شرایط اقامت در آلمان با خرید ملک

شرایط اقامت در آلمان با خرید ملک

شرایط اقامت در آلمان با خرید ملک


امروز با موضوع شرایط اقامت در آلمان با خرید ملک با شما هستیم.

با مشاهده تبلیغاتی با عنوان شرایط اقامت در آلمان با خرید ملک، گروه وکلای مهر بر آن شدند تا به این موضوع بپردازند که آیا در اصل امکان اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک وجود دارد یا خیر؟

برای مهاجرت به کشور آلمان روش‌های متعددی پیش بینی شده است که در صورت آگاهی از این روش‌ها به راحتی و بدون صرف هزینه‌های گزاف، اقامت خود و خانواده خود را اخذ نمایید.

نکات مهم و توضیحات در خصوص شرایط اقامت در آلمان با خرید ملک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا امکان اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک وجود دارد؟

از چه طرقی می‌توان اقامت آلمان را به دست آورد؟

آیا امکان خرید ملک برای اتباع خارجی غیر مقیم در آلمان وجود دارد؟

[/stextbox]

 

کشور آلمان، کانون جذب مهاجران در اروپا

در حالی که 10 درصد از جمعیت کشور آلمان را مهاجران به خود اختصاص داده‌اند، از میان 75 میلیون نفر از جمعیت غیرمهاجر، در حدود 7 میلیون نفر تابعیت غیرآلمانی دارند.

در میان کل جمعیت آلمان، ایرانی‌ها عدد 120 هزار نفر را به خود اختصاص داده‌اند.

واقع شدن در قلب اروپا، اقتصاد پایدار، به دست گرفتن نبض اقتصاد جهان و اروپا، استانداردهای بالای تحصیلی، هزینه‌های مناسب زندگی و غیره از مواردی هستند که هر مهاجری را به سمت آلمان می‌کشاند.

روش‌های اخذ اقامت آلمان

با توجه به عدم ارایه اقامت از طریق خرید ملک در آلمان، بنابراین توضیحاتی در خصوص شرایط اقامت در آلمان با خرید ملک لزومی نداشته و معرفی روش‌های اخذ اقامت آلمان ضروری می‌گردد.

اقامت آلمان از راه ثبت شرکت

مهاجرت از طریق ویزای جستجوی کار آلمان- دارندگان ویزای جستجوی کار آلمان، به مدت 6 ماه امکان اقامت در کشور آلمان به منظور یافتن شغل مورد نظر خود دارند. در صورت یافتن شغل مورد نظر می‌توان درخواست اقامت آلمان را داده و سپس کارت اروپا یا بلوکارت آلمان را دریافت کرد.

مهاجرت از طریق تحصیل در آلمان- با توجه به رایگان بودن تحصیل در آلمان، متقاضیان زیادی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان اقدام می‌نمایند.

نکاتی در خصوص ویزای تحصیلی آلمان وجود دارد:

وقت سفارت- در حال حاضر وقت‌های انتظار برای مصاحبه در حدود حداقل 12 ماه است.

مدرک زبان آلمانی- با توجه به سختگیری‌‌های سفارت در صدور ویزا، توصیه کارشناسان مهاجرت مهر پارسیان این است که حتی در صورتی که دوره تحصیلی شما به زبان انگلیسی برگزار می‌گردد، مدرک زبان آلمانی ارایه داده تا شانس خود را برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان افزایش دهید.

تمکن مالی– یکی از مدارک مهم برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان، ارایه تمکن مالی است. حداقل میزان تمکن مالی 10 هزار یورو می‌باشد.

به طور معمول هزینه زندگی در آلمان در حدود 800 تا 1200 یورو در ماه است.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت- با اختصاص حداقل سرمایه 25 هزار یورو، شرکتی ثبت کرده و ابتدا اقامت موقت سه ساله و سپس اقامت دایم آلمان را دریافت نمایید.

خرید ملک و اقامت آلمان

امکان خرید ملک و اخذ اقامت تنها در کشورهایی نظیر ترکیه فراهم آمده است. در آلمان امکان خرید ملک برای اتباع خارجی وجود دارد اما منجر به اخذ اقامت نمی‌گردد.

بنابراین هم افرادی که مقیم آلمان هستند می‌توانند ملک خریداری یا اجاره نمایند و هم افراد غیرمقیم.

وکیل سرمایه گذاری در آلمان

در این حالت شرایط اقامت در آلمان با خرید ملک، بدین نحو می‌گردد که شما ابتدا از طرقی که معرفی گردید، اقامت آلمان را دریافت نموده و سپس اقدام به خرید ملک در آلمان نمایید.

دریافت مشاوره در خصوص شرایط اخذ اقامت آلمان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل امور مهاجرت به آلمان، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد، پرتغال، آلمان، سایر کشورهای اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

 

 

5/5 - (24 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *