مهاجرت به سنگاپور با سرمایه‌گذاری

مهاجرت به سنگاپور با سرمایه‌گذاری

مهاجرت به سنگاپور با سرمایه‌گذاری

 

در کنار مهاجرت کاری، تحصیلی و کارآفرینی، سرمایه‌گذاری به منظور اخذ اقامت سنگاپور، از پرطرفداران روش های مهاجرتی می‌باشد. کشور جزیره‌ای سنگاپور به عنوان چهارمین مرکز مالی، پنجمین بندر تجاری پر تردد جهان، سومین کشور آسیای شرقی در زمینه درآمد، اولین کشور در آسیا و یازدهمین در سطح جهانی به لحاظ کیفیت زندگی، نهمین دارنده ذخایر جهانی، با حضور دانشگاه های برتر در سطح آسیا و جهان، امکانات قابل توجهی را برای مهاجران و سرمایه گذاران فطریقم آورده است. با ورود سرمایه‌های جدید به کشور سنگاپور، نرخ بیکاری پایین آمده و در نتیجه، کیفیت زندگی رو به افزایش است.

موسسه حوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به مدیرت جناب آقای محمدرضا مهری و به همطریق تیم مشاورین متخصص در امر مهاجرت و به خصوص در امور مربوط به مهاجرت به کشور سنگاپور از طرق قانونی و ارائه مدارک لازم، اقدام به انتشار مطالبی تخصصی و مورد نیاز در مورد برنامه سرمایه گذاران جهانی سنگاپور و شرایط لازم برای برنامه سرمایه گذاران جهانی سنگاپور می‌نماید.برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کشورهای دیگر، مقالات دیگر سایت موسسه حقوقی و مهاجرتی طلیعه عدالت و مهر پارسیان را مطالعه بفرمایید.

از برنامه‌های ترغیب‌کننده مهاجرت به کشور سنگاپور، برنامه سرمایه‌گذاران جهانی سنگاپور (Global Investor Program, GIP)، می‌باشد. این برنامه نه تنها مختص افرادی می‌باشد که تجربه دیرینه در حوزه کسب و کار دارند، بلکه افرادی که قصد طریق‌اندازی یک کسب و کار جدید با چشم‌اندازهای جهانی دارند نیز می‌توانند از مزایای سرمایه‌گذاری در سنگاپور بهره‌مند گردند. در واقع این برنامه سرمایه گذاری سنگاپور، نوعی ویزای سرمایه‌گذاری است که تضمین کننده اقامت دائم افراد توانمند و خانوادهی آن‌ها می‌باشد. سرمایه‌گذاران نوپا و نیز باتجربه، با حداقل میزان ۲.۵ میلیون دلار سنگاپور (SGD)، آینده خود و خانواده خود را برای اخذ اولین و قدرتمندترین پاسپورت را تامین مینمایند. پاسپورت سنگاپور امکان سفر به ۱۶۶ کشور را فطریقم آورده و توانست جایگاه خود را در سطر اول رتبه‌بندی جهانی در سال ۲۰۱۸ ثبت نماید.

مهاجرت تحصیلی به کشور سنگاپور

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با حضور کارشناسان ارشد مهاجرت و وکلای تخصصی، همطریق شما در تمامی مراحل سرمایه‌گذاری سنگاپور خواهد بود.

 

شرایط سرمایه‌گذاری در سنگاپور

سرمایه‌گذاران با توانایی بالا برای اداره کسب و کار جدید یا کسب و کارهای موجود، گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در کشور سنگاپور خواهند بود. به طور کلی سرمایه‌گذاران می‌توانند به ۲ طریقی که در ادامه بدان اشاره خواهد شد، سرمایه‌های خود را به کشور سنگاپور منتقل نمایند.

سرمایه‌گذارانی که قصد ثبت شرکت جدید یا گسترش شرکت موجود را دارند، می‌بایست با چشم ‌انداز ۵ ساله منافع حاصل از سرمایه‌گذاری را پیش ‌بینی نمایند.

افرادی که سرمایه‌های خود را به قصد مشارکت در شرکت‌های سنگاپور روانه این کشور می‌کنند، میزان سرمایه آن‌ها می‌بایست برابر با بیشتر از ۳۰ درصد از سهام ان شرکت باشد.

در صورت نیاز به خروج از کشور سنگاپور، برای اینکه در اخذ اقامت دائم متقاضی خللی ایجاد نشود، ویزای ورود مجدد (Re-entry Permit) صادر می‌گردد. علاوه بر لزوم رعایت معیارهای موجود در برنامه سرمایه‌گذاری، استخدام ۵ کارمند محلی، درآمد ۱ میلیون دلار در سال و اقامت به مدت ۲.۵ سال در سنگاپور، لازمه‌ی تمدید ویزای ورود مجدد است.

 

طرق سرمایه‌گذاری در کشور سنگاپور

برنامه سرمایه‌گذاران جهانی در سنگاپور از دو طریق انجام می‌شود:

۱.سرمایه‌گذاری به ارزش حداقل ۲.۵ میلیون دلار از طریق ایجاد کسب و کار جدید یا گسترش کسب و کار قبلی خود

۲.سرمایه‌گذاری به ارزش حداقل ۲.۵ میلیون دلار در شرکت‌های سنگاپوری

 

اخذ اقامت افراد خانواده از طریق برنامه سرمایه‌گذاران جهانی سنگاپور

سرمایه‌گذاران می‌توانند برای اقامت همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود نیز اقدام نمایند. اگر برای فرزندان پسر زیر ۱۸ سال اقامت دائم گرفته شود، این افراد موظف به شرکت در دوره‌های خدمت نظام وظیفه کشور سنگاپور نیز هستند. برای فرزندان بالای ۲۱ سال و والدین خود یا والدین همسر فرد متقاضی، ویزای توریستی بلند مدت ۵ ساله (Long Term Visit Pass, LTVP) صادر می‌شود.

وکیل بین‌المللی در تهران

 

اخذ شهروندی سنگاپور

سرمایه‌گذاران بعد از قبولی درخواست سرمایه‌گذاری در سنگاپور اقامت دائم سنگاپور را اخذ و بعد از ۲۴ ماه کارت شهروندی خود را نیز دریافت خواهند کرد.

 

لیست صنایع مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در سنگاپور

۱) مهندسی هوا فضا

۲) انرژی‌‌های جایگزین/ فناوری پاک

۳) خو درو

۴) مواد شیمیایی

۵) کسب و کار مربوط به موارد مصرفی (به عنوان مثال طعم‌دهنده‌ها و عطرها، مواد غذایی،

مواد مغذی، مراقبت خانه و شخصی)

۶) الکترونیک

۷) انرژی

۸) خدمات مهندسی

۹) بهداشت و درمان

۱۰) محصولات و خدمات ارتباطات

۱۱) مدیریت لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

۱۲) مهندسی دریایی و امور دریایی

۱۳) رسانه و سرگرمی

۱۴) فناوری پزشکی

۱۵) فناوری نانو

۱۶) منابع طبیعی (به عنوان مثال فلزات، معدن، کالاهای کشاورزی)

۱۷) ایمنی و امنیت

۱۸) هوا و فضا

۱۹) حمل و نقل

۲۰) داروها و بیوتکنولوژی

۲۱) مهندسی

۲۲) خدمات حرفه ای به عنوان مثال مشاوره، طراحی

۲۳) هنرهای تجسمی

– کسب و کارهای مربوط به هنرهای تجسمی

– اجرای کسب و کارهای هنری

۲۴) شرکت های ورزشی

۲۵) خانوادگی و خدمات مالی

 

وکیل تخصصی مهاجرت به سنگاپور در تهران

برای اخذ اقامت دائم و شهروندی سنگاپور از سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت برای خود و خانواده خود، با کارشناسان ارشد و وکلای متخصص در امور مهاجرت به سنگاپور مسلط به امور بازرگانی و کسب و کار، در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس حاصل فرمایید. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با بیش از ۱۰ سابقه مفید در زمینه حقوق داخلی و بین‌الملل، همطریق شما در تمامی مراحل مهاجرت به سنگاپور از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد. گروه وکلای مهر آماده ارائه مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت به سنگاپور خواهد بود.

مهاجرت کاری به سنگاپور

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *