وکیل خانواده در سوئیس

وکیل خانواده در سوئیس

وکیل خانواده در سوئیس


امروز با معرفی وکیل خانواده در سوئیس و دارای تابعیت ایرانی با شما خواهیم بود.

یکی از راههای مهاجرت به سوئیس و سایر کشورها، دریافت ویزای ازدواج سوئیس می باشد، که انواع مختلفی دارد و از طریق سایت تخصصی حقوق مهاجرت موسسه حقوقی مهر پارسیان اطلاعات آن ارائه شده است.

موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان، که به همت محمدرضا مهری بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران و جمعی از گروه وکلای مهر راه اندازی شده و مشغول خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور، متقاضیان مشاوره حقوقی قوانین داخلی ایران در خارج از کشور و همچنین مشاوره امور مهاجرت به کشورهای دیگر از راههای قانونی می باشد، در این نوشتار به معرفی وکیل خانواده در سوئیس، وکیل طلاق توافقی در سوئیس، وکیل داوری در سوئیس و مشاور حقوقی خانواده جهت دریافت ویزای ازدواج سوئیس خواهد پرداخت و به سوالات حقوق خانواده عزیزان مقیم سوئیس پاسخ خواهد داد.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل خانواده در سوئیس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل خانواده در سوئیس و آشنا به حقوق خانواده ایران و سوئیس چه اقدامی لازم است؟

هزینه مشاوره با وکیل خانواده در سوئیس برای دریافت ویزای ازدواج و نامزدی سوئیس چگونه تعیین می شود؟

آیا برای انجام مراحل طلاق توافقی در ایران برای زوجین مقیم سوئیس نیاز به مراجعه به مراکز مشاوره قبل از طلاق توافقی در ایران است؟

در صورتی که زوجین طلاق توافقی را در سوئیس ثبت کرده باشند، باز هم نیاز به ثبت طلاق توافقی در دفتر اسناد رسمی طلاق در ایران دارند؟

شرایط کار در ترکیه

[/stextbox]

 

ازدواج شهروند ایرانی با شهروند سوئیس

برای ازدواج اتباع ایرانی با اتباع کشورهای دیگر، اولین موضوع جهت ثبت ازدواج، تشرف طرف مقابل به دین اسلام برای ازدواج با پسر یا دختر مسلمان ایرانی است، بدیهی است اقلیت های دینی زرتشتی، ارمنی و یهودی، که تابعیت ایرانی دارند، محدودیتی جهت ازدواج با شهروند سوئیس که با دین دیگری از جنس دین آنها باشد، اشکالی پیش رو نخواهند داشت.

ازدواج دختر ایرانی با مرد خارجی، نیاز به اخذ اجازه مخصوص از وزارت کشور ایران دارد که در صورت نیاز می توانید با همکاران ما به عنوان وکیل خانواده در ایران و سوئیس مشاوره نمایید.

ازدواج شهروند ایرانی با شخص مقیم سوئیس

افرادی که دارای اقامت اتحادیه اروپا یا سوئیس هستند نیز می توانند با پسر یا دختر ایرانی ازدواج نمایند و این ازدواج منجر به صدور ویزای نامزدی و ازدواج برای همسر غیر اروپایی خواهد شد.

باید توجه داشته باشیم که در این حالت با توجه به اینکه اقامت همسر در سوئیس، تابع اقامت فرد دارنده کارت اقامت است، هر اتفاقی که قبل از تبدیل اقامت به تابعیت برای نفر اصلی واقع شود به همسر وی نیز سرایت می کند، مگر اینکه در مدت اقامت در سوئیس، ترتیبی برای جدا کردن پرونده اقامت و کسب اقامت فردی انجام شده باشد.

نحوه انجام مراحل طلاق توافقی برای ایرانیان مقیم سوئیس چگونه است؟

یکی از راههای انجام طلاق توافقی برای ایرانیان مقیم سوئیس انجام موضوع از طریق مراکز اسلامی و ثبت طلاق توافقی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئیس است.

راه بعدی نیز انتخاب وکیل خانواده در سوئیس و همکار گروه وکلای مهر، جهت مراجعه به دادگاه خانواده ایران و انجام مراحل طلاق توافقی بدون حضور زوجین تا آخرین مرحله به شرط عدم حضور در ایران می باشد.

ادامه تحصیل در بلاروس به صورت رایگان

وکیل خانواده و طلاق در سوئیس و همکار موسسه حقوقی و داوری بین المللی مهر پارسیان، آمادگی خود را برای انجام هر دو راه طلاق توافقی در سوئیس برای شهروندان ایرانی اعلام می نماید.

برای انتخاب وکیل ارث، وکیل انحصار وراثت، وکیل دعاوی ملکی، وکیل کیفری و حقوقی، وکیل جهت انجام رفع ممنوع الخروجی و اعتراض مالیاتی برای ایرانیان مقیم سوئیس با دفاتر ما تماس بگیرید.

آیا با داشتن همسر در ایران امکان ازدواج در سوئیس با تبعه سوئیسی وجود دارد؟

برای ثبت ازدواج با شهروند سوئیسی یکی از مدارک مورد نیاز سفارت سوئیس در تهران برای صدور ویزای نامزدی و ازدواج، ارائه گواهی تجرد از سازمان ثبت احوال کشور است که بدون ثبت طلاق یا با داشتن سابقه ازدواج بدن فوت همسر یا طلاق صدور آن امکان پذیر نیست.

وکیل خانواده ایرانی در سوئیس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل خانواده در سوئیس، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری خانواده در سوئیس، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره دفتر وکیل خانواده ایرانی برای سوئیس

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره واتس آپ و ایمو وکیل خانواده ایرانی در سوئیس

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

4.8/5 - (5 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *