سامانه درخواست وکیل متخصص

سامانه درخواست وکیل متخصص

سامانه درخواست وکیل متخصص


امروز با معرفی سامانه درخواست وکیل متخصص با شما خواهیم بود.

طبق تحقیقی که اداره انفورماتیک قوه قضاییه منتشر شده است، 95 درصد مراجعین به دادگاه بدون حضور وکیل در پرونده، اقدام به حضور و دفاع از خود در دادگاه می نمایند.

دلایل انتخاب وکیل متخصص در هر پرونده ای چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشد و همگان نیک واقفند که حضور وکیل متخصص در پرونده حقوقی یا کیفری و خانواده، می تواند آثار به مراتب نیکویی در اتمام پرونده در جهت حق و عدالت داشته باشد.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با راه اندازی سامانه درخواست وکیل متخصص در پرونده های مهاجرت، پرونده های خانواده، پرونده های کیفری، پرونده های حقوقی، پرونده های مالیاتی و شهرداری، به بهترین وجه نیاز عزیزان را به حضور وکیل متخصص در پرونده ها برآورده نموده است.

نکات مهم در بررسی موضوع سامانه درخواست وکیل متخصص

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل پایه یک و متخصص دادگستری در سامانه جستجوی وکیل چه باید کرد؟

وکیل متخصص خانواده و وکیل متخصص امور ملکی چگونه قابل شناسایی است؟

بهترین روش انتخاب وکیل متخصص از طریق سامانه چیست؟

دلایل بهتر بودن حضور وکیل در پرونده های حقوقی چیست؟

[/stextbox]

 

تعریف سامانه درخواست وکیل متخصص

وجود وب سایت های مختلف حقوقی در ایران و نیز سایت کانون وکلای دادگستری در سراسر کشور؛ می تواند یکی از مراکز مراجعه جهت درخواست وکیل متخصص باشد.

اما با توجه به عدم تقسیم بندی خدمات وکالت در ایران، و تخصصی نبودن موضوعات وکالت، تعدادی موسسه حقوقی و گروه وکلای ایران، گرد هم آمده و اقدام به معرفی تخصص خود در موضوعات حقوقی با فراهم نمودن شرایط درخواست وکیل متخصص به صورت آنلاین و حضوری، خدمات مشاوره حقوقی و معرفی وکیل متخصص را به عهده گرفته اند.

اقامت مجارستان

در این راستا موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان با شماره ثبت 34153 ثبت شرکتهای تهران، اقدام به تشکیل گروه وکلای مهر با تخصص های وکیل مهاجرت به اروپا، وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا، وکیل مهاجرت به ژاپن، وکیل مهاجرت به چین و آسیای جنوب شرقی، وکیل مهاجرت به ایالات متحده آمریکا، و وکیل مهاجرت به روسیه، وکیل کیفری، وکیل حقوقی، وکیل خانواده، وکیل جرایم مالی و مالیاتی، وکیل ملکی و دعاوی ملکی، وکیل دیوان عدالت اداری، وکیل متخصص شهرداری و دعاوی شهری، وکیل جرایم پزشکی، وکیل جرایم اقتصادی، وکیل اینترنتی و حقوق جرایم رایانه ای نموده است.

نحوه درخواست وکیل متخصص از موسسه مهر پارسیان

عزیزان می توانند با ورود به سایت های موسسه حقوقی مهر پارسیان و گروه وکلای مهر، با هدف کسب اطلاع از موضوعات حقوقی و کیفری، در صورت نیاز به درخواست وکیل متخصص با موسسه تماس حاصل فرمایند.

در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی با وکلای داخلی و بین المللی دارید، نیز می توانید از طریق تکمیل فرم درخواست تماس با ما شماره همراه خود را برای تماس مشاورین ما در فرم قرار دهید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

راه بدعی نیز ایجاد ارتباط آنلاین با اپراتورهای موسسه می باشد که از طریق تارنماهای موسسه قابل دسترسی است.

ویژگیهای گروه وکلای مهر ایران

داشتن نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، دفتر وکالت محمدرضا مهری و گروه وکلای مهر ایران.

داشتن شمار ثبت و درگاه ثبت ملی و نماد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

مجازات جرم توهین

دارا بودن پروانه وکالت پایه یک دادگستری توسط همه اعضای گروه وکلای مهر.

داشتن سیستم مدیریت مشتریان crm به دلیل پیگیری مداوم امور مربوط به موکلین.

داشتن واحد نظارت و بازرسی فعال در موسسه و پاسخگویی در تمامی طول ساعات کاری.

استرداد مبالغ حق الوکاله در صورت عدم انجام صحیح کار محوله به وکیل متخصص و همکار.

گذراندن دورهای آموزشی داوری مفقدماتی و پیشرفته در مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران توسط اهعضای دپارتمان داوری

دارا بودن سابقه خدمات قضایی مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان در دادگستری استان تهران و عضویت در کمیسیون های ماده صد، و حل اختلافات مالیاتی.

سامانه درخواست وکیل متخصص

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تلفن جهت درخواست وکیل متخصص

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره واتس آپ . ایمو جهت درخواست وکیل متخصص دادگستری

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

4.9/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *