تحصیل پزشکی در شانگ های

تحصیل پزشکی در شانگ های

تحصیل پزشکی در شانگ های


امروز با موضوع تحصیل پزشکی در شانگ های با شما خواهیم بود.

شانگ های شهری است در شرق کشور چین با 24 میلیون جمعیت. شانگ های پرجمعیت‌ترین شهر جهان نام گرفته است. شهر شانگ های مرکز اقتصادی جهان محسوب می‌شود.

طی چند سال اخیر کشورهای آسیای شرقی در حوزه پزشکی پیشرفت چشمگیری داشتند و در سطح جهانی پزشکی آسیای شرقی مطرح شد.

شانگ های نیز دارای دانشگاه‌های مطرح و رتبه‌بندی‌شده در سطح جهانی در رشته پزشکی و دندانپزشکی است.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص تحصیل پزشکی در شانگ های

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

تحصیل پزشکی در شانگ های چه شرایطی دارد؟

آیا برای تحصیل پزشکی در شانگ های نیاز به ارایه مدرک زبان چینی است؟

برترین دانشگاه‌های پزشکی شانگ های چه نام دارند؟

هزینه‌های تحصیل در شانگ های چقدر است؟

برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های پزشکی شانگ های چه مدارکی باید ارایه شود؟

[/stextbox]

 

شرایط تحصیل پزشکی در شانگ های

جهت تحصیل پزشکی در شانگ های با توجه به اینکه بر خلاف کشورهای روسیه، ترکیه و مجارستان برای ورود به دانشگاه نیازی به شرکت در آزمون ورودی نیست،که این موضوع سبب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان تحصیل پزشکی در کشورهای دیگر، تحصیل در شانگ های را انتخاب کنند.

آموزش پزشکی در شانگ های با سرعت رو به پیشرفت است و همین باعث شده تا یکی از قطب‌های آموزش پزشکی بین‌المللی نام گیرد.

متقاضیان تحصیل پزشکی در شانگ های، علاوه بر اینکه با تحصیل در یکی از دانشگاه‌های شانگ های مدرک بین‌المللی که در سطح جهانی اعتبار دارد را دریافت می‌نمایند، با در دست داشتن چنین مدرکی می‌توانند در اغلب کشورهای جهان کار کنند.

تحصیل در مدارس انگلستان

همچنین برای تحصیل در این شهر نیازی به تسلط کامل و یا ارایه مدرک زبان چینی نیست، زیرا دروس در دانشگاه‌های شانگ های به زبان انگلیسی ارایه می‌شود. با این حال، دانشجویان اگر بخواهند بعد از اتمام تحصیل در شانگ های مشغول به کار باشند، باید به زبان چینی تسلط پیدا کنند تا بتوانند راحت‌تر با بیماران ارتباط کلامی برقرار کنند.

دانشگاه‌های پزشکی مطرح در شانگ های

دانشگاه‌های مطرحی که برای تحصیل پزشکی در شانگ های وجود دارند به شرح ذیل می‌باشند:

دانشگاه آموزشی پزشکی فودان

این دانشگاه با همکاری با اساتید عالی رتبه ملی 22 رشته اصلی پزشکی را ارایه می‌دهد. در چند سال گذشته، دانشگاه آموزشی پزشکی فودان شانگ های روابط علمی با دانشکده پزشکی هاروارد و مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده آمریکا، دانشکده پزشکی دانشگاه سیدنی استرالیا، دانشکده پزشکی دانشگاه گرینینگن در هلند، دانشکده پزشکی دانشگاه سوئد، دانشگاه علم و صنعت دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا، دانشگاه اوزاکا در توکیو، دانشگاه هنگ کنگ دانشگاه لیکا کینگ شینگ و دانشکده پزشکی دانشگاه چین بر قرار کرده است، که دانشجو با در دست داشتن مدرک دانشگاه فودان شانگ های می‌تواند برای ادامه تحصیل از این دانشگاه‌ها به راحتی پذیرش بگیرد.

دانشگاه جیائو تونگ

دانشکده پزشکی جیائو شانگ های صندوق تحقیقاتی رتبه‌بندی‌شده جهانی دارد. این دانشگاه 2319 پروژه تحقیقاتی علمی از تمام اشکال و رشته‌های پزشکی در همه سطوح با مبلغ پروژه 48،885 RMB انجام داده است. این دانشگاه دارای 6 رشته اصلی وزارت آموزش و پرورش چین و 11 رشته اصلی شانگهای است.

شکل چندگانه آموزش و پرورش، سیستم دوره متنوع، روش‌های آموزشی انعطاف‌پذیر و مفهوم پیشرفته تدریس در این دانشگاه، سبب جذب دانشجویان گردیده است.

وکیل مهاجرت تبریز

دانشگاه جیائو تونگ شانگ های همکاری و ارتباطات بین‌المللی را با 61 دانشگاه از 19 کشور و مناطق مانند فرانسه، ایالات متحده، ژاپن، بلژیک، استرالیا، سوئد، هنگ کنگ و غیره توسعه داده است.

دانشگاه طب سنتی چینی شانگ های

دانشگاه شانگ های طب سنتی چین در سال 1956 تاسیس شد و یکی از اولین موسسات آموزش عالی پزشکی در چین است. در 50 سال گذشته، تعداد زیادی از استعدادهای حرفه‌ای پزشکی را پرورش داده است.

این دانشگاه دارای بیش از 600 کارشناس و استاد، 2 آکادمی علوم چینی و آکادمی مهندسی چینی است. دانشگاه طب سنتی چینی شانگ های سرعت سازنده‌ای در تحقیقات کلیدی ملی دارد.

این دانشگاه 4 رشته اصلی از وزارت آموزش و پرورش چین و 2 رشته‌های کلیدی ملی را ارایه می‌نماید.

دانشگاه پزشکی تانگجی

دانشکده پزشکی دانشگاه تانگجی آموزش پزشکی را به تعداد زیادی از دانشجویان ارایه می‌دهد و از زمان تاسیس آن در سال 1907 به عنوان دانشکده پزشکی تانگجی شهرت و اعتبار بسیار خوبی برخوردار بوده است.

این دانشکده کارشناسان پزشکی متعددی را از خانه و خارج از کشور میزبانی کرده است که زمینه تکاملی را برای توسعه علوم پزشکی در دانشگاه تانگجی فراهم کرده است.

دانشگاه پزشکی تانگجی مجهز به امکانات پیشرفته برای آموزش، درمان و تحقیقات است و برنامه‌های تبادل آکادمیک و همکاری در تدریس، تحقیق و عملیات بالینی را با همتایان خود در کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن و انگلستان ایجاد کرده است.

دانشگاه پزشکی ارتش

این دانشگاه بیش از 1574 پروژه تحقیقاتی در سطح ملی به عهده دارد و در مقطع کارشناسی ارشد در کالج‌ها و دانشگاه‌های پزشکی کشور قرار دارد.

تحصیل مهندسی نرم‌افزار در استونی

با حمایت از بسیاری از سمپوزیوم‌های بزرگ و مهم بین‌المللی، روابط تبادل و تعاونی را با بیش از 34 کشور و مناطق، با دعوت از دانش‌پژوهان خارجی به سخنرانی‌ها، انجام پژوهش‌های همکاری و سازماندهی برنامه‌های آموزش پزشکی برای دانش‌آموزان خارج از کشور، ایجاد کرده است.

هزینه‌های تحصیل پزشکی در شانگ های

هزینه‌های تحصیل پزشکی و زندگی در شانگ های متناسب به انتخاب دانشگاه، شهر و سبک زندگی انتخابی دانشجو متغیر است، اما به طور میانگین می‌توان گفت:

شهریه دانشگاه‌های پزشکی: از سالی حدود 3000 یوآن شروع می‌شود

هزینه درخواست ثبت نام : 800 یوآن

معاینات پزشکی: حدود 600 یوآن

اجاره خوابگاه یا خانه : حدود 800 یوآن

بیمه درمانی: 600 یوآن

هزینه خرید کتاب: حدود 3.000 یوآن

هزینه زندگی مانند هزینه حمل و نقل،خوراک و… : حدود 500 یوآن

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل پزشکی در شانگ های

 نامه پذیرش معتبر دانشگاه

گذرنامه با حداقل 18 ماه اعتبار

فرم درخواست ویزا از سفارت چین

یک قطعه عکس

ارایه گواهی سلامت

* اگر زیر 18 سال هستید ارایه رضایت‌نامه والدین الزامی است.

 وکیل مهاجرت تحصیلی تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت تحصیلی و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 9 الی 19 و پنجشنبه‌ها 9 الی 15 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

تحصیل در چین

شماره تماس وکیل مهاجرت تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *