گروه وکلای ایران

امروز با معرفی گروه وکلای ایران با شما هستیم.

دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری در تهران و سایر شهرهای ایران به دلیل محدودیت ایجاد شده طبق قانون وکالت، امکان تاسیس شعبه در سایر شهرها را ندارد.

حتی وکیل پایه یک دادگستری حق تاسیس بیش از یک دفتر در همان شهری که پروانه وکالت پایه یک وی برای ان شهر صادر شده است را ندارد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان که از آغازین روزهای حیات این مجموعه، با هدف راه اندازی گروه وکلای ایران ، تاسیس گردید، با توجه به حضور وکلای رسمی و پایه یک دادگستری در جمع موسسین و مدیران فعلی این موسسه حقوقی و داوری، اقدام به تشکیل گروه وکلای مهر تهران با هدف تشکیل گروه وکلای ایران و ارائه خدمات حقوقی به صورت کار گروهی، TEAM WORK نموده است.

ثبت رسمی گروه وکلا

هر جمعیت یا دسته و گروه سیاسی که قصد فعالیت در کشور را دارد، موظف است با ارائه درخواست رسمی ثبت سازمان مردم نهاد به وزارت کشور و رعایت قوانین و آیین نامه های مربوطه، نسبت به ثبت رسمی ان اقدام نماید.

ثبت گروه وکلای ایران، در وزارت کشور، نیازمند به داشتن پروانه وکالت رسمی دادگستری از کانون وکلای دادگستری، نداشتن سوء پیشینه موثر کیفری اعضای گروه وکلا، تعیین اعضای اصلی و هیات موسس گروه و معرفی مرام نامه گروه به وزارت کشور دارد.

گروه وکلای مهر

تشکیل گروه وکلای مهر توسط محمدرضا مهری بنیانگذار موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در سال 1386 به تصویب اعضای گروه رسید و فعالیت رسمی خود را در قالب پذیرش وکالت توسط گروه وکلای مهر آغاز نمود.

وظایف سازمان تامین اجتماعی

با پیوستن وکلای سایر شهرهای ایران و وکلای رسمی ایرانی خارج از کشور به گروه وکلای مهر، فعالیت این گروه جنبه بین‌المللی پیدا کرد و در حال حاضر در بیش از بیست کشور دنیا، وکلای رسمی دادگستری، همکاری با گروه وکلای مهر را در برنامه خود دارند.

امکان برخورداری از خدمات وکیل دادگستری در شهر و کشور دیگری غیر از محل سکونت خود با هزینه ای بسیار مناسب و بدون صرف زمان و هزینه‌های رفت و آمد، موضوع دیگری است که کار گروهی وکلای مهر تهران، به ارمغان آورده است.

فعالیت گروه وکلای مهر در فضای مجازی

با توجه به اینکه در عصر حاضر، معرفی مشاغل و خدمات قابل ارائه، با پیشرفت تکنولوژی به صورت سنتی امکان‌پذیر نیست، بنا به تصمیم هیات موسس برترین گروه وکلای ایران، اقدام به راه اندازی وب سایت های تخصصی حقوق مهاجرت، حقوق کیفری، حقوق خانواده، حقوق املاک، حقوق تجارت، حقوق ثبتی و سایر رشته های حقوقی شده است. اما فضای کسب و کار اینترنتی، محدودیت های خاص خود را دارد.

نظارت نهادهای متکفل امر کسب و کار اینترنتی، بر وب سایت هایی که به صورت آنلاین اقدام به ارائه خدمات می‌نمایند و همچنین مشخص بودن مدیران این گونه فضاها، که اقدام به تولید محتوا در فضای مجازی می‌نمایند، از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت، لازم و ضروری است.

ساماندهی محتوای فضای مجازی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با دریافت مشخصات کامل گردانندگان تارنماهای اینترنتی، از قبیل کارت ملی، عکس، نشانی و تلفن ثابت، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و مشخصاتی از این دست، اقدام به بررسی سایت ها نموده و پس از احراز اصالت اطلاعات ارائه شده، مجوز استفاده از آرم ساماندهی را به سایت مورد نظر اعطا می کند.

وکیل مالیاتی ونک

گروه وکلای مهر با ثبت سات های این گروه در این مرکز، موفق به دریافت نشان ساماندهی شده که ذیل صفحه اول سایت ها قابل مشاهده و استعلام می‌باشد.

نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی

مرکز توسعه تجارت الکترونیک، وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، با شناسایی کامل هویت و احراز اصالت پروانه های کسب و کار، اقدام به صدور مجوز برای وب سایت های معتبر می‌نماید.

پس از بررسی دقیق پروانه وکالت اعضای گروه وکلای مهر، تایید نشانی وتلفن های ثابت موسسه حقوقی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان و بازدید کارشناسان مرکز توسعه تجارت الکترونیک به صورت دوره ای، اجازه استفاده از ای نماد را به سایت مذکور می‌دهد. نماد اعتماد الکترونیکی، قابل استعلام از مرکز توسعه تجارت الکترونیک می‌باشد.

اعطای مجوز ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماد اعتماد الکترونیک، نشان از رعایت قانون توسط گروه وکلای مهر و داشتن مجوزهای لازم از سوی اعضای گروه وکلای مهر ایران می‌باشد.

موسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر

با توجه به اینکه بیشتر افرادری که با نام مجعول موسسه حقوقی و مهاجرتی، سازمان مهاجرتی و وکیل مهاجرت در فضای مجازی فعالیت می‌نمایند، دارای موسسه ثبت شده نیستند و همچنین گردانندگان سایت های موسسه های مهاجرتی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و مجوزهای مورد نیاز از ارگان های ارائه دهنده خدمات نمی‌باشند، امکان ثبت در ساماندهی و نماد اعتماد الکترونیک را نداشته و در صورت کلاهبرداری این گونه موسسات امکان پیگیری کمتری وجود دارد.

بنا بر این قبل از هر گونه اقدامی، ابتدا از اصالت موسسه حقوقی مذکور مطلع شده و سپس نسبت به عقد قرارداد و پرداخت وجه اقدام فرمایید.

جرم قاچاق مواد مخدر

جهت مشاوره درباره چگونگی شناسایی موسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر با برترین گروه وکلای ایران ، مشاوره فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88795408

021-88796143

09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *