بهترین وکیل مهاجرت

بهترین وکیل مهاجرت

بهترین وکیل مهاجرت

 

برای شروع مهاجرت به هر کشوری و یا مهاجرت از شهری به شهر دیگر عوامل بسیاری باید مورد توجه قرار گیرد. وکیل خوب مهاجرت در ایران، نیک می داند که تصمیم به مهاجرت، یکی از اساسی ترین تصمیماتی است که هر شخص یا خانواده ای در طول زندگی خود اتخاذ خواهد نمود.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان به عنوان معتبرترین موسسه مهاجرتی در ایران، با مشاوره حقوقی برترین وکلای مهاجرت ایران، بستری فراهم نموده تا متقاضیان مهاجرت، جهت مشاوره حقوقی آنلاین با بهترین وکیل مهاجرت تهران و ایران، امکان مشاوره از هر نقطه ایران را داشته باشند. در مقاله پیش رو علاوه بر بازگو کردن نکات مهم حقوقی برای مهاجرت، نسبت به معرفی بهترین وکیل مهاجرت در تهران و پاسخ به سوالات مهاجرتی عزیزان مد نظر قرار خواهد گرفت.

توصیه های حقوقی مهم برای مهاجرت

ارزیابی واقعی از شرایط مهاجرت: متقاضی مهاجرت، علاوه بر قصد مهاجرت به هر کشور یا شهری، ابتدا باید بداند که نتیجه مهاجرت چه خواهد بود. از وضعیت کشور و یا شهر مقصد، اطلاعات کافی کسب نموده و با مشاوره با وکلای برتر مهاجرتی در ایران، نسبت به شناخت کافی از مقصد اقدام نماید. تعداد زیادی از موسسات مهاجرتی معتبر و غیر معتبر، هدفی جز عقد قرارداد با متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور ندارند و با وعده های فریبنده مانند تهیه فیلم آموزشی مهاجرت از طریق وب سایت هایی که سرور آن‌ها در خارج از کشور قرار دارند، به متقاضیان مهاجرت وعده می دهند که در صورت تهیه فیلم های آقای دکتر م پ، در قراردادهای مهاجرتی از ۷۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

درخواست تخلیه ملک استیجاری

پر واضح است که در این موضوع قصدی جز فروش فیلم های به اصطلاح آموزش گام به گام مهاجرت نیست و بر اساس بازاریابی حرفه ای و مارکتینگ، کسانی که خریدی از فروشگاه های مجازی داشته اند، با وعده تخفیف ۷۰ درصدی و وسایل فریبنده ای از این دست، اقدام به خریدهای بیشتری خواهند نمود. جهت احراز اعتبار این گونه سایت های مهاجرتی با نام موسسه حقوقی دکتر م پ و یا موسسه مشاوره‌ای در اتریش، می توانید از طریق استعلام از دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران، شعبه اول بازپرسی و یا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش نماد اعتماد تجارت الکترونیک استعلام فرمایید.

شناخت کافی از مهارتها و امکانات متقاضی مهاجرت: گام بعدی در شروع مهاجرت، ارزیابی کافی از امکانات موجود و انطباق ان با هزینه‌های احتمالی مهاجرت می‌باشد. به عنوان مثال، اشخاصی که در کشور خود از امکانات کافی و درآمد و شغل مناسب برخوردارند، بهتر است تصمیم به مهاجرت را به بهترین وکیل مهاجرت در تهران در میان بگذارند. به نظر محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل مهاجرت ایران، شروع به مهاجرت، از نظر اقتصادی می‌تواند زیانی به مثابه آتش سوزی به اقتصاد خانوار وارد آورد. امکان تمدید اقامت دانشجویی در کشورهای اروپایی و یا پیدا کردن کار حین تحصیل در اروپا، یکی از مواردی است که در مهاجرت تحصیلی باید مورد توجه قرار گیرد.

اطمینان از تامین منابع مالی برای مهاجرت: راههای مهاجرت به کورهای دیگر متعدد است. مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت غیر قانونی، مهاجرت قاچاقی، مهاجرت از راه پناهندگی، مهاجرت با سرمایه گذاری، مهاجرت به ثبت شرکت، مهاجرت با خرید ملک، مهاجرت با تخصص، مهاجرت با سپرده گذاری، مهاجرت با خرید پاسپورت دوم و… ملاحظه می فرمایید که آثار و شرایط حقوقی مهاجرت که توسط بهترین وکیل مهاجرت در تهران می‌تواند مورد ارزیابی قرار گیرد بسیار گسترده و عمیق است. اما تامین هزینه‌های مهاجرت با توجه به تصمیم درباره نوع مهاجرت اهمیت ویژه ای دارد. بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشورهای دیگر، پس از مشاوره حقوقی مهاجرت با محمدرضا مهری، از ادامه مسیر به صورت موقت منصرف شده اند.

بهترین وکیل امور ملکی

بررسی آثار حقوقی مهاجرت: متقاضی مهاجرت پس از احراز دارا بودن شرایط مهاجرت به کشور دیگر به منظور توسعه تحصیلی یا شغلی و یا توسعه کسب و کار، در درجه بعدی لازم است بداند چه تبعاتی از نظر حقوقی برای افراد دو تابعیتی وجود دارد. آیا اخذ پاسپورت کشور دیگری موجب از دست دادن تابعیت و پاسپورت ایرانی نخواهد شد؟ حقوق و وظایف مضافی که بر اثر تحصیل تابعیت جدید به دست می‌آید چیست؟ چگونه می توان از مزایای پاسپورت دوم و تابعیت مضاعف برخوردار بود؟ تکلیف مالیات ها در هر کشوری چگونه است؟ لازم است تا موارد گفته شده در مشاوره با وکیل مهاجرت مورد بررسی قرار گیرد.

بهترین وکیل مهاجرت تهران و ایران

انچه که مسلم است عقد قرارداد با موسسات مهاجرتی که پشتوانه ای نداشته و معمولا در مکان های اجاره ای و فاتر مبله شیک با اجاره های کذایی مشغول فعالیت هستند، عاقبتی جز به هدر دادن منابع مالی شما نخواهد داشت. به فرض انکه حتی دریافت ویزای متقاضی با انواع و اقسام حیله ها و جعل اسناد به نتیجه برسد، اقامت وی در کشور مقصد که همواره در قراردادهای مهاجرتی هیچ ضمانتی برای پس از تعیین وقت سفارت وجود ندارد، را با مشکل های اساسی مواجه خواهد ساخت.

جهت عقد قرارداد با وکیل مهاجرت در تهران و ایران و یا قراردادهای آنلاین مهاجرتی، دقت در دارا بودن پروانه وکالت توسط مدیران موسسه حقوقی مهاجرتی، وضعیت مالکیت دفتر کار موسسه و مدیران ان، اعتبار موسسه و ثبت ان در مرکز اعطای نماد اعتماد الکترونیک، ثبت در سامانه ساماندهی وزارت ارشاد، لازم است.

تفاوت خلع ید و تخلیه

جهت مشاوره آنلاین با بهترین وکیل مهاجرت تهران و همکار گروه وکلای مهر تهران و همچنین تعیین وقت مشاوره حضوری با برترین وکلای مهاجرتی با موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان  تماس بگیرید.

دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل گروه وکلای مهر تهران

۵/۵ - (۳۵ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *