تحصیل دندانپزشکی در مالزی

تحصیل دندانپزشکی در مالزی

تحصیل دندانپزشکی در مالزی، به مانند تحصیل پزشکی در مالزی، طرفداران زیادی دارد. هر چند مهاجرت به مالزی، با چالش های فراوانی روبروست ولی با علم و اطلاع از شرایط مهاجرت به مالزی و همچنین آگاهی از قوانین بین‌المللی، امکان دچار شدن به خطرات مهاجرت غیر قانونی را به حداقل خواهد رساند. تحصیل در خارج از کشور و فراگیری زبان انگلیسی در کشوری انگلیسی زبان، یکی از موارد مورد علاقه، کشورهای جهان سوم می‌باشد. تحصیل دندانپزشکی در مالزی، به زبان انگلیسی و در دانشگاههای با رنکینگ مناسب امکان‌پذیر است. کشور زیبا و سرسبز مالزی، از جمله کشورهای مطرح در زمینه آی تی و صنعت گردشگری می‌باشد. وجود مقر اتحادیه فوتبال آسیا در کوالالامپور، اهمیت ویژه ای به این کشور داده اس.وجود کردشگاههای بسیار زیبا و جنگلهای انبوه در مالزی، رونقی باور نکردنی را برای اقتصاد این کشور به همراه داشته است. مهاجرت ایرانیان به مالزی به دلیل جمعیت مسلمان این کشور، در سالهای اخیر اهمیت فوق العاده ای یافته است. اما اخذ اقامت دائم مالزی و تابعیت مالزی، با توجه به سیاستهای حاکمیت این کشور، تقریبا دست نیافتنی است. نکته مهم، صدور ویزای توریستی فرودگاهی مالزی برای شهروندان ایران است که سیل گردشگر ایرانی را به این کشور گسیل داشته است. مشاورین مهاجرتی گروه وکلای مهر با همکاری سازمان مهاجرتی معتبر در مالزی، تحت نظارت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، شرایط تحصیل دندانپزشکی در مالزی و مهاجرت به مالزی را مورد بررسی قرار می دهند.

  • تحصیل دندانپزشکی در مالزی چگونه امکان‌پذیر است؟
  • مزایای تحصیل دندانپزشکی در مالزی چیست؟
  • مهاجرت به مالزی از طریق تحصیل دندانپزشکی، چگونه امکان‌پذیر است؟
  • آیا امکان کاریابی در مالزی برای دندانپزشکان هم امکان‌پذیر است؟
  • وکیل مورد اطمینان جهت مهاجرت به مالزی کیست؟
ادامه تحصیل در مالزی به صورت رایگان

برای یافتن پاسخ سوالات خود درباره تحصیل دندانپزشکی در مالزی، با گروه وکلای مهر همراه باشید.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش دندانپزشکی در مالزی

  • تکمیل فرم های ثبت نام آنلاین اخذ پذیرش تحصیل دندانپزشکی در مالزی.
  • دیپلم کامل دبیرستان (تحصیل در دبیرستآن‌های مالزی هم امکان‌پذیر است).
  • داشتن گذرنامه معتبر.
  • تسلط به زبان انگلیسی ( امکان اخذ مذرک زبان انگلیسی از کالج های زبان مالزی هم وجود دارد).
  • ارائه گواهی تمکن مالی و پرداخت شهریه.
  • نامه پذیرش از یکی از دانشگاههای دندانپزشکی مالزی.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در مالزی

  • تحصیل دندانپزشکی در مالزی، مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد و امکان ارزشیابی مدارک پزشکی و دندانپزشکی مالزی در ایران وجود دارد.
  • هزینه‌های پایین تحصیل دندانپزشکی در مالزی و تحصیل در دانشگاههای معتبر دنیا با رنکینگ عالی.
  • تحصیل دندانپزشکی و سایر رشته های علوم پزشکی در مالزی به زبان انگلیسی می‌باشد. علاوه بر تحصیل دندانپزشکی در مالزی، فارغ التحصیل دندانپزشکی در مالزی تسلط کامل به زبان انگلیسی خواهد داشت.
  • امکان ادامه تحصیل در رشته های تخصصی دندانپزشکی در مالزی در دانشگاههای مالزی و سایر کشورهای جهان وجود دارد.
  • تحصیل دندانپزشکی در مالزی در شعبه دانشگاههای انگلستان، اروپا، آمریکا، کانادا و استرالیا، امکان‌پذیر است. شهریه این دانشگاهها بر اساس رقابت با دانشگاههای مالزی تعیین می‌شود و در سطح دانشگاههای مالزی است.
  • امکان کاریابی در مالزی و سایر کشورها پس از فراغت از تحصیل.
  • امکان اخذ ویزای همراه برای والدین دانشجو و یا همسر و فرزندان دانشجوی دندانپزشکی مالزی.
  • عدم نیاز به شرکت و قبولی در آزمون ورودی جهت تحصیل دندانپزشکی در مالزی.

چگونه برای تحصیل دندانپزشکی در مالزی اقدام کنیم

تحصیل رایگان در مالزی

مرحله اول: تکمیل فرم های ثبت نام و تقاضای تحصیل دندانپزشکی در مالزی و ارسال ایمیل به دانشگاه.

مرحله دوم: دریافت نامه پذیرش تحصیل دندانپزشکی در مالزی و پرینت گرفتن از ان.

مرحله سوم: تهیه و ترجمه مدارک لازم مندرج در فرم پذیرش و اسکن ترجمه و اصل مدارک.

مرجله چهارم: پرداخت شهریه مورد نظر دانشگاه که در نامه پذیرش درج شده است، به حساب معرفی شده از سوی دانشگاه( توجه داشته باشید از پرداخت شهریه به واسطه و دلالها خودداری فرمایید).

مرحله آخر: ثبت نام در سایت اداره مهاجرت مالزی و درخواست صدور ویزای تحصیل دندانپزشکی در مالزی و سفر به مالزی پس از دریافت ویزای تحصیلی.

اخذ اقامت دائم مالزی

همزمان با تحصیل دندانپزشکی در مالزی، امکان کاریابی در مالزی و اشتغال به کار در مالزی وجود دارد. پس از فارغ التحصیلی نیز، امکان کار در مالزی و اقامت در مالزی وجود دارد. اما قوانین مهاجرتی مالزی، اعطاء اقامت دائم و یا تابعیت مالزی به اتباع خارجی را فقط در شرایطی محدود و منحصر پذیرفته اند. بنابراین متقاضیان اخذ اقامت دائم و یا تابعیت کشوری دیگر، با انتخاب تحصیل در مالزی، در واقع به فکر پلی برای مهاجرت به کانادا و مهاجرت به استرالیا، هستند. تحصیل دندانپزشکی در مالزی، با هزینه‌های بسیار کمتر از کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا، امکان مهاجرت آسانتر به این کشورها را برای متقاضی فراهم می آورد. اما ازدواج در مالزی و یا سرمایه گذاری در مالزی، می‌تواند از اسباب اخذ اقامت دائم و تابعیت مالزی باشد. در مقاله های جداگانه شرایط کار در مالزی، سرمایه گذاری و خرید ملک در مالزی و ازدواج در مالزی به صورت مفصل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تحصیل در دبیرستان های مالزی

انتخاب وکیل مهاجرت به مالزی

مرحله مهم جهت تصمیم گیری برای مهاجرت به مالزی، آگاهی از قوانین مهاجرت به مالزی و محدودیت های ان می‌باشد. اطلاع از نحوه اقدام جهت تحصیل دندانپزشکی در مالزی، اطلاع از نظام آموزش عالی مالزی و سطح دانشگاه مورد درخواست و همچنین، معایب و مزایای مهاجرت به مالزی، در تخصص وکیل پایه یک دادگستری و دانش آموخته حقوق بین‌الملل می‌باشد. هر چند اعزام دانشجو به مالزی، از طریق موسسات اعزام دانشجو با مالزی، انجام می‌پذیرد اما رسالت وکیل پایه یک دادگستری نیز ارائه مشاوره حقوقی برای دوران پسا مهاجرت می باشد که از خود مهاجرت مهم تر است. چگونگی حل و فصل تعارض قوانین در باب مهاجرت اتباع ایرانی به مالزی، راههای ادامه اقامت قانونی در مالزی پس از تحصیل دندانپزشکی در مالزی، توسط محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و متخصص مشاوره مهاجرت و قوانین مهاجرتی، در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تشریح خواهد شد. جهت اخذ مشاوره حضوری آثار و تبعات حقوقی تحصیل دندانپزشکی در مالزی، با موسسه حقوقی مهر پارسیان در ساعات اعلامی تماس حاصل فرمایید. امکان مشاوره حقوقی برای هم وطنان مقیم خارج از کشور نیز از طریق نرم افزارهای موبایلی، فراهم شده است.

5/5 - (10 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام میگن که اونجا دو نوع دانشگاه هس یکی دولتی و یکی خصوصی ،کسایی که دیپلمو همونجا تو مالزی گرفتن میتونن تو دولتی برن که هم هزینش کمتره هم از نظر علمی قوی تر ،اما دانشگاه خصوصی  اونجا کسایی که دیپلم رو از کشور خودشون گرفتن رو هم میپذیره ولی هزینش بیشتره تازه از نظر علمی هم ضعیغ تر 

     پس من دیپلممو گرفتم تو ایران باید برم خصوصی 
    امید وارم جوابمو “”درست”  بدین ممنون 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *