هزینه زندگی در اسلواکی

هزینه زندگی در اسلواکی

هزینه زندگی در اسلواکی


امروز با موضوع هزینه زندگی در اسلواکی با شما خواهیم بود.

کشور اسلواکی که در اروپای مرکزی قرار دارد از ناحیه غرب با جمهوری چک و اتریش، از ناحیه شمال با لهستان، از ناحیه شرق با اوکراین و از ناحیه جنوب با مجارستان هم‌مرز است. این کشور در سال 2004 عضو اتحادیه اروپا شد و به منطقه یورو پیوست.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص هزینه زندگی در اسلواکی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

هزینه زندگی در اکراین چه مقدار است؟

شرایط خرید ملک در اسلواکی چگونه است؟

آیا مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به اسلواکی امکانپذیر است؟

[/stextbox]

 

بررسی هزینه زندگی در اسلواکی

کشور اسلواکی کشوری نسبتاً کوجک است که طبق آخرین تحقیقات آماری جمعیت این کشور اروپایی 5.4 میلیون نفر است. پایتخت این کشور براتیسلاوا نام دارد، که کوچکترین پایتخت اروپا محسوب میشود.

کشور اسلواکی،کشوری است بسیار آرام با پایین‌ترین درصد جرم و جنایت، این کشور با داشتن مردمانی باسواد، ارتقا سطح زندگی، آموزش رایگان با کیفیت بالا و بیمه درمانی فراگیر، باعث شده تا نظر متقاضیانی که قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را دارند، به خود جلب کند.

با توجه به اینکه اسلواکی عضو اتحادیه اروپاست، هزینه‌های زندگی در این کشور نسبت به دیگر کشور اروپایی همسایه، مناسب‌تر است؛ به طور مثال هزینه‌های زندگی را در شهر براتیسلاوا بررسی می‌کنیم:

هزینه اجاره خانه یک خوابه در مرکز شهر:470 یورو

هزینه اجاره خانه یک خوابه در خارج شهر:368 یورو

قبوض آب،برق،وسایل گرمایش و خنک کننده:180.00 یورو

موادغذایی:

یک لیتر شیر:0.73 سنت

500 گرم نان:0.88 سنت

یک کیلوگرم برنج:1.16 یورو

بهترین وکیل منطقه ۳ تهران

یک کیلو گرم مرغ:4.83 یورو

یک کیلوگرم گوشت:7.48

یک کیلوگرم گوجه فرنگی:1.76 یورو

یک کیلوگرم سیب زمینی 0.77 سنت

حمل و نقل:

یک لیتر ینزین:1.27 یورو

کرایه تاکسی:2.90 یورو

بلیط مترو:0.70 سنت

سایر هزینه‌ها:

بلیط سینما:6.50 یورو

یک دقیقه مکالمه:0.08 سنت

هزینه‌های تحصیل در اسلواکی

اسلواکی یکی دیگر از کشورهایی است که سطح بالایی از تحصیل در رشته پزشکی را ارایه داده است. اگر دانشجو موفق به دریافت مدرک زبان اسلواکی شده باشد، می‌تواند تحصیل رایگان داشته باشد؛ ولی کسانی که مدرک زبان اسلواکی ندارند باید به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند، که در این صورت هزینه‌های تحصیل در دانشگاه اسلواکی متناسب با شهر و دانشگاه انتخابی متغیر هست، اما از سالی 6000 یورو شروع میشود.

قیمت املاک در اسلواکی

یک واحد آپارتمان در شهر قدیمی در اسلواکی حدود 120000یورو است، هزینه‌های آپارتمان لوکس 4 اتاق با قیمت 400000یورو است.

برای سرمایه‌گذاری‌های تفریحی در اسلواکی، پارک‌های ملی کوه‌های تاترا بالا و پایین بسیار معروف هستند، زیرا آن‌ها نه تنها توسط اسلواکی‌ها بلکه توسط لهستانی‌ها، روس‌ها و سایر گردشگران نیز بازدید می‌شود. آپارتمان‌ها و ویلا‌ها در این منطقه از اسلواکی از 80000 یورو برای یک آپارتمان استودیویی تا 400000، یورو برای ویلا چهار اتاق قیمت‌گذاری شده است.

سرمایه‌گذاری در اسلواکی

کشور چکسلواکی، بعد از انجام تقسیمات، به دو کشور چک، با مرکزیت شهر پراگ، و اسلواکی با مرکزیت براتیسلاوا، تبدیل شد. با استقلال یافتن کشور اسلواکی که از کشورهای اروپای شرقی محسوب می‌شد، نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی در اسلواکی، بیش از پیش احساس شد. کسانی متقاضی سرمایه‌گذاری در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند، اما دغدغه این را دارند میزان سرمایه مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری نسبت به کشورهای دیگر کمتر باشد که برای اسلواکی حداقل سرمایه‌ای که مورد نیاز است 23.000 یورو می‌باشد.

دادگاه طلاق

وکیل مهاجرت و سرمایه گذاری در اسلواکی

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به اسلواکی از طریق تحصیل، ثبت شرکت، اقامت دایم و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 9 الی 19 و پنجشنبه‌ها 9 الی 15 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *