کارآفرینی در استرالیا

کارآفرینی در استرالیا

 

کارآفرینی در استرالیا، یکی از بهترین راههای مهاجرت به استرالیا می‌باشد. ثبت شرکت در استرالیا، و کارآفرینی در استرالیا از موارد و راههای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری هستند. آگاهی کامل از قوانین مهاجرتی استرالیا و سازمان مهاجرتی استرالیا، کمک موثری جهت مهاجرت به استرالیا به عزیزان ارائه می‌دهد. کشور استرالیا، با پهنه گسترده در گیتی و برخورداری از مواهب طبیعی به دارندگان تجارت در هر کشوری، اجازه می‌دهد تا با انتقال تجربیات و بخشی از سرمایه خود، از طریق کارآفرینی در استرالیا، اقامت و تابعیت استرالیا را برای خود و اعضاء خانواده، کسب نمایند. آیا سوالاتی درباره ویزای کارآفرینی استرالیا دارید؟ از شرایط کارآفرینی در استرالیا، اطلاعی دارید؟ جهت کارآفرینی در استرالیا چه مبلغی مورد نیاز است؟ تحصیل رایگان فرزندان در استرالیا از طریق ویزای کارآفرینی امکان‌پذیراست؟ وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا چه شرایطی دارد؟ مشاورین حقوقی گروه وکلای مهر، با همکاری موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، پاسخ سوالات شما را خواهند داد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره ویزای کارآفرینی در استرالیا، مطالعه این مقاله به شما توصیه می‌شود.

استرالیا

کشور استرالیا به دلیل وسعت بیش از حد، به عنوان قاره ای مستقل در جهان شناخته شده است. وجود بندر سیدنی در استرالیا، که مهم ترین شهر این کشور می باشد و سالانه تعداد زیادی گردشگر را به استرالیا می کشاند، و شهر ملبورن، پایتخت زیبای استرالیا، جلوه دیگری به این کور بخشیده است. وجود پتانسیل بالای صنایع دامی و کشاورزی و صنایع دیگر در استرالیا، این کشور را به کشوری مهاجرپذیر بدل نموده است. واحد پول استرالیا، دلار استرالیا و زبان رسمی این کشور انگلیسی است. استرالیا هنوز به عنوان یکی از مستعمرات انگلستان شناخته می‌شود. کارآفرینی در استرالیا، بنا به دلایل پیش گفته، از سال ۲۰۱۶ مورد تاکید و قبول دولت استرالیا قرار گرفته ویکی از برنامه های مهاجرتی استرالیا می‌باشد.

پناهندگی در استرالیا

شرایط کارآفرینی در استرالیا

برای کارآفرینی در استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری وکارآفرینی، دارا بودن شرایط زیر لازم است:

  1. سن متقاضی اصلی، در هنگام اریه درخواست، نباید از ۵۵ سال بیشتر باشد.
  2. داشتن کسب و کار درکشور مبدا و تجربه متناسب جهت ادامه تجارت یا خدمت مورد نظر در استرالیا.
  3. جمع سرمایه و داراییهای منقول و غیر منقول متقاضی اصلی و خانواده وی حداقل ۸۰۰هزار دلار استرالیا باشد و طی دو سال آخر حداقل گردش پولی معادل۵۰۰هزار دلار استرالیا را جهت دریافت ویزای کارآفرینی دراسترالیا، ارائه نماید.
  4. کسب امتیازات لازم جهت سرمایه گذاری وکارآفرینی در استرالیا حداقل۶۵ امتیاز.
  5. پذیرش کسب وکار متقاضی توسط یکی از ایالت ها ی استرالیا.
  6. آشنایی کامل به زبان انگلیسی.

مراحل صدور ویزای کارآفرینی در استرالیا

پس از بررسی شرایط لازم توسط وکیل مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا و ثبت نام در اداره مهاجرت با اختصاص کد رسمی از سوی اداره مهاجرت استرالیا، پروسه ارزشیابی قیمت املاک و مستغلات، جهت احراز شرایط مالی متقاضی آغاز می‌شود. در این مرحله متقاضی کلیه مدارک لازم را تهیه و تحویل وکیل رسمی مهاجرت استرالیا می‌نماید. پس از تکمیل مدارک، برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر ۲۱سال وی ویزای ورود به استرالیا صادر می‌شود که می‌تواند تا یکسال پس از صدور ویزا، وارد استرالیا شود. متقاضی در مدت چهارساله اقامت در استرالیا و در صورت راه اندازی کسب و کار معرفی شده و ایجاد اشتغال، امکان اخذ اقامت دائم استرالیا و پاسپورت استرالیا را دارد.

تعهدات ویزای کارآفرینی در استرالیا

  1. راه اندازی شرکت یا خدمتی که در بیزنس پلان ذکر شده است، ظرف دوسال پس از ورود به استرالیا با ویزای کارآفرینی استرالیا.
  2. اشتغال به تحصیل زبان انگلیسی با پرداخت هزینه‌های متعلقه، در صورتی که متقاضی، همسر و فرزندان وی، مدرک آیلتس نداشته باشند.
  3. سرمایه گذاری به مبلغ ۳۰۰هزار دلار استرالیا، درتجارتی که از طریق معرفی ان ویزای کارآفرینی در استرالیا را دریافت نموده است .
  4. پیدا کردن سرمایه گذار دراسترالیا جهت کارآفرینی.
ویزای توریستی استرالیا

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کارآفرینی در استرالیا

  1. داشتن گذرنامه معتبر متقاضی، همسر و فرزندان زیر۲۱ سال .
  2. داشتن کسب وکار فعال درکشور مبدا متقاضی.
  3. تمکن مالی کافی وگردش حساب در دو سال آخر فعالیت.
  4. داشتن مدرک زبان آیلتس۵/۵ در همه مهارتها.(امکان گذراندن دوره زبان با پرداخت هزینه ها درابتدای ورود به استرالیا وجود دارد.).
  5. ارائه مدارک داشتن دارایی کافی توسط متقاضی( این داراییها می‌تواند به نام همسر متقاضی هم باشد).

اخذ پاسورت استرالیا از طریق کارآفرینی در استرالیا

در صورتی که متقاضی با راه اندازی کسب وکار معرفی شده و ایجاد اشتغال دراسترالیا، موفق به اخذ اقامت دائم استرالیا شود، پس از چهار سال اقامت، و قبولی در آزمون اعطاء تابعیت، امکان اخذ پاسپورت استرالیا را دارد. لازم به ذکر است که پس از ورود متقاضی و همراهان به استرالیا، پرونده هر یک از افراد خانواده به صورت جدا قابل رسیدگی است. اخذ تابعیت استرالیا توسط یکی از اعضاء خانواده یا مردودی درخواست اقامت دائم استرالیا یا درخواست پاسپورت استرالیا، تاثیری درسرنوشت سایر اعضای خانواده ندارد.

تحصیل رایگان در استرالیا

افرادی که اقامت دائم یا موقت استرالیا را از طریق ویزای کارآفرینی استرالیا دریافت نموده اند، می‌توانند از مزایای بیمه درمانی و تحصیل ارزان در کالج ها و دانشگاه های استرالیا برای خود و فرزندان استفاده نمایند.

وکیل مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت، تحصیل در استرالیا، ازدواج در استرالیا، ویزای گاردین در استرالیا، ویزای کارآفرینی در استرالیا، پناهندگی به استرالیا و یا از طریق ویزای کار استرالیا امکان‌پذیر است. پروسه کارآفرینی در استرالیا، نیاز حتمی به وکیل مهاجرت به استرالیا دارد و بدون وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا، امکان به نتیجه رسیدن پروسه ویزای کارآفرینی استرالیا، بسیار کم است. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با عقد قرارداد رسمی با وکلای مهاجرت استرالیا، نیوزلند وکانادا، امکان مشاوره حقوقی مهاجرتی با وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا را برای موکلین عزیز فراهم نموده است. کافی است هنگام تماس با موسسه مهر پارسیان، درخواست مشاوره حقوقی مهاجرتی با وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا را ارائه فرمایید تا درسریع ترین زمان ممکن، امکان مشاوره حقوقی حضوری و مهاجرتی با وکیل رسمی مهاجرت برای شما فراهم شود. با موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالات و مهر پارسیان اولین فردی باشد که از تغییرات قوانین مطلع می‌شود.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *