نشانی دفتر مشاوره حقوقی ونک

نشانی دفتر مشاوره حقوقی ونک

نشانی دفتر مشاوره حقوقی ونک


امروز با ارائه نشانی دفتر مشاوره حقوقی ونک با شما هستیم.

برای یافتن مشاور حقوقی مناسب با هر موضوعی لازم است تا به دفتر وکیل متخصص همان موضوع مراجعه نماییم.

دفتر وکالت محمدرضا مهری به عنوان دفتر مشاوره حقوقی ونک، با جمع آوردن عده ای از وکلای متخصص دادگستری، و تشکیل گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، مجموعه ای از تخصص های وکلای دادگستری، با تسهیل مراجعه به دفتر مشاوره حقوقی ونک و دفتر وکالت مجازی با ارائه مشاوره حقوقی آـنلاین به متقاضیان، همراه شما در پیگیری پرونده های حقوقی خواهد بود.

نکات مهم در موضوع نشانی دفتر مشاوره حقوقی ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای یافتن بهترین وکیل و مشاور حقوقی در ونک چه اقدامی لازم است؟

دفتر وکالت مجازی محمدرضا مهری و همکاران به چه نحوی مشاوره حقوقی آنلاین ارائه می دهد؟

برخوردای از امتیاز تخفیف در حق الوکاله و یا مشاوره حقوقی رایگان با گروه وکلای مهر چگونه است؟

آیا امکان معرفی وکیل جرایم مالی تضمینی وجود دارد؟

[/stextbox]

 

مشاوره حقوقی خانواده با تحلیل رای دادگاه

عدم اشاره به اشتغال زوجه در سند ازدواج، مانع اشتغال وی نیست و زوج نمی‌تواند به صرف مسکوت ماندن این موضوع در سند نکاحیه، از دادگاه منع اشتغال زوجه را بخواهد.

?تاریخ رای نهایی: 1392/04/08

?شماره رای نهایی: 9209970220200469

✅رای بدوی

درخصوص دادخواست خواهان آقای (ع.ک.) به طرفیت خوانده خانم (ط.ر.) به خواسته منع خوانده از اشتغال به کار با عنایت به متن دادخواست تقدیمی و ضمائم آن، نظر به این‌که به موجب رونوشت سند نکاحیه شماره (5743) رابطه زوجیت فی‌مابین طرفین محرز و مسلم است و در مورد خواسته، نظر بر این‌که بنا بر تشخیص دادگاه اشتغال یاد شده با شئون و شخصیت و مصالح خانوادگی طرفین منافات دارد و اشتغال زوجه در ضمن عقد نیز ذکر نشده است.

وکیل ملکی تلفنی

دادگاه دعوی خواهان را موجه تشخیص داده و به استناد ماده 1117 قانون مدنی خوانده محترمه را اشتغال مذکور منع می‌نماید و در صورت ادامه اشتغال به کار و خروج از منزل بدون رضایت شوهر، زوجه ناشزه محسوب و مستحق نفقه نخواهد بود ضمن این‌که اداره محل اشتغال زوجه مکلف است در اجرای مفاد این رأی اقدام مقتضی معمول دارد.

این رأی حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ مستندا به مواد 330 ـ 334 ـ 336 قانون آیین دادرسی مدنی دادگاه‌های عمومی و انقلاب قابل اعتراض و رسیدگی در دادگاه محترم تجدیدنظر تهران می‌باشد.

?رئیس شعبه 249 دادگاه عمومی حقوقی تهران مجتمع قضایی یک خانواده

 ✅رای دادگاه تجدید نظر درباره منع اشتغال زوجه

تجدیدنظرخواهی خانم ط.ر. از دادنامه شماره 9103140 مورخ 26/12/91 شعبه محترم 249 دادگاه تهران که به موجب آن در خصوص دعوی مطروحه تجدیدنظرخوانده آقای ع.ک. به طرفیت مشارالیها به خواسته منع اشتغال زوجه در پرونده کلاسه 9102522 تصدیر گردیده وارد است زیرا استدلال دادگاه محترم بدوی از 2 جهت مخدوش است اول این‌که اشتغال زوجه در ضمن عقد نکاحیه قید نشده نمی‌تواند از این جهت مؤثر در مقام باشد که احتمال دارد در حین عقد زوجه دانشجو یا خانه‌دار بود و عدم اشتغال نیاز به تصریح دارد که در مانحن‌فیه چنین تصریحی چه به صورت صریح یا ضمنی در سند نکاحیه درج نشده است.

از سوی دیگر ذکر اینکه اشتغال زوجه با شئونات خانوادگی زوج منافات دارد، با توجه به مدارک مورد ارائه از ناحیه زوجه به پیوست لایحه تجدیدنظرخواهی، ایشان کارمند دانشگاه قرآن و حدیث هستند، و قطعا اشتغال در ضمن محیط چه حضوری و غیر حضوری منافاتی با شئونات خانوادگی زوج نخواهد داشت.

وکیل ملک در رامسر

بنا به مراتب دادگاه ضمن وارد دانستن اعتراض معترض و این‌که دادنامه معترض‌عنه بر خلاف مبانی حقوقی و مدنی صادر شده با استناد به صدر ماده 358 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب مصوب 21/1/1379 در امور مدنی آن را نقض و حکم به رد دعوی صادر و اعلام می‌دارد.

رأی دادگاه به موجب ماده 365 همین قانون قطعی است.

?مستشاران شعبه 2 دادگاه تجدیدنظر استان تهران

نشانی دفتر مشاوره حقوقی ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *