چگونه وکیل مهاجرت شویم

چگونه وکیل مهاجرت شویم

چگونه وکیل مهاجرت شویم


وکیل مهاجرت خیلی از بچه های حقوقی که علاقه دارن تو زمینه مهاجرت فعالیت کنند یا در زمینه حقوق بین الملل تخصص پیدا کنند موارد زیر امکان دارد به آنها کمک کند.

برای مثال اگر بخواهیم وکیل مهاجرت کانادا شویم باید دارای چه ویژگی هایی باشیم؟

تحصیلات:

  • وکیل – برای آنکه کسی در کانادا وکیل بشود باید ابتدا در دوره وکالت تحصیل کند.
  • دوره های وکالت در اصطلاح JD یا Juris Doctor (دکترای حقوق) خوانده می شوند.
  • در گذشته به این دوره ها LLP یا کارشناسی حقوق می گفتند.

دقت داشته باشید که JD یک دکترای حرفه ایست. اکثر کسانی که وارد این دوره می شوند دارای مدرک کارشناسی هستند.سپس این دوره حدودا سه ساله را می گذرانند. داشتن مدرک کارشناسی ارشد برای ورود به دوره JD الزامی نیست. همچنین صرف گذراندن دوره کافی نیست.

کسانی که وکیل می شوند باید در آزمون ورودی کانون وکلا Bar Association هم قبول شوند. همچنین مدتی تحت نظارت یک وکیل فعالیت کنند. در کانادا چیزی به نام وکیل مهاجرت وجود ندارد.

همه وکلا از نظر قانونی می توانند کار وکالت مهاجرت هم انجام بدهند. به طور معمول کسی که دوره JD را می گذراند یک درس ۲ الی ۳ واحدی درباره مهاجرت به کانادا می گذراند. همچنین ممکن است بعضی از دروس اختیاری خود را در زمینه مهاجرت انتخاب کند. بعضی دانشگاه ها کارگاه های آموزشی مهاجرت هم ارائه می کنند. خلاصه آنکه وکلای کانادایی به طور معمول بین ۲ الی ۱۰ واحد درسی در زمینه مهاجرت می گذرانند.

ثبت شرکت در اتریش

بعضی از وکلای کانادایی بعد از دریافت مجوز خود به طور تخصصی فقط در زمینه مهاجرت یا شهروندی فعالیت می کنند و بعد از چند سال فعالیت به عنوان متخصص در زمینه مهاجرت شناسایی می شوند.

چگونه وکیل مهاجرت شویم

پارالیگال (دستیار وکیل یا کمک وکیل) – در استان انتاریوی کانادا افراد پارالیگال Paralegal  که در اصطلاح فارسی “کمک وکیل” یا “دستیار وکیل” گفته می شود می توانند از کانون وکلای استان مجوز بگیرند و پاره ای از فعالیت های مربوط به مهاجرت به کانادا را انجام بدهند.

این افراد به طور معول یک دوره یک ساله فشرده می گذرانند که بخشی از آن به آموزش در زمینه مهاجرت می گذرد (حدود سه واحد درسی) و البته یک سری درس هم در زمینه دادگاه ها می گذرانند که بخشی از آن متمرکز به دادگاه های مهاجرتی است.

در حال حاضر سایر استان های کانادا نظام متمرکزی روی آموزش و صدور مجوز برای پارالیگال ها ندارند. دولت کانادا به پارالیگال ها اجازه می دهد که در زمینه مهاجرت فعالیت داشته باشند ولی کانون وکلای استان انتاریو فعالیت آنها را به دادگاه های اداری مهاجرت IRB محدود کرده است و اجازه ندارند فرم مهاجرتی پر کنند یا مشاوره مهاجرتی بدهند.

مشاور مهاجرت (کارشناس مهاجرت) 

برای آنکه کسی در کانادا مشاور مهاجرت بشود باید ابتدا در یک دوره مورد تأیید سازمان ICCRC آموزش ببیند. شرط ورود به این دوره ها داشتن حداقل مدرک کاردانی یا حداقل دو سال سابقه کار در یک دفتر مهاجرتی است.

طول این دوره ها در حال حاضر ۵۰۰ ساعت است که معادل حدود ۳۳ واحد درسی می شود. تمام این واحدهای درسی متمرکز به مهاجرت و شهروندی کاناداست.

ویزای توریستی انگلستان

به عبارت دیگر مشاوران مهاجرت به طور معمول سه الی ۱۶ برابر وکلای مهاجرت در زمینه مهاجرت به کانادا آموزش می بینند (البته شکی نیست که وکلا در سایر زمینه های حقوقی نسبت به مشاوران اطلاعات بیشتر و عمیق تری دارند). نگارنده علاوه بر آنکه مشاور رسمی مهاجرت کاناداست، در یکی از معتبرترین کالج های کانادا Ashton College رشته مهاجرت را به متقاضیان کارشناسی مهاجرت تدریس می کند.

در ادامه مقاله چگونه وکیل مهاجرت شویم، به بررسی چگونگی دریافت مجوز خواهیم پرداخت.

سازمان صادر کننده مجوز و نحوه دریافت و حفظ آن

وکالت: برای فعالیت به عنوان یک وکیل، متقاضی باید ابتدا دوره آموزشی JD را تمام کند، در آزمون ورودی کانون وکلای یکی از استان های کانادا Law Society یا Bar Association قبول بشود و مدتی را نزد یک وکیل دارای مجوز کارآموزی کند. در کانادا به وکیل Barrister یا Solicitor می گویند. این دو با هم تفاوت هایی دارند ولی به طور خلاصه می توان گفت که Barristerها آن وکلایی هستند که در دادگاه حاضر می شوند.

وکلا برای حفظ مجوز خود هر سال باید یک سری دوره های آموزشی هم بگذرانند. تعداد ساعت های مورد نیاز بسته به استان صادر کننده مجوز متفاوت است. نگارنده در حال حاضر یکی از این دوره های آموزشی را برای وکلای استان های انتاریو، بریتیش کلمبیا، نوا اسکوشیا و سسکچوان تدریس می کند.

پارالیگال (کمک وکیل) : مراحل دریافت مجوز پارالیگال شامل آموزش در دوره ای حدودا شش الی دوازده ماهه و قبولی در آزمون کانون وکلای انتاریو Law Society of Ontario است. همان طور که در بالا آمد، در حال حاضر تنها در استان انتاریو Ontario پارالیگال ها مجوز دارند.

چگونه وکیل مهاجرت شویم

مشاور مهاجرت (کارشناس مهاجرت) : برای آنکه یک فرد بتواند کارشناس مهاجرت بشود، لازم است دوره ۵۰۰ ساعته مورد قبول سازمان ICCRC را بگذراند، در آزمون ورودی آن قبول شود و یک سری شرایط دیگر را هم داشته باشد (برای مثال باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کند و نمره قابل قبولی بیاورد). مشاوران مهاجرت عضو سازمان ICCRC هستند و عنوان آنها هم RCIC است که مخفف Regulated Canadian Immigration Consultant است.

ثبت شرکت در خارج از کشور

این افراد برای حفظ مجوز خود باید هر سال ۱۶ ساعت فعالیت CPD داشته باشند (برای مثال در دوره های آموزشی شرکت کنند). نگارنده در گذشته از این دست دوره های آموزشی برای سایر مشاوران مهاجرت برگزار کرده است و در حال حاضر نیز دوره ای در این خصوص برای مشاوران مهاجرت برگزار می کند.

مجوز یا ویزای کار کانادا

مجوز LMIA از اداره کار کانادا

ویزا یا مجوز کانادا تحت برنامه های IMP

ویزای توریستی، تجاری، کاری کانادا (مثلا ویزا برای گروه های هنری یا ورزشی)

گرفتن مجوز ورود به کانادا TRP برای کسانی که به کانادا ممنوع الورود هستند.

مجوز eTA یا Electronic Travel Authorization برای کسانی که جهت ورود به کانادا نیاز به ویزا ندارند.

مجوز یا ویزای تحصیلی Study Permit

مهاجرت از روش های اقتصادی (نظیر خوداشتغالی، اکسپرس اینتری و استارت آپ ویزا)

مهاجرت خانوادگی (اسپانسرشیپ همسر، اسپانسرشیپ پدر و مادر و ….)

امور پناهندگی

دادگاه های مهاجرتی در سطح Immigration and Refuge Board of Canada یا IRB

برخی مشکلاتی که با اداره گمرک کانادا CBSA به وجود می آید (نظیر هنگام ورود به کانادا)

ارائه راهنمایی در خصوص مسایل ویزا، اقامت و تابعیت (شهروندی) کانادا

امور شهروندی کانادا (پر کردن فرم ها و نمایندگی در مقابل اداره مهاجرت)

مهاجرت به استان های کانادا

دفاع از متقاضی در مقابل دادگاه فدرال کانادا Federal Court (این نوع پرونده ها در اصطلاح Judicial Review گفته می شوند)

از نظر قانون مهاجرت کانادا وکلا اجازه دارند همه موارد فوق را انجام بدهند. وضعیت پارالیگال ها متفاوت است. ایشان در حال حاضر به خاطر یک سری محدودیت ها از سوی کانون وکلای انتاریو تنها اجازه دارند امور دادگاه های IRB را انجام بدهند و حق ندارند بقیه موارد فوق را به طور مستقل متقبل شوند. پارالیگال های سایر استان ها (یعنی بجز استان انتاریو) حق ندارند هیچ یک از موارد فوق را به عهده بگیرند. مشاوران مهاجرت می توانند همه موارد فوق را انجام بدهند بجز مورد Judicial Review که تنها در حوزه کاری وکلاست.

پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان

در خصوص مهاجرت به استان های کانادا، هم برای وکلا و هم مشاوران مهاجرت محدودیت های خاصی وجود دارد. مثلا مشاوران مهاجرتی که بخواهند روی پرونده های استان های کبک یا سسکچوان کار کنند باید مجوز جداگانه دریافت کنند.

نگارنده در حال حاضر مجوز سسکچوان را دارد. بعضی از استان ها تنها از طریق چند شرکت مشخص پرونده مهاجرتی می پذیرند. برای مثال می توان به استان های نیوبرانزویک و پرینس ادوارد آیلند اشاره کرد.

اگر کسی وکیل یا کارشناس رسمی مهاجرت یا عضو کانون محضرداران کبک نباشد اجازه ندارد امور مهاجرت یا ویزای کانادا را انجام بدهد (حتی در حد پر کردن فرم های مهاجرتی).

نکته آخر اینکه در گذشته نظام آموزشی برای مشاوران مهاجرت متفاوت بود، در نتیجه ممکن است بعضی مشاوران مهاجرت خیلی قدیمی (آنها که بیش از ۱۵ سال سابقه کار دارند)، دوره آموزشی خاصی را برای عضویت در ICCRC نگذرانده باشند ولی این وضعیت تغییر کرده است و مشاوران جدید همه به صورت استاندارد دوره می گذارند و اکثرشان دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر هستند.

چگونه وکیل مهاجرت شویم

دفتر وکالت وکیل آنلاین مهاجرت در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

مهاجرت به ایران

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل اعاده دادرسی ودیوان عالی کشور

بهترین وکیل فرجام خواهی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک ۱۴- طبقه ۴- واحد ۹و۱۰

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تماس با دفتر وکیل آنلاین مهاجرت خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی حقوق بین الملل خصوصی

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص امور مهاجرتی تهران

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف ۱۲ ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل مهاجرت در تهران

۵/۵ - (۵۴ امتیاز)

ایران

چطور وکیل مهاجرت شویمچگونه در ایران وکیل مهاجرت شویمچگونه وکیل مهاجرت شومچگونه وکیل مهاجرت شویمچگونه وکیل مهاجرتی شویمچگونه یک وکیل مهاجرتی شویمحقوق وکیل مهاجرتحلوی وکیل مهاجرتشرکت خدمات مهاجرت استرالیاشرکت مهاجرت طلاییطاهری وکیل مهاجرتغفاری وکیل مهاجرتکار وکیل مهاجرت چیستموسسات قانونی مهاجرتموسسات مهاجرت به چینموسسات مهاجرتی زیر نظر وزارت علومموسسه حقوقی مهاجرت در اصفهانموسسه حقوقی مهاجرت در تبریزموسسه حقوقی مهاجرت در شیرازموسسه حقوقی مهاجرت در مشهدموسسه حقوقی مهاجرت شیرازموسسه خانه مهاجرتموسسه مشاوره مهاجرتموسسه مشاوره مهاجرت تحصیلیموسسه مهاجر لاتاریموسسه مهاجرتموسسه مهاجرت ادیسهموسسه مهاجرت از طریق ازدواجموسسه مهاجرت استرالیاموسسه مهاجرت اصفهانموسسه مهاجرت ایتالیاموسسه مهاجرت به آلمانموسسه مهاجرت به اروپاموسسه مهاجرت به استرالیاموسسه مهاجرت به استرالیا در اصفهانموسسه مهاجرت به امریکاموسسه مهاجرت به چکموسسه مهاجرت به چینموسسه مهاجرت به دانمارکموسسه مهاجرت به سوئدموسسه مهاجرت به عمانموسسه مهاجرت به قطرموسسه مهاجرت به کاناداموسسه مهاجرت به لوکزامبورگموسسه مهاجرت به نیوزلندموسسه مهاجرت پرستارانموسسه مهاجرت پزشکانموسسه مهاجرت تحصيليموسسه مهاجرت تحصیلیموسسه مهاجرت تحصیلی به آلمانموسسه مهاجرت تحصیلی به ترکیهموسسه مهاجرت تحصیلی به کاناداموسسه مهاجرت تحصیلی در تبریزموسسه مهاجرت تحصیلی مشهدموسسه مهاجرت ترکیهموسسه مهاجرت حقوقیموسسه مهاجرت دانشجوییموسسه مهاجرت در اصفهانموسسه مهاجرت در اهوازموسسه مهاجرت در تبریزموسسه مهاجرت در شیرازموسسه مهاجرت در مشهدموسسه مهاجرت رشتموسسه مهاجرت سوئدموسسه مهاجرت سوئیسموسسه مهاجرت شیرازموسسه مهاجرت کاریموسسه مهاجرت کاری به آلمانموسسه مهاجرت کاناداموسسه مهاجرت کرمانشاهموسسه مهاجرت مشهدموسسه مهاجرت معتبرموسسه مهاجرت ملکیموسسه مهاجرت میردامادموسسه مهاجرتیموسسه مهاجرتی به قطرموسسه مهاجرتی چیستموسسه مهاجرتی چینموسسه مهاجرتی خوبموسسه مهاجرتی خوب در مشهدموسسه مهاجرتی در جردنموسسه مهاجرتی در زنجانموسسه مهاجرتی در شیرازموسسه مهاجرتی در قزوینموسسه مهاجرتی در قمموسسه مهاجرتی زعفرانیهموسسه مهاجرتی سنندجموسسه مهاجرتی شیرازموسسه مهاجرتی عمانموسسه مهاجرتی فرانسهموسسه مهاجرتی قزوینموسسه مهاجرتی قطرموسسه مهاجرتی قمموسسه مهاجرتی کاناداموسسه مهاجرتی کشورهای عربیموسسه مهاجرتی مهاجرتموسسه مهاجرتی مهاجرت به کاناداموسسه های مهاجرتموسسه های مهاجرت تحصیلیموسسه های مهاجرت در تهرانموسسه های مهاجرتیموسسه های مهاجرتی در اصفهانموسسه های مهاجرتی در تهرانموسسه های مهاجرتی در رشتموسسه های مهاجرتی قانونیموسسه های مهاجرتی معتبرموسسه وکیل مهاجرتموسسه ی مهاجرتنحوه وکیل مهاجرت شدنهزینه وکیل جهت مهاجرت به کاناداهزینه وکیل مهاجرت به کاناداوكيل مهاجرت در سن خوزهوكيل مهاجرت در شيرازوكيل مهاجرت در فرانكفورتوكيل مهاجرت سيروس احمديوكيل مهاجرت شاهين صداقتوكيل مهاجرت ضياييوكيل مهاجرت عظيميوكيل مهاجرت علي پروندوكيل مهاجرت فرانسهوكيل مهاجرت كانادا ضياييوكيل مهاجرت ملك پوروكيل مهاجرت مونترالوكيل مهاجرت نيوزلندوكيل مهاجرت نيوزيلندوكيل مهاجرت هلندوكيل مهاجرت هومن ورزندهوکیل برای مهاجرت به ترکیهوکیل برای مهاجرت به سوئدوکیل برای مهاجرت به سوئیسوکیل برای مهاجرت به عمانوکیل برای مهاجرت به فرانسهوکیل برای مهاجرت به فنلاندوکیل برای مهاجرت به قطروکیل برای مهاجرت به کبکوکیل برای مهاجرت به گرجستانوکیل برای مهاجرت به نروژوکیل برای مهاجرت به نیوزلندوکیل برای مهاجرت به هلندوکیل پایه یک مهاجرت به استرالیاوکیل جهت مهاجرتوکیل جهت مهاجرت به آلمانوکیل جهت مهاجرت به استرالیاوکیل جهت مهاجرت به سوئدوکیل جهت مهاجرت به کاناداوکیل خوب مهاجرت به کاناداوکیل در زمینه مهاجرتوکیل رسمی مهاجرت به استرالیاوکیل رسمی مهاجرت به سوئیسوکیل رسمی مهاجرت به نیوزلندوکیل رسمی مهاجرت در تورنتووکیل رسمی مهاجرت کاناداوکیل قانونی مهاجرت به کاناداوکیل مهاجرتوکیل مهاجرت آلمانوکیل مهاجرت آمریکاوکیل مهاجرت اتاواوکیل مهاجرت از طریق ازدواجوکیل مهاجرت از طریق پناهندگیوکیل مهاجرت استرالیاوکیل مهاجرت استرالیا در ملبورنوکیل مهاجرت ایرانی در برلینوکیل مهاجرت ایرانی در تورنتووکیل مهاجرت ایرانی در سیدنیوکیل مهاجرت ایرانی در لندنوکیل مهاجرت ایرانی در مونترالوکیل مهاجرت به آلمانوکیل مهاجرت به آمریکاوکیل مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواجوکیل مهاجرت به آمریکا لاتاریوکیل مهاجرت به استرالیاوکیل مهاجرت به استرالیا حمید لکوکیل مهاجرت به انگلستانوکیل مهاجرت به انگلستان در لندنوکیل مهاجرت به جمهوری چکوکیل مهاجرت به چینوکیل مهاجرت به زبان انگلیسیوکیل مهاجرت به عمانوکیل مهاجرت به قبرس شمالیوکیل مهاجرت به قطروکیل مهاجرت به کاناداوکیل مهاجرت به کانادا در تهرانوکیل مهاجرت به کانادا در تورنتووکیل مهاجرت به کانادا در ونکووروکیل مهاجرت به کره جنوبیوکیل مهاجرت به گرجستانوکیل مهاجرت به لندنوکیل مهاجرت به لهستانوکیل مهاجرت به لیتوانیوکیل مهاجرت به نیوزلندوکیل مهاجرت پاریسوکیل مهاجرت پرتغالوکیل مهاجرت پرستاروکیل مهاجرت پزشکانوکیل مهاجرت پزشکان به آلمانوکیل مهاجرت پناهندگیوکیل مهاجرت تبریزوکیل مهاجرت تحصیلیوکیل مهاجرت تحصیلی به آلمانوکیل مهاجرت تحصیلی به کاناداوکیل مهاجرت ترکیهوکیل مهاجرت ترکیه در تهرانوکیل مهاجرت تهرانوکیل مهاجرت تورنتووکیل مهاجرت چیستوکیل مهاجرت حقوقیوکیل مهاجرت خوب برای کاناداوکیل مهاجرت خوب در اصفهانوکیل مهاجرت خوب در تهرانوکیل مهاجرت خوب در مشهدوکیل مهاجرت در آمریکاوکیل مهاجرت در انگلستانوکیل مهاجرت در اورنج کانتیوکیل مهاجرت در پاریسوکیل مهاجرت در پرتوکیل مهاجرت در ترکیهوکیل مهاجرت در تورنتووکیل مهاجرت در دالاسوکیل مهاجرت در زنجانوکیل مهاجرت در سوئدوکیل مهاجرت در شاهین شهروکیل مهاجرت در شیرازوکیل مهاجرت در فرانسهوکیل مهاجرت در قزوینوکیل مهاجرت در قموکیل مهاجرت در گرجستانوکیل مهاجرت در گوتنبرگوکیل مهاجرت در لس آنجلسوکیل مهاجرت در لهستانوکیل مهاجرت در منچستروکیل مهاجرت در مونترالوکیل مهاجرت در هانوفروکیل مهاجرت در هلندوکیل مهاجرت در ونکووروکیل مهاجرت در یونانوکیل مهاجرت رسمیوکیل مهاجرت رشتوکیل مهاجرت روسیهوکیل مهاجرت ساسکاچوانوکیل مهاجرت سندیگووکیل مهاجرت سوئدوکیل مهاجرت سوئد در تهرانوکیل مهاجرت سوئیسوکیل مهاجرت سیاتلوکیل مهاجرت سیدنیوکیل مهاجرت شدنوکیل مهاجرت شمارهوکیل مهاجرت شهرکردوکیل مهاجرت شیرازوکیل مهاجرت شینگنوکیل مهاجرت عالیوکیل مهاجرت عمانوکیل مهاجرت غرب تهرانوکیل مهاجرت غیر قانونیوکیل مهاجرت فرانسهوکیل مهاجرت فرانکفورتوکیل مهاجرت فنلاندوکیل مهاجرت قبرسوکیل مهاجرت قزوینوکیل مهاجرت قطروکیل مهاجرت کاری به آلمانوکیل مهاجرت کاری به کاناداوکیل مهاجرت کالیفرنیاوکیل مهاجرت کانادا در اصفهانوکیل مهاجرت کانادا در تهرانوکیل مهاجرت کانادا در مشهدوکیل مهاجرت کانادا در ونکووروکیل مهاجرت کرجوکیل مهاجرت کلگریوکیل مهاجرت گرجستانوکیل مهاجرت گرجستان در اصفهانوکیل مهاجرت گرگانوکیل مهاجرت گیلانوکیل مهاجرت لاتاریوکیل مهاجرت لس آنجلسوکیل مهاجرت لندنوکیل مهاجرت مشهدوکیل مهاجرت معلولینوکیل مهاجرت ملبورنوکیل مهاجرت مونترالوکیل مهاجرت نروژوکیل مهاجرت نیوزلندوکیل مهاجرت نیوزیلندوکیل مهاجرت نیویورکوکیل مهاجرت هامبورگوکیل مهاجرت هزینهوکیل مهاجرت هلندوکیل مهاجرت هنرمندانوکیل مهاجرت و پناهندگیوکیل مهاجرت ورزشیوکیل مهاجرت ونکووروکیل مهاجرت یزدوکیل مهاجرت یونانوکیل مهاجرتی

۲ دیدگاه

  • با سلام
    اینجانب مهناز میرخان، کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی هستم، ۳۱ سالمه و میخواستم به صورت رسمی وکیل مهاجرت کانادا بشوم که هم در دادگاه های مهاجرتی به صورت قانونی بتونم لایحه دفاعیه بنویسم و به عنوان وکیل حضور داشته باشم هم مشاوره مهاجرتی بدهم. در این خصوص چه مسیری رو باید طی کنم؟ میتوانم رشته کارشناسی حقوق در کانادا بخونم و بعد دوره های مشاوره مهاجرتی رو شرکت کنم یا حتما باید دوره JD را برای فعالیت به عنوان وکیل رسمی در کانادا بگذرونم؟

    با آرزوی بهترین ها
    مهناز میرخان

    • سلام برای اینکه مشاور مهاجرتی بشین نیازی به دریافت پروانه وکالت دادگستری در کانادا ندارید.
      اما برای قبول پرونده در دادگاههای فدرال و اعتراض به ریجکتی و دادن لایحه حتما نیاز به داشتن پروانه وکالت در کشور کناداست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *