ویزای کار سوئد

امروز با موضوع ویزای کار سوئد با شما هستیم.

بهترین نوع مهاجرت به سوئد و یا هر کشور دیگری، مهاجرت کاری محسوب می‌شود. اما داشتن شرایط کاریابی در سوئد و رشته هایی که امکان کاریابی در سوئد دارند، باید دقیقا مورد بررسی قرار گیرد.

بسیاری از موسسه های حقوقی و سازمان های مهاجرتی در اروپا و یا نقاط دیگر دنیا، با ادعای ویزای تضمینی کار سوئد و یا سایر کشورهای اروپایی، بخش عظیمی از مشتاقان مهاجرت کاری به سوئد را در دام هایی گرفتار می‌نمایند که بیرون آمدن از آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

هر چند ممکن است تمامی نکات مهاجرت از طریق کار در سوئد و معرفی سایت های کاریابی در سوئد و اسکاندیناوی از طریق سایت های متعدد در ایران و خارج از ایران در دسترس باشد، اما مشاوره با وکیل مهاجرت و وکیل دادگستری آشنا به حقوق بین‌الملل خصوصی درباره آثار حقوقی مهاجرت از طریق کار به سوئد، می‌تواند راهگشای متقاضیان مهاجرت به سوئد و اروپا باشد.

سازمان حقوقی و مهاجرتی محمدرضا مهری در ایران با همکاری وکیل مهاجرت به سوئد در تهران، با در اختیار داشتن مجوزهای لازم و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، به بررسی شرایط مهاجرت کاری به سوئد، دریافت ویزای کار سوئد، کار برای پزشکان و پرستاران در سوئد و معرفی وکیل مهاجرت به سوئد در تهران پرداخته است.

اقامت پس از تحصیل در سوئد

سوالات برگزیده درباره شرایط دریافت ویزای کار سوئد

  • مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار سوئد چیست؟ برای چه مشاغلی ویزای کار سوئد صادر می‌شود؟
  • آیا برای دریافت ویزای کار سوئد و مهاجرت کاری به سوئد، نیاز به دعوت نامه کار در سوئد می باشد؟
  • تهیه دعوت نامه کار جهت صدور ویزای سوئد توسط سازمان حقوقی و مهاجرتی در تهران امکان‌پذیر است؟
  • مشاوره با وکیل مهاجرت به سوئد در تهران چگونه انجام می‌شود؟
  • آیا با ویزای کار سوئد امکان همراه بردن همسر و فرزندان وجود دارد؟
  • شرایط دریافت پاسپورت سوئد از طریق مهاجرت کاری به سوئد و تولد فرزند در سوئد چگونه است؟
  • شرایط کاری پزشکان و مهندسان در سوئد چگونه است؟

شرایط ویژه کار در سوئد برای رشته ای علوم پزشکی

متقاضیان ویزای کار سوئد که دارای مدارک تحصیلی در رشته های شنوایی سنجی، زیست شناسی پزشکی، بهداشت دهان و دندان، دندانپزشکی، پزشک عمومی، متخصص تغذیه، مامایی، پرستاری، فیزیک پزشکی، بینایی سنجی، ارتوپدی، فیزیوتراپ، روان پزشک، گفتار درمانی، رادیولوژیست، داروسازی، می‌توانند برای دریافت ویزای کار سوئد بدون نیاز به مدرک زبان اقدام نمایند.

استخدام پرستاران در سوئد

فرصت های شغلی بسیار خوبی برای پرستاران در سوئد فراهم شده است. پرستاران با مدرک حداقل لیسانس و دارای تجربه در طب اطفال، روانپزشکی، پرستار بخش داخلی و قلب، پرستار نگهداری از سالمندان، امکان استخدام در مراکز درمانی سوئد را دارند.

قبل از شروع به کار پرستاری در مراکز درمانی سوئد، دوره های کوتاه مدت زبان انگلیسی و آموزش ضمن خدمت پرستاران در کالج های مربوطه برگزار شده و سپس مجوز کار در مراکز درمانی سوئد صادر می‌شود.

تحصیل رایگان در سوئد

مزایای کار در سوئد

  • امکان ادامه تحصیل رایگان در سوئد همزمان با کار.
  • امکان اقامت اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان از ابتدای صدور ویزا و مجوز اقامت در سوئد.
  • امکان دریافت پاسپورت سوئد بعد از پنج سال کار و اقامت در این کشور.
  • تحصیل رایگان در سوئد برای فرزندان.
  • برخوردای از بیمه تامین اجتماعی کامل و همه حقوق شهروندی در سوئد.

دریافت ویزای کار سوئد بدون مدرک زبان

دریافت ویزای کار در هر کشوری برای خارجی ها، نیاز به مدرک زبان و یا داشتن مهارت کافی در زبان می‌باشد. در صورتی که متقاضی دریافت ویزای کار سوئد بدون مدرک زبان هستید، بهترین راه ثبت نام در کالج های زبان انگلیسی سوئد و دریافت ویزای کالج زبان سوئد می‌باشد. پس از اخذ پذیرش در دوره های زبان انگلیسی در سوئد، امکان همراه بردن خانواده خود را نیز دارید.

با گذراندن دوره زبان سوئد، و کسب مهارت لازم، می توانید در مراکز درمانی سوئد و یا صنایع سوئد مشغول به کار شوید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی، دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل گروه وکلای مهر آمادگی ارائه مشاوره های تخصصی به شما عزیزان را دارد.

ویزای کار سوئد با دعوت نامه شغلی

در صورتی که کارفرمایی نیاز به نیروی کار داشته باشد، لازم است ابتدا درخواست استخدام خود را به مدت سه ماه در کشور سوئد آگهی نماید.

در صورتی که ظرف سه ماه از تاریخ آگهی استخدام نیروی کار در سوئد، متقاضی جهت استخدام مراجعه ننمود، این آکهی به مدت سه ماه در اتحادیه اروپا منتشر می‌شود. با انقضای مهلت شش ماهه به ترتیب فوق، کارفرما می‌تواند با رعایت سایر شرایط نسبت به صدور دعوتنامه کاری برای اتباع خارجی اقدام نماید.

پناهندگی در سوئد

بهترین راه مهاجرت به سوئد نیز با توجه به شرایط جدید پیش آمده، ثبت نام در کالج های زبان است. درصد بسیار زیادی از متقاضیان مهاجرت به سوئد از طریق ثبت نام در کالج زبان سوئد موفق به مهاجرت به این کشور شده اند.

وکیل مهاجرت به سوئد در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به مدیر عاملی محمدرضا مهری عضو کانون بین‌المللی وکلا و کانون بین‌المللی وکلای جوان، با داشتن اختیارات قانونی مندرج در اساسنامه، امکان معرفی وکیل مهاجرت به سوئد در تهران را به عزیزان و متقاضیان ویزای کار سوئد دارد.

موسسات کاریابی بین‌المللی در تهران، نیز در صورت عقد قرارداد با موسسات کاریابی در سوئد، امکان کاریابی برای متقاضیان را دارند. جهت مشاوره درباره راه‌های مهاجرت به سوئد، شرایط حقوقی و آثار درخواست ویزای کار سوئد، معرفی وکیل مهاجرت به سوئد در تهران و تکمیل فرم های مهاجرتی سفارت سوئد در تهران با گروه وکلای بین‌المللی مهر تماس بگیرید.

گروه وکلای بین‌المللی و مهاجرت مهر، تنها گروه وکلای مهاجرت ایران، دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت فوری تهران

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

۲ دیدگاه

  • سلام
    ۱)برای گرفتن اقامت از طریق دوره زبان ، متقاضی در کشور سوئد بهتر است دوره زبان سوئدی را در کالج یاد بگیرد یا زبان
    انگلیسی را؟
    ۲)برای درمانگران در سوئد ، آموزش زبان انگلیسی گذاشته می شود یا سوئدی؟

    • سلام دانش زبان سوئدی برای اقامت لازم نیست برای تابعیت لازمه و در کنار آموزش زبان انگلیسی در کالج، زبان سوئدی هم آموزش داده میشه
      برای پاسخ باقی سوالاتتون لطفا با مشاورین موسسه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *