کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن


امروز با موضوع کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن با شما خواهیم بود.

احتمالا شما هم خبر «ژاپن 500هزار نیروی کار ساده خارجی استخدام می‌کند» را شنیده‌اید!

بسیاری از خبرگزاری‌ها خبر استخدام نیروی کار خارجی از سوی ژاپن را کار کرده‌اند، بدون اینکه توضیحی در خصوص شرایط لازم برای مهاجرت از طریق کارهای بدون سرمایه‌گذاری ژاپن ارایه نمایند.

در پی تماس‌های بیشمار شما عزیزان و پرسش‌های بسیار در خصوص شرایط کارهای بدون سرمایه‌گذای در ژاپن بر آن شدیم تا در این مقاله ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص نوع کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن، شرایط کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن، مدارک لازم برای مهاجرت از طریق کارهای بدون سرمایه‌گذاری به ژاپن و غیره، به صحت و سقم خبر مذکور بپردازیم.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا خبر «ژاپن 500هزار نیروی کار ساده خارجی استخدام می‌کند» صحت دارد؟

شرایط کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن چیست؟

آیا امکان اخذ اقامت دایم از طریق کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن وجود دارد؟

[/stextbox]

 

صحت و سقم خبر نیروی کار در ژاپن

کشور ژاپن با پدیده کاهش و پیر شدن جمعیت و در پی آن کمبود نیروی کاری مواجه است. از این رو با اصلاح قانون مهاجرت خود، بر آن شده تا سال 2025 حدود 500 هزار کارگر ساده خارجی را استخدام نماید.

نکته حایز اهمیت در این رابطه این است که، علی‌رغم صحت خبر مزبور، شما برای مهاجرت از طریق کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن و جبران کمبود نیروی کار ژاپن علاوه بر داشتن پیشنهاد شغلی، لازم است با زبان ژاپنی نیز آشنایی داشته باشید. در واقع برای استخدام نیروی کار در ژاپن آزمون مهارت‌های شغلی و همچنین آزمون زبان برگزار می‌شود و شما باید در این آزمون‌ها پذیرفته شوید.

تحصیل پزشکی در بلغارستان

بنابراین اگر قصد مهاجرت برای استخدام نیروی کار در ژاپن و کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن را دارید، در قدم اول حتما شروع به فراگیری زبان ژاپنی نمایید.

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن دو دسته هستند:

دسته اول کارهای غیر تخصصی مثل نگهداری از سالمندان

دسته دوم کارهای تخصصی که نیاز به مهارت دارند مثل تدریس زبان و یا مشاغل فنی مهندسی

دولت ژاپن در حال بررسی تغییرات نوع شرایط اقامت برای متقاضیان کار بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن می‌باشد. افرادی که واجد شرایط نوع اول باشند ویزای اقامت 5 ساله ژاپن دریافت می‌کنند، بدون اینکه این ویزا شامل خانواده‌شان شود. افرادی که واجد شرایط نوع دوم – کارگران ماهر- باشند، اقامت دایم کسب می‌کنند و این اقامت شامل افراد خانواده‌شان نیز می‌گردد.

متقاضیان کار بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن باید ضمن داشتن دانش زبان ژاپنی، مهارت‌های شغلی لازم در یکی از 10 حوزه‌ی ارایه شده داشته باشند. حوزه‌های شغلی ارایه‌شده شامل مراقبت‌های پرستاری، کشاورزی و ساخت و ساز می‌باشد. جهت ارزیابی دانش زبان ژاپنی و مهارت‌های شغلی متقاضیان، وزارتخانه‌های هر حوزه صنعتی، اقدام به برگزاری آزمون می‌نماید؛ برای واجد شرایط شدن جهت کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن لازم است این آزمون‌ها را با موفقیت بگذرانید. در صورتیکه برای نوع اول مهاجرت کارهای بدون سرمایه‌گذاری ژاپن پذیرفته شوید، می‌توانید برای نوع دوم هم درخواست دهید.

بر اساس تغییرات قانون جدید لازم است شرکت‌هایی که اقدام به استخدام کارگران خارجی برای کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن می‌نمایند، باید حقوقی برابر یا بیش از حقوق کارگران ژاپنی پرداخت نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فعلی اعطای ویزای کار ژاپن، می‌توانید به وب‌سایت موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان مراجعه فرمایید. (لینک به https://mehrilaw.com/U1DDd)

خرید وقت سفارت آلمان

شرایط کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن

ساعت کاری در ژاپن معمولا زیاد است؛ چیزی حدود 60 ساعت در هفته. در واقع ساعت کاری زیاد در ژاپن بخشی از فرهنگ این کشور است. میزان کار کارکنان در ژاپن کلید پیشرفتشان است و حتی در مواقعی کمیت بر کیفیت برتری می‌یابد.

با این حال متقاضیان کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن نباید نگران ساعت کاری زیاد ژاپن باشند، معمولا چنین فشاری بر کارکنان خارجی وجود ندارد.

معمولا دسته دوم کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن به صورت گروهی انجام می‌شود. محیط کاری پویا، میزهای اشتراکی و فضای باز از ویژگی‌های بارز این نوع کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن می‌باشد.

در اغلب فضاهای کاری در ژاپن سیگار کشیدن آزاد است، اگر شما معذوریت پزشکی دارید قبل از استخدام این موضوع را حتما با شرکت هماهنگ کنید.

وکیل مهاجرت کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت از طریق کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تلفن های دفتر وکیل مهاجرت به ژاپن در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *