وکیل بین‌المللی در تهران

وکیل بین‌المللی در تهران

وکیل بیوکیل بین‌المللی در تهرانن‌المللی در تهران


امروز با موضوع وکیل بین‌المللی در تهران با شما خواهیم بود.

طبق قوانین کشور ایران، تنها عنوان شغلی در حیطه وکالت، وکیل پایه یک دادگستری تعریف شده است.

اما عده‌ای از وکلا به واسطه تحصیلات آکادمیک خود در رشته‌های زیرشاخه حقوق با گستره‌ی بین‌المللی مانند حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌الملل خصوصی، حقوق تجارت بین‌الملل، حقوق بشر و…، در این حوزه‌ها نیز فعالیت می‌کنند.

بنابراین یک وکیل بین‌المللی در تهران در واقع علم حقوقی خود را در موضوعات بین‌المللی به کار گرفته و رسالت خود در راستای کمک به مخاطبان خود جهت باز پس‌گیری حق به اجرا می‌گذارد.

دفتر حقوقی و وکالت محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوانین بین المللی و مهاجرت در ایران، پیشتاز معرفی وکیل بین المللی در تهران و سایر شهرهای ایران است.

نکات مهم و توضیحات در خصوص وکیل بین‌المللی در تهران

به چه کسی عنوان وکیل بین‌المللی در تهران نسبت داده می‌شود؟

وکیل بین‌المللی در تهران چه خدماتی ارایه می‌دهد؟

وکیل بین‌المللی همکار موسسه مهر پارسیان چه کسی است؟

وکیل بین‌المللی در تهران و امور مهاجرت به کانادا

در حال حاضر، کارشناسان مهاجرت و حقوق بین‌الملل در موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی مهرپارسیان مستقر و ارایه دهنده خدمات مهاجرت به کانادا، اروپا، پرتغال و سوئد می‌باشند.

ویزای همراه دانشجویی آلمان

از آنجایی که اخذ پذیرش تحصیلی تنها از طریق نمایندگان رسمی مدارس، کالج و دانشگاه‌ها به آسانی قابل انجام است، موسسه مهرپارسیان همکاری خود را هر روزه افزایش داده و با تعدادی از این نمایندگان رسمی در حال همکاری است.

لازم است بدانید که در حال حاضر آسان‌ترین راه جهت مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی با امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت دایم کانادا است.

برای کسب اطلاع از نحوه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا، با کارشناسان دپارتمان مهاجرت مهرپارسیان تماس حاصل نمایید.

وکیل بین‌المللی جهت انجام امور مهاجرت به اروپا

وکلای همکار موسسه مهرپارسیان، در کشورهای پرتغال و آلمان، بسترهای لازم جهت مهاجرت و اخذ اقامت اروپا فراهم آورده‌اند.

مهاجرت به آلمان از طرق زیر با کمک وکلای رسمی همکار موسسه مهر پارسیان قابل انجام است:

ثبت شرکت در آلمان:

متقاضیان اخذ اقامت آلمان و اروپا، با ثبت شرکت در آلمان می‌توانند به اقامت موقت ۳ ساله و سپس اقامت دایم آلمان دست یابند.

بدین جهت طرح توجیه اقتصادی (بیزنس پلان)، تهیه و در آن نام شرکت مورد نظر، نوع شرکت، نوع فعالیت شرکت، سرمایه اولیه شرکت، سهامداران و مدیران شرکت، سوابق سهامداران و مدیران شرکت، تجهیزات مورد نیاز و … درج می‌گردد.

پیچیدگی‌های تهیه طرح توجیه اقتصادی تنها با حضور مشاور اقتصادی مسلط به امور حقوقی و قانونی آلمان و نیز اقتصاد آلمان قابل انجام است.

مهاجرت کاری به آلمان:

مهاجرت به آلمان با هدف کار با ۲ نوع ویزا صورت می‌گیرد: ویزای جستجوی کار آلمان و ویزای کار آلمان.

ویزای جستجوی کار با اعتبار ۶ ماه، به متقاضی این فرصت را می‌دهد تا با حضور در کشور آلمان و تنها به مدت ۶ ماه، به جستجوی کار بپردازد.

تحصیل رایگان در ترکیه

ویزای کار زمانی برای متقاضی صادر می‌گردد که متقاضی، کار را یافته و قرارداد کاری با کارفرما در آلمان دارد.

پس از عقد قرارداد کاری و بعد از ۲۱ ماه کار در آلمان، در صورتی که مهلت قرارداد کاری حداقل ۱۲ ماه بوده و مجموع حقوق با کسر مالیات حداقل ۳۰ هزار یورو در سال باشد، متقاضی می‌تواند جهت دریافت بلوکارت آلمان اقدام نماید.

لازم است بدانید که علی‌رغم عدم نیاز به ارایه مدرک زبان آلمانی، بهتر است که مدرک زبان آلمانی با سطح حداقل B1 ارائه داده تا شانس خود را برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان افزایش دهید.

مهاجرت به پرتغال از طریق مشاوران سرمایه‌گذاری و وکلای رسمی همکار موسسه مهر پارسیان صورت می‌گیرد:

مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری:

این روش برای افرادی قابل انجام است که محدودیت در حضور در کشور خارجی را داشته و در عین حال کسب اقامت برای آنها دارای اهمیت است.

در این روش از سرمایه‌گذاری، متقاضی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بازسازی هتل شرکت کرده و با خرید سهام هتل به ارزش حداقل ۲۸۰ هزار یورو، به اقامت موقت یک ساله دست پیدا می‌کند.

در این روش امکان اخذ اقامت برای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال نیز وجود دارد. فرزندان بالای ۱۸ سال در صورت تجرد و اشتغال به تحصیل امکان اخذ اقامت نیز دارند.

اقامت موقت یک ساله‌ی پرتغال به طور دوساله و برای دو بار قابل تمدید است. بدین ترتیب سرمایه‌گذار و خانواده وی بعد از ۵ سال به اقامت دایم پرتغال دست پیدا می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین مسیر و کشور برای مهاجرت خود و خانواده خود، با دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان تماس گرفته و جهت تعیین وقت مشاوره با کارشناسان مهاجرتی اقدام نمایید.

وکیل مهاجرت ساری

دفتر وکیل بین‌المللی در تهران

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل امور مهاجرت به اروپا، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد، پرتغال، آلمان، سایر کشورهای اروپا، کانادا و استرالیا با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

۴.۹/۵ - (۱۵ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *