تحصیل پزشکی در هنگ کنگ

تحصیل پزشکی در هنگ کنگ

تحصیل پزشکی در هنگ کنگ


امروز با موضوع تحصیل پزشکی در هنگ کنگ با شما خواهیم بود.

هنگ کنک شهری است در جنوب کشور چین با هفت میلیون نفر جمعیت. زبان رسمی شهر هنگ کنگ، چینی و انگلیسی است. واحد پول رسمی این شهر دلار هنگ کنک و شهر هنگ کنک از مهمترین بازارهای تجاری آسیا و جهان محسوب می‌شود.

اگر به عنوان یک دانشجوی پزشکی مشتاق تحصیل در هنگ کنگ هستید، شما می‌توانید با تحصیل پزشکی در هنگ کنک به دانشگاه‌های عالی پزشکی با تحقیقات در سطح جهانی، دسترسی پیدا کنید و همچنین در یکی از پویاترین شهرهای جهان مشغول به تحصیل باشید.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات درباره تحصیل پزشکی در هنگ کنک را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص تحصیل پزشکی در هنگ کنگ

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

تحصیل پزشکی در هنگ کنک چه شرایطی دارد؟

بهترین کشور برای مهاجرت 2018

هزینه‌های تحصیل پزشکی و زندگی در هنگ کنک چقدر است؟

آیا برای تحصیل پزشکی در هنگ کنک به مدرک زبان نیاز است؟

تحصیل پزشکی در هنگ کنک چه مزایایی دارد؟

دانشگاه معتبر رشته دندانپزشکی در هنگ کنک کدام دانشگاه است؟

ارسال درخواست برای اخذ پذیرش تحصیل پزشکی در هنگ کنگ به چه صورت است؟

[/stextbox]

 

شرایط تحصیل پزشکی در هنگ کنک

هنگ کنک یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار برای تحصیل در رشته پزشکی است. با توجه به پیشرفت‌هایی که در رشته‌‌های پزشکی داشته و قرار گرفتن دانشگاه‌های پزشکی هنگ کنک در رتبه بندی جهانی باعث شده تا بسیاری از متقاضیان تحصیل پزشکی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشورهای دیگر را دارند، هنگ کنک را به عنوان مقصد انتخاب کنند.

طبق اخرین اطلاعات آماری در هنگ کنک ۸ دانشگاه دولتی و ۸ دانشگاه خصوصی وجود دارد که تعدادی از این دانشگاه‌ها مورد تایید وزارت بهداشت ایران است.

تحصیل پزشکی در هنگ کنک طی یک دوره ۶ سال ارایه می‌شود و زبان تحصیل در هنگ کنک به زبان انگلیسی است. متقاضیان تحصیل پزشکی در هنگ کنگ، باید مدرک زبان آیلتس و یا تافل ارایه دهد تا میزان تسلط دانشجو بر زبان انگلیسی اثبات شود.

شرایط تحصیل و پذیرش و دروس ارایه‌شده، حتی در یک رشته خاص، در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است.

دانشگاه‌های برتر تحصیل پزشکی در هنگ گنک

تمام دانشگاه‌های پزشکی هنگ کنک گزینه‌ی مناسبی برای تحصیل پزشکی در این شهر هستند؛ اما دانشگاه‌هایی که در زمینه پزشکی برتر باشند و در رتبه‌بندی جهانی قرار گرفته باشد را به اختصار معرفی میکنیم.

  • دانشگاه هنگ کنک(The University of Hong kong (
  • دانشگاه چینی هنگ کنک(The Chinese University of Hong Kong)
وکیل پرونده اثبات شراکت

شرایط پذیرش دانشگاه هنگ کنک HKU Medicine

اگر به دنبال تحصیل دندانپزشکی در هنگ کنک هستید، دانشگاهی که باید در آن به تحصیل بپردازید دانشگاه هنگ کنک است. این به این معنی نیست که دانشجویان گرایشات دیگر پزشکی، نمی‌توانند در این دانشگاه درس بخوانند. دانشگاه هنگ کنک در زمینه دندانپزشکی در جهان، در رتبه‌بندی دانشگاه‌های QS World رتبه دوم را کسب کرده است.

شرایط دوره‌های HKU متفاوت است، اما برای دوره‌های کارشناسی جراحی دندانپزشکی، افراد بایستی نمرات زیر را داشته باشند:

دانش زبان انگلیسی – سطح ۴

دانش زبان چینی – سطح ۳

دانش ریاضیات – سطح ۲

مطالعات لیبرال – سطح ۲

و همچین برای پذیرش از دانشگاه HKU باید سطح بالاتر از ۳ در یکی از درس‌های زیست شناسی، فیزیک، علوم ترکیبی و یا شیمی را داشته باشند.

هزینه‌های تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه HKU

هزینه‌های تحصیل در هنگ کنک یک مقدار بالا است؛ اما دانشجو در کشوری که هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ آموزشی، به ویژه در حوزه پزشکی، در سطح بالایی قرار دارد تحصیل خواهد نمود. همچنین دانشجویان در کنار تحصیل در هنگ کنک، امکان کار کردن را هم خواهند داشت که تا حدودی هزینه‌های تحصیل و زندگی را پوشش می‌دهد.

اگر شما تمایل به تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانشگاه هنگ کنک را دارید، تقریبا میزان شهریه‌ای که باید در نظر بگیرید سالانه ۲۸.۰۰۰ دلار هنگ کنک است، خوابگاه دانشجویی در هنگ کنگ در حدود سالانه ۱۴.۰۰۰ دلار هنگ کنک هزینه دارد. سایر هزینه‌های زندگی در کل ۴۰.۰۰۰ دلار هنگ کنک که شامل هزینه‌های حمل و نقل، خوراک و پوشاک و تفریح می‌باشد.

مشاور مالی و مالیاتی شرکت ها

 چگونگی ارسال درخواست اخذ پذیرش تحصیل پزشکی در هنگ کنگ

هنگامی که تصمیم گرفتید که برای کدام دوره و یا دانشگاه‌ پذیرش بگیرید، مرحله بعدی تکمیل درخواست است. پرونده درخواست تحصیل پزشکی دانشگاه HKU توسط سیستم پذیرش برنامه‌های دانشگاهی مشترک(JUPAS)  تکمیل شده است. این روش، معمولا در ماه سپتامبر، از طریق روش زیر آغاز شده است:

یک برنامه آنلاین شخصی ایجاد کنید – حساب آنلاین خود را با JUPAS ایجاد کنید.

نرم افزار آنلاین را کامل کنید، این فرم باید شامل مشخصات شخصی شما و انتخاب برنامه‌های تایید شده باشد – قبل از اعمال درخواست باشد.

پرداخت هزینه درخواست شما، در این مرحله، شما باید مبلغ ۴۲۰ دلار هنگ کنک غیرقابل برگشت را پرداخت نمایید. درخواست شما برای پزشکی HKU ارسال نمی شود تا زمانی که این را پرداخت نکرده باشید.

مهلت JUPAS معمولا در حدود دسامبر است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از آن درخواست خود را تکمیل کرده باشید.

بورسیه و کمک هزینه‌های تحصیل پزشکی در هنگ کنک

هزینه‌های تحصیل در هنگ کنک کمی زیاد است، اما خبر خوب این است که مقدار زیادی کمک مالی و تحصیلی برای تحصیل در هنگ کنگ وجود دارد. کمک‌های مالی و طرح وام‌های سرمایه‌گذاری دانشجویان تربیتی از دانشگاه‌های دولتی مانند HKU در دسترس هستند.

 انواع بورسیه تحصیل پزشکی در هنگ کنک

بورسیه Hong Kong Special Administrative Region Government Scholarship  به ارزش ۸۰۰۰۰ دلار هنگ کنگ در سال برای دانشجوبان غیر بومی است.

Self-financing Post-secondary Education Fund در مقطع لیسانس برای دانشجویان ممتاز.

Hong Kong PhD Fellowship Scheme برای دانشجویان مستعد مقطع دکترا با حقوق سالانه ۲۴۰۰۰۰ دلار هنگ کنگ به مدت ۳ سال.

وکیل ملکی فرحزاد

وکیل مهاجرت به هنگ کنگ

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت تحصیلی و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۹ الی ۱۹ و پنجشنبه‌ها ۹ الی ۱۵ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس وکیل مهاجرت شمال تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۲۹ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *