بهترین وکیل طلاق

بهترین وکیل طلاق

بهترین وکیل طلاق

انجام امور مربوط به وکالت در پرونده‌های خانواده، حساسیت و دقت نظر بالایی را می طلبد. طبق آیه شریفه قران و قانون مدنی ایران و همچنین قانون حمایت از خانواده در مواردی که زوجین برای انجام طلاق مراجعه می‌نمایند، در پرونده‌های طلاق ترافعی، ارجاع به داوری بر اساس قران و قانون، برای قاضی دادگاه خانواده به عنوان تکلیف قرار داده شده است.

بر اساس قانون وکالت، وظیفه ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین به عنوان تکلیفی که در ابتدای امر بر عهده وکیل خوب خانوادگی و یا هر وکیل دیگری در آغاز هر پرونده ای گذارده شده است، رخ می‌نماید. بهترین وکیل طلاق در تهران و بهترین وکیل خانواده در تهران، کسی است که در ابتدای پذیرش وکالت، طرفین را به مذاکره جهت کم کردن خسارت‌های مادی و معنوی فرا می خواند.

گروه وکلای خانواده مهر تهران، با همراهی موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با مشارکت برترین قضات بازنشسته دادگاه خانواده تهران، در پذیرش پرونده‌های خانواده، بدوا هدفی جز ایجاد صلح و سازش بین طرفین ندارد.

ویژگیهای بهترین وکیل طلاق در تهران

تسلط کامل به قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده: با توجه به تغییرات مداوم قانون مدنی در بخش ازدواج و طلاق و همچنین قانون حمایت از خانواده در سالهای مختلف و همچنین شیوه نامه و آیین نامه های مرتبط با قانون حمایت از خانواده، عرف و رویه دادگاه ها در پذیرش پرونده‌های خانواده، به ویژه پرونده‌های طلاق ترافعی و طلاق توافقی، لزوم تسلط بهترین وکیل طلاق بر موضوعات پیش گفته ضروری می‌نماید.

تلاش برای اصلاح ذات البین: در بسیاری از پرونده‌های ارجاعی از موکلین به گروه وکلای خانواده مهر تهران، با تلاش و مساعی بهترین وکیل خاواده در تهران، طرفین پس از برگزاری جلسات صلح و سازش، موفق به رفع کدورت ها و سوء تفاهم های پیش آمده شده اند. مهم ترین ویژگی وکیل خوب خانوادگی، تلاش در کم کردن اختلافات و یافتن نقاط قوت و مشترک طرفین می‌باشد. گروه وکلای مهر برای اثبات حسن نیت و قصد واقعی وکلای این گروه در دعاوی خانواده، در صورت ایجاد صلح و سازش بین طرفین در پرونده‌های خانواده، تمامی حق الوکاله دریافتی را به موکل مسترد می‌نماید.

شنیدن و دقت در اظهارات طرفین: یکی از ویژگیهای بهترین وکیل خانواده در تهران، در صورتی که تمایل دارد به این نام شناخته شود، با دقت گوش فرا دادن به صحبت های موکل و طرف مقابل وی است تا با پیدا کردن نقاط اشتراک، بتواند طرفین را به فهم مطلوبی از مشکل پیش آمده برساند. با اولین مراجعه طرفین جهت استخدام وکیل خانواده، وکیل نباید از طریق طرح دعوا وارد قضیه شود بلکه بهتر است از طریق مذاکره نسبت به حل و فصل موضوع اهتمام ورزد.

نحوه انجام پرونده‌های خانواده توسط وکیل خانواده

پس از عقد قرارداد با وکیل خانواده در تهران و یا سایر شهرهای ایران، دقت داشته باشید در صورتی که اختیار مطلق صلح و سازش با طرف مقابل و حق استرداد دعوا یا دادخواست به وکیل را مشروط و مقید نمایید. هر چند لزومی در اعطای حق صلح و سازش به وکیل ندارید، اما در صورتی که این حق برای وکیل در وکالتنامه درج شده است، بهتر است که مقید به قیدی باشد.

در طلاق های توافقی، معمولا جز برای مشاوره متقاضیان طلاق توافقی در ایران، نیازی به حضور موکل در دادگاه نیست. هر چند گاهی ممکن است قاضی دادگاه خانواده یا مقام قضایی رسیدگی کننده به پرونده حضور شخص موکل را لازم بداند که در این صورت با ارسال احظاریه نسبت به احضار وی اقدام خواهد نمود.

 

بهترین وکیل طلاق در تهران

انجام موضوعات تخصصی خانواده توسط برترین تیم وکلای مشور و همکار گروه وکلای مهر در پرونده‌های خانواده، سرعت و دقت لازم در این گونه پرونده‌ها را به منصه ظهور گذاشته است. مشاوره حقوقی آنلاین با بهترین وکیل خانواده در تهران و همکار گروه وکلای مهر تهران، از طریق ثبت نام در وب سایت و یا تماس تلفنی با وکلای موسسه حقوقی مهر پارسیان امکان‌پذیر است.

ما ادعا نمیکنیم که بهترینیم ولی مقایسه آمار پرونده‌های موفق گروه وکلای مهر و همچنین نحوه پاسخگویی مدیریت این مجموعه، ما را در زمره بهترین وکیل خانواده در ایران قرار داده است.

دپارتمان حقوق خانواده گروه وکلای مهر تهران

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *