وکیل تامین اجتماعی ونک

وکیل تامین اجتماعی ونک

وکیل تامین اجتماعی ونک


امروز با موضوع معرفی وکیل تامین اجتماعی محدوده ونک و پاسخ به سوالات با شما هستیم.

اختلافات در موضوع پرداخت حق بیمه بیکاری، برقراری حقوق بیمه بیکاری و اختلافات بین کارگر و کارفرما در مضوعات وابسته به قانون کار، در مراجعی قابل رسیدگی است که قبلا توسط برترین وکیل تامین اجتماعی در تهران و عضو گروه وکلای مهر برای عزیزان همراه توضیح داده شده است.

در این نوشتار که توسط وکیل تامین اجتماعی ونک و همکار موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تهیه و تدوین شده است، با توجه به سابقه عضویت محمدرضا مهری در هیات های حل اختلاف کاگر و کارفرما، به تعدادی از سوالات درباره اختلافات بین کاگر و کرافرما در حوزه تامین اجتماعی خواهیم پرداخت.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل تامین اجتماعی ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای طرح شکایت از کارفرما در محدوده میدان ونک تهران به کدام مرجع مراجعه کنیم؟

تفاوت مشاغل سخت و زیان آور در قانون کار و تامین اجتماعی در چیست؟

بهترین وکیل تامین اجتماعی در تهران و ایران کیست و چگونه به جستجوی وکیل متخصص اداره کار بپردازیم؟

[/stextbox]

 

سوال درباره مشاغل سخت و زيان آور

تفاوت مشاغل سخت و زیان آور موضوع قانون کار و قانون تامین اجتماعی

سوال: من مدتی به عنوان کارگر خط با قرارداد موقت در راه آهن مشغول به کار بودم و الان قطع همکاری کرده ام، ما برای اضافه کاری به اداره کار شکایت کردیم ولی ساعت کاری ما رو بجای ۶ساعت ( که در کارهای سخت و زیان آور قید شده ) بیشتر به کار گرفته.

وکیل تلفنی دادسرای ارشاد

می‌خواستم بدونم، پول این یک ساعت که اضافی ما را به کار گرفتند قابل طرح در مراجع حل اختلاف هست؟

پاسخ وکیل تامین اجتماعی ونک: اگر مرجع تشخیص تعیین مشاغل سخت و زیان آور توسط کمیته های بدوی و تجدید نظر استانی موضوع ماده ۸ آیین نامه قانون تامین اجتماعی می باشد موضوع از زمره ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی بوده باشد، بنابراین مقررات موضوع ماده ۵۲ قانون کار بر ایشان قابل تسری نیست و خواسته ایشان مبنی بر انجام اضافه کاری ( ماده ۵۹ قانون کار ) فاقد وجاهت قانونی است .

چنانچه مرجع تعیین مشاغل سخت و زیان آور آیین نامه اجرایی مصوب سال ۱۳۷۱ موضوع تبصره ماده ۵۲ قانون کار بوده باشد و کمیته استانی موضوع ماده ۱۸ این آیین نامه تعیین کننده مشاغل سخت و زیان آور بوده باشد، مقررات موضوع مواد ۵۲ و ۶۵ قانون کار از جمله کسر ساعت کار، برخورداری از مرخصی استحقاقی بر ایشان تسری پیدا خواهد کرد .

بر اساس ماده ۶۱ قانون کار ارجاع کار اضافی به کارگرانی که در مشاغل سخت و زیان آور اشتغال بکار دارند، ممنوع است و مراجع حل اختلاف نیز نمی توانند کارفرما را محکوم به پرداخت فوق العاده اضافه کاری کنند .

چنانچه کارفرمایان بر خلاف مقررات ماده ۶۱ قانون کار، کارگران را وادار به انجام کار اضافی کنند مشمول جرائم و مجازات ماده ۱۷۶ قانون کار قرار می‌گیرند.

وکیل تامین اجتماعی ونک

یکی از معدود دفاتر وکالت تامین اجتماعی در میدان ونک و منطقه 3 تهران که به صورت گروهی و دارای تیم آنالیزور قوانین کار و تامین اجتماعی است، دفتر وکالت محمدرضا مهری در میدان ونک تهران و محدوده منطقه 3 تهران است.

وکیل ملک در آجودانیه | وکیل در آجودانیه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

با توجه به امکان دسترسی آسان به دفتر وکیل تامین اجتماعی و همکار گروه وکلای مهر پارسیان از طریق مترو و خطوط تاکسیرانی، و نزدیکی دفتر وکالت گروه وکلای مهر به میدان ونک تهران، می‌توان این گروه را به عنوان حرفه ای ترین تیم وکلای تامین اجتماعی تهران معرفی نمود.

نشانی و شماره دفتر وکیل تامین اجتماعی ونک

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

تهران- گاندی جنوبی- خیابان 14- پلاک14- طبقه4- واحد 9 و 10 دفتر وکالت محمدرضا مهری

شماره همراه دفتر وکیل تامین اجتماعی ونک

09120067665

موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *