام فرمایید.

مدت اعتبار

ویزای در جستجوی کار آلمان، ویزای کاریابی آلمان و ویزای کار آلمان که در این مقاله همه در یک معنی به کار برده شده است، در صورت صدور از سوی سفارت، شش ماه معتبر است. در مدت شش ماهه اعتبار ویزای کار آلمان، متقاضی می‌تواند با حضور در کشور آلمان نسبت به کاریابی در آلمان و استخدام اقدام نماید. در صورت عدم توفیق در پیدا کردن کار در آلمان، متقاضی کاریابی در آلمان چاره ای جز مراجعت به کشور ندارد و این ویزا قابل تمدید نیست.

در صورت استخدام در المان شرایط دریافت کارت آبی برای متقاضیان کار در اروپا فراهم می‌شود و با داشتن کارت آبی کار در اروپا شرایط برای اخذ اقامت دائم اروپا فراهم خواهد بود.

ویزای همراه جهت متقاضی ویزای کار

ویزای کاریابی در آلمان، فقط نوعی اجازه ورود و اقامت شش ماهه در آلمان برای استخدام در آلمان است. به همین دلیل در بدو امر، متقاضی امکان همراه بردان همسر و فرزندان خود را ندارد. اما پس از پیدا کردن کار در المان، و استخدام در حرفه مورد نظر، می‌تواند افراد خانواده خود را از طریق ویزای همراه و خانواده به خود ملحق نماید. در ادامه نشانی تعدادی از سایت های کاریابی در آلمان در زمین های مختلف برای آشنایی عزیزان و کاربران موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، خواهد آمد.

وکیل چک برگشتی فرمانیه

سایت های مفید در حوزه های مختلف جهت کاریابی در آلمان که در دسترس متقاضیان قرار دارد. مشاغل مورد نیاز زبان انگلیسی:

 

http://www.jobboerse.arbeitsagentur.de
http://www.make-it-in-germany.com/en
http://www.multilingualvacancies.com
http://www.toplanguagejobs.de/
http://www.jobsinberlin.eu/
http://www.indeed.de/Jobs?q=english+speaking

سایت های معتبر کاریابی در آلمان در حوزه فناوی اطلاعات:

http://www.jobsinit.eu/
http://www.stepstone.de/includes/listing/de/pb/bitkom/index.cfm
http://www.channel-e.de/stellenmarkt.html
http://www.computerwoche.de/stellenmarkt/
http://entwickler.com/jobs/index.php
http://www.geekjobs.de/
http://www.heise.de/jobs/
http://www.it-jobkontakt.de/index.php
http://www.it-jobs.de/
http://www.it-positionen.de/
http://www.itsteps.de/

سایت های مرتبط با کاریابی در شرکت های استارت آپ آلمان که امکان ثبت نام و کاریابی آنلاین را به متقاضیان می‌دهد:

https://startup-berlin.com/jobs
http://berlinstartupjobs.com/

کاریابی در آلمان با ویزای دانشجویی آلمان

برای هر دانشجو در آلمان که از خارج از آلمان جهت تحصیل مراجعه نموده باشد، حق کار توام با درس وجود دارد. حق کار دانشجویی از ۱۰ تا ۳۰ ساعت در هفته متغیر است و امکان تبدیل ویزای دانشجویی آلمان به ویزای کار آلمان پس از فراغت از تحصیل وجود دارد.

مشاوره حقوقی ویزای کار آلمان

گروه وکلای مهر، همکار رسمی دفتر حقوقی محمد رضا مهری، با در اختیار داشتن امکان معرفی وکیل دادگستری در آلمان، می‌تواند راهنمای خوبی برای مشاوره حقوقی درباره آثار حقوقی دریافت ویزای کار آلمان به عزیزان متقاضی ارائه دهد. معرفی دفاتر کاریابی بین‌المللی معتبر در ایران که امکان ارائه خدمات کاریابی بین‌المللی برای عزیزان متقاضی دریافت ویزای کار آلمان را داشته باشند، یکی دیگر از خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان می‌باشد.

جهت مشاوره حقوقی درباره شرایط تکمیلی ویزای کار آلمان، با بهترین مشاورین حقوقی بین‌المللی تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳
۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱
۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲
۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳
۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴
۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۱۸ امتیاز)

۱ دیدگاه

  • با سلام .من ۲۷سالمه .دارای مدرک کارشناسی برق قدرت هستم .تسلط نسبی به زبان انگلیسی دارم وچهار سال سابقه کاری دارم و در شرکت های کار کردم که از محصولات زیمنس استفاده میشده ودارای لایسنس های زیمنس بودن آشنایی با محصولات زیمنس رو دارم.ودانش فنی در مورد تابلو‌ های برق رو دارم.و توانی انجام امور تابلو سازی برق را به صورت کامل دارم.مدرک فنی که به زبان انگلیسی هست هم دارم اگه لازم باشه زبان آلمانی هم یاد می‌گیرم .ایا امکان مهاجرت از طریق ویزای کار به المان یا سوئد برام ممکنه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *