هزینه های زندگی در آمریکا

هزینه های زندگی در آمریکا

هزینه های زندگی در آمریکا


امروز با بررسی هزینه های زندگی در آمریکا با شما هستیم.

وقتی صحبت از مهاجرت به میان می آید، اولین موضوعی که اهمیت آن جلوه می کند، بحث هزینه های پرداختی بابت مهاجرت است که نگرانی همه خانواده ها را در پی دارد.

مهاجرت به آمریکا از سالهای متمادی مورد توجه ایرانیان بوده و همواره متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور با طرح ینگه دنیا، و سفرهای تفریحی و توریستی به ایالات متحده آمریکا، موجبات مهاجرت به این کشور را فراهم می نمودند.

دفتر حقوقی مهاجرتی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت، در بررسی هزینه های زندگی در آمریکا به نکات جالب توجه های برخورده است که توجه شما را به آن جلب خواهد نمود.

نکات مهم در بررسی هزینه های زندگی در آمریکا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

هزینه های جاری یک خانواده چهار نفره در آمریکا ماهانه چه میزان است؟

برای جستجوی وکیل متخصص مهاجرت به آمریکا چه اقدامی لازم است؟

هزینه های مهاجرت سرمایه گذاری به آمریکا چه میزان است؟

[/stextbox]

 

هزینه زندگی یک خانواده آمریکا

متقاضیان از روش های گوناگونی وارد خاک آمریکا می شوند و در تمامی این روش های نیاز به ارائه محل سکونت می باشند که پررنگ ترین نقطه و هزینه های زندگی را به خود اختصاص می دهد.

در صورتی که یک خانواده بصورت توریستی وارد خاک آمریکا شود، محل سکونت خود را هتل و یا منزل فرد دعوت کننده معرفی خواهد کرد، در صورتی که محل سکونت معرفی شده باشد فقط نیازمند ارائه تمکن مالی برای این هزینه های خوراک، رفت و آمد و خرید خود می باشند که متناسب با تعداد روزهای انتخابی و نوع زندگی این هزینه ها مشخص می شود. اگر خانواده ای که قصد سفر به کشور آمریکا را بصورت توریستی را دارد، هتل را بعنوان محل سکونت خود معرفی میکند به میزان روزهایی که در آن مکان مستقر است استطاعت مالی خود را نشان دهد.

لاتاری 2020

هزینه های تحصیل در آمریکا

افراد در صورتی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا موفق به کسب پذیرش و ویزای کشور آمریکا شده باشند می توانند خانواده خود که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۹ سال خود را به همراه داشته باشند. با توجه به نوع زندگی خود می توانند خوابگاه و یا خانه ای را بعنوان محل سکونت خود معرفی کنند.

لازم بذکر است در صورتیکه افراد دارای فرزند باشند اجازه ی حضور در خوابگاه را نخواهند داشت و موظف به حضور در خانه و یا آپارتمان می باشند. هزینه زندگی بصورت معمول حدود ۱۴ تا ۱۸ هزار دلار خواهد بود که به ازای هر نفر هزینه ای به آن اضافه خواهد شد.

نکته حائز اهمیت، برای کسب ویزای تحصیلی باید نامه ای بعنوان استطاعت مالی یکسان به ازای تمام افراد خانواده ارائه دهند که شامل هزینه ی تحصیل و زندگی در شهر و دانشگاه مورد نظر خواهد بود.

در روش های سرمایه گذاری در کشور آمریکا متقاضیان این امر در کنار هزینه های لازمه نیازمند ارائه تمکن مالی برای یکسال زندگی در خاک کشور آمریکا می باشند. این هزینه معادل ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار به ازای هر نفر است.

وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت به آمریکا در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت به آمریکا در تهران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت به آمریکا، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در نیاوران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

اصلاحات بحث ‌برانگیز ویزای H1-B توسط کنگره آمریکا

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *