کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی


امروز با موضوع کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی با شما خواهیم بود.

مهاجرت از طریق کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی اگرچه در کوتاه مدت نتایج خوبی چون حقوق و تسهیلات مناسب و رفاه برای شما خواهد داشت، ولی در اغلب موارد شما بخشی از جمعیت دایمی دبی نخواهید شد.

با این حال دبی با داشتن یک اقتصاد در حال رشد و وجود پروژه‌های ساخت و ساز گسترده از قبیل ساخت جاده، فرودگاه، بنادر تجاری و غیره سبب شده پیشنهادهای زیادی برای کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی وجود داشته باشد و در مقابل متقاضیان زیادی برای مهاجرت از طریق کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی به دلیل نزدیکی به ایران.

در این مقاله سعی در بررسی شرایط امور بدون سرمایه‌گذاری در دبی داریم؛ مانند همیشه مشاوران ارشد ما در دپارتمان مهاجرت آماده خدمت‌گذاری به شما عزیزان جهت مشاوره مهاجرت از طریق کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی هستند.

نکات مهم و توضیحات کامل

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی کدامند؟

شرایط کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی چگونه است؟

معرفی اسپانسر برای کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی اجباری است؟

[/stextbox]

 

معرفی اسپانسر برای عدم سرمایه‌گذاری در دبی

دبی بخشی از امارات متحده عربی است. امارات سومین تولیدکننده نفت خاورمیانه می‌باشد. منابع طبیعی گاز در امارات نیز فراوان است و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در این حوزه صورت گرفته است.

با این حال در سایر حوزه‌های غیرنفتی مانند صنعت، گردشگری و حمل و نقل نیز امکان اموربدون سرمایه‌گذاری در دبی وجود دارد.

وکیل در نیاوران

برای مهاجرت از طریق اعمال امور بدون سرمایه‌گذاری در دبی، لازم است حامی مالی معرفی نمایید. در واقع اسپانسر یا حامی مالی معرفی شده جهت مهاجرت از طریق اموربدون سرمایه‌گذاری در دبی، به عنوان ضامن انجام اموراداری، ارایه مدارک و غیره مانند افتتاح حساب بانکی، ارایه اجاره‌نامه و غیره می‌باشد.

اسپانسر می‌تواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد. حتی می‌توانید کارفرمای خود جهت اعمال امور بدون سرمایه‌گذاری در دبی را به عنوان اسپانسر خود معرفی نمایید.

اسپانسر برای امور بدون سرمایه‌گذاری در دبی باید دارای اقامت دبی باشد و باید ماهانه حداقل ۱۰.۰۰۰ درهم امارات درآمد داشته باشد.

اموربدون سرمایه‌گذاری در دبی

امکان کار قراردادی و یا فریلنسری (آزاد کاری) در صنعت ساخت و ساز، کشتی‌سازی و تعمیر کشتی، صنعت نفت و تاسیسات دریایی به عنوان اموربدون سرمایه‌گذاری در دبی وجود دارد.

با این حال شما برای اموربدون سرمایه‌گذاری در دبی باید ویزای کار دریافت نمایید و برای این کار لازم است پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی برای اموربدون سرمایه‌گذاری در دبی داشته باشید.

امکان اموربدون سرمایه‌گذاری در دبی به صورت موقت نیز وجود دارد. لیست اموربدون سرمایه‌گذاری در دبی به صورت موقت به شرح ذیل می‌باشد:

  • کارمند دفتری، منشی‌گری و کار در دفاتر استخدام
  • کار خرده‌فروشی در فصل گردشگری
  • کارکنان بار در رستوران‌ها و کلوپ‌ها
  • پرستاری
  • خدمات پیک با شرکت‌های بین‌المللی
  • رانندگی برای شرکت‌های ارایه‌دهنده تورهای سافاری و غیره

تدریس زبان، یکی از امور بدون سرمایه‌گذاری در دبی

ضمن اینکه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در مدارس دبی تدریس می‌گردد، به علت اهمیت صنعت گردشگری در دبی اغلب افراد تمایل به فراگیری زبان انگلیسی دارند. اگر دانش و مهارت شما در زبان انگلیسی خوب باشد، می‌توانید به عنوان معلم زبان و یکی از کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی، در مدارس خصوصی و همچنین مدارس بین‌المللی زبان در دبی مشغول به کار شوید.

تحصیل MBA در استونی

از کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی که پردرآمد هم محسوب می‌شود تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی است. تدریس خصوصی زبان، کار بدون سرمایه‌گذاری فصلی در دبی محسوب می‌شود؛ برای مثال پس از اتمام امتحانات عموما تقاضا برای تدریس زبان انگلیسی به عنوان کار بدون سرمایه‌گذاری در دبی افزایش می‌یابد.

از دیگر کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی در حوزه زبان انگلیسی، ترجمه است. اگر به هر دوی زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط باشید می‌توانید به عنوان مترجم در دبی مشغول به کار شوید.

شرایط عدم سرمایه‌گذاری در دبی

معمولا حقوقی که بابت کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی پرداخت می‌شود بیش از حقوقی است که در جوامع غربی برای کارهای بدون سرمایه‌گذاری پرداخت می‌گردد.

از آنجا که مالیات شخصی در دبی وجود ندارد درآمد خالص از کارهای بدون سرمایه‌گذاری بالاست؛ ضمن اینکه بسیاری از کارفرمایان کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی علاوه بر حقوق، مبالغی به عنوان پاداش نیز برای کارکنان در نظر می‌گیرند. علاوه بر این، در خصوص کارهای بدون سرمایه‌گذاری قراردادی در دبی، پاداش پایان قرارداد نیز در نظر گرفته شده است؛ که بسته به سطح درآمد، میزان کارآمدی و نظم شما این مبلغ متفاوت خواهد بود.

ساعت کاری کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی بسته به نوع شرکت بین ۴۰ تا ۴۸ ساعت در هفته متغیر است.

ساعت کاری روزانه کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی از ۹:۰۰-۸:۳۰ الی ۱۸:۰۰-۱۷:۳۰ می‌باشد.

برخی شرکت‌ها نیز روز کاری را به دو دسته تقسیم می‌نمایند: از ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰.

در ماه رمضان ساعت کاری کارهای بدون سرمایه‌گذاری در دبی تا ۶ ساعت کاهش می‌یابد.

لاتاری 2020

وکیل مهاجرت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای مهر، همراه شما در تمامی مراحل مهاجرت کاری به دبی، اخذ ویزای کار امارات و دیگر امور مهاجرتی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه مهاجرت کاری به کشور ترکیه با کارشناس مهاجرتی، با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *