نمونه لایحه درخواست تجدیدنظر از رای هیات حل اختلاف مالیاتی

نمونه لایحه درخواست تجدیدنظر از رای هیات حل اختلاف مالیاتی

نمونه لایحه درخواست تجدیدنظر از رای هیات حل اختلاف مالیاتی


امروز با موضوع نمونه لایحه درخواست تجدیدنظر از رای هیات حل اختلاف مالیاتی با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

رسیدگی به تجدیدنظر خواهی از رای هیات حل اختلاف مالیاتی  در صلاحیت مرجع عالی آن یعنی هیات حل اختلاف مالیاتی بدوی است با ما همراه باشید تا با نمونه لایحه اعتراضیه تقدیمی به هیات حل اختلاف مالیاتی بدوی آشنا شوید.

جهت تنظیم لوایح و مشاوره حقوقی و قبول وکالت تخصصی در زمینه مالیات می‌توانید هم اکنون با موسسه حقوقی مهرپارسیان تماس حاصل نمایید.

نکات مهم نمونه لایحه درخواست تجدیدنظر از رای هیات حل اختلاف مالیاتی

چه مرجعی صلاحیت رسیدگی به اعتراض در خصوص تجدیدنظرخواهی از رای هیات حل اختلاف مالیاتی را دارد؟

اعتراض به رای هیات تابع کدام احکام قانونی است؟

آیا هزینه مطالعات توسعه در زمره هزینه های کیفی شرکت‌ها است؟

لایحه درخواست تجدیدنظر از رای هیات حل اختلاف مالیاتی را چگونه تنظیم نماییم؟

ریاست محترم هیات حل اختلاف مالیاتی بدوی ……………..

باسلام و اهدای تحیات؛ احتراماً اینجانب مودی دارای شناسه به شماره ——– با استیذان از بخشنامه در رابطه با ابلاغ قانون الحاق یک ماده به عنوان ماده ۲۴۷ به قانون مالیات‌های مستقیم، مراتب اعتراض خویش را نسبت به برگ تشخیص عملکرد سال ۹۷ و رای اصداری از هیات حل اختلاف مالیاتی به شماره …… مورخ ………معروض می دارم، و با عنایت به اینکه منقصت و ایراد به رای هیات حل اختلاف مالیاتی به شرح ذیل وارد است استدعا دارم دستور رسیدگی مجدد صادر نمایند.

مجازات ورود به عنف

وفق دفاتر تقدیمی مبلغ …………  از مجموع هزینه‌های عملکرد سال …….  طبق ماده ۱۴۷٫۱۴۸ ق.م.م عودت گردیده ،که برخی از آن موارد  کاملا در راستای فعالیت و تولید شرکت بوده که مع الاسف مورد مداقه قرار نگرفته است و  باتوجه به عدم انطباق با قوانین مالیاتی به نظر نیاز به بررسی مجدد دارد.

مبلغ  …………….  ریال از هزینه‌کرد……………… شرکت به علت عدم ارایه صورتحساب برگشت خورده، مع الاوصف مستندات موجود و مبسوط می‌باشد.

وفق اجاره نامه تقدیمی و صورت اجور پرداختی ؛ مبلغ ……………..  ریال از هزینه‌های شرکت به علت شناسایی دارایی در هزینه غیر قابل قبول مالیاتی(به ناروا) لحاظ گردیده که شایان ذکر است ……………  ریال از هزینه مذکور بابت هزینه تعمیرات شرکت می باشد که همانگونه که  اشاره گردید  ملک محل وقوع شرکت استیجاری است، فلذا امکان شناسایی مبلغ فوق در حساب دارایی میسر نیست و مضاف آنکه مبلغ ………….  ریال از هزینه مذکور بابت خرید اقلام تزئینی ملصق به بنای ملک … می باشد که با توجه ماهیت جنس ، مبلغ و آیین نامه اموال شرکت ، هزینه طی دوره شناسایی گردیده است.

(مستندات موارد مزبور به پیوست تقدیم حضور است)

مبلغ …………. از هزینه‌های استهلاک به علت عدم ارائه مستندات؛ غیر قابل قبول اعلام گردیده اند، حال آنکه که صورتمجلسی از ریز دارایی ثابت شرکت به همراه محاسبات استهلاک طبق ماده ۱۴۹٫ق.م.م مضبوط در پرونده است و عنداللزوم قابل ارائه می‌باشد.

با عنایت به بررسی‌های صورت گرفته اختلاف اعلام شده در جدول گردش مواد و گزارش بهای تمام شده کالا ؛  در ستون گزارش اقلام غیر قابل قبول مالیاتی، صحیح نمی باشد.

شکایت از کارشناس رسمی در پرونده بانکی

در خصوص برگشت هزینه های تحقیق توسعه شرکت به مبلغ ……………….. میلیون ،لازم به ذکر است مورد مذکور مربوط هزینه‌های کیفی و در راستای فعالیت شرکت بوده و اسناد و مدارک مثبته آن نیز بطور کامل ضمیمه اسناد حسابداری می باشد .لذا خواهشمند است با توجه به اینکه مفاد مواد ۱۴۷ بناءً علی هذا با عنایت به جمیع موارد فوق الاشعار رسیدگی مجدد را از آن عالی مقام استدعا دارم. و ۱۴۸ ق.م.م بطور کامل رعایت گردیده نسبت به بررسی و اصلاح مورد مذکور اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

وکیل در دعاوی مالیاتی

مشاوره حقوقی ممنوع الخروجی بدهکاران مالیاتی

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر وکیل محمد رضا مهری

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه وکیل در دعاوی مالیاتی

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *