اخذ پاسپورت دوم از طریق خرید ملک

اخذ پاسپورت دوم از طریق خرید ملک

اخذ پاسپورت دوم از طریق خرید ملک

در حال حاضر یکی از مهم‌ترین خواسته‌ های سرمایه‌گذاران بزرگ دنیا، اخذ پاسپورت دوم است. تعدادی از کشورها در سطح جهان هستند که با ارائه برنامه ویژه ضمن جذب سرمایه‌گذاران بزرگ جهانی به کشور خود، تسهیلات ویژه‌ای از جمله ارائه پاسپورت ان کشور به متقاضی را فراهم آورده‌اند.

با توجه به تب و تاب و نیاز روزافزون جامعه ایران علی‌الخصوص در میان سرمایه‌گذارانی که به دنبال آینده‌ای ایمن و مقصدی مناسب برای انتقال سرمایه‌های خود هستند، موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، همگام با آخرین تغییرات در قوانین داخلی و بین‌المللی کشورها، شما را با کشورهایی که برنامه‌های خرید پاسپورت را ارائه می‌دهند آشنا می‌سازد.

طبق آخرین تحقیقات، در حال حاضر 30 کشور هستند که امکان خرید پاسپورت کشور خود را از طریق سرمایه‌گذاری در بخش املاک فراهم آورده‌اند که در ادامه به 15 کشور از میان این کشورها اشاره خواهد شد.

فیجی

با اختصاص 125 هزار دلار برای خرید ملک در کشور فیجی، اقامت دائم را دریافت کرده و بعد از اقامت به مدت 5 سال می‌توانید پاسپورت این کشور را اخذ نمایید.

کلمبیا

متقاضیان با خرید ملک به ارزش 150 هزار دلار می‌توانند ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت این کشور را اخذ نمایند.

برزیل

شما تنها با خرید ملک به ارزش 160 هزار دلار ابتدا اقامت دائم دریافت و سپس درخواست پاسپورت این کشور را به عنوان پاسپورت دوم خود ثبت می‌نمایید.

دومنیکا

اگر به دنبال گذراندن دوران بازنشستگی خود در کشور کاراییبی هستید، کشور دومنیکا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با خرید ملک تنها به ارزش حداقل 200 هزار دلار پاسپورت دومنیکا را دریافت و به راحتی به بیش از 100 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

وکیل ملکی در کامرانیه

پاناما

شما با اختصاص 200 هزار دلار در بخش املاک می‌توانید اقامت دائم کشور پاناما را دریافت نمایید.

ونواتا

کشور جزیره‌ای ونواتا برنامه شهروندی و پاسپورت از طریق خرید ملک به ارزش 200 هزار دلار را به خارجیان ارائه می‌دهد. پاسپورت این کشور طی پروسه‌ی دو ماهه صادر می‌گردد.

دبی

با سرمایه‌گذاری به ارزش 272 هزار دلار در بخش املاک یا 20 هزار دلار در بخش کسب و کار دبی، ویزای طلایی دریافت کرده و به راحتی اقامت داشته باشید.

سنت لوسیا

برای اخذ پاسپورت دوم خود از کشور سنت لوسیا، داشتن سرمایه‌ای به ارزش حداقل 300 هزار دلار کفایت می‌کند. البته که اگر سرمایه‌ی کمتری دارید، با اعطای سرمایه خود به کشور سنت لوسیا به ارزش 100 هزار دلار، دریافت پاسپورت دوم خود را تضمین نمایید.

مصر

شهروندان کشورهای غیراروپایی با خرید ملک به ارزش حداقل 300 هزار دلار، اقامت مصر را اخذ می‌نمایند. افرادی که اقامت این کشور را به دست آورند، به راحتی می‌توانند در کشورهای اتحادیه اروپا سکونت داشته و مشغول به کار شوند. به علاوه، سکونت به مدت 7 سسال در کشور مصر، پیش نیازی برای اخذ پاسپورت این کشور است.

لتونی

کشور لتونی نیز با ارائه برنامه ویژه به شهروندان غیراروپایی، با خرید ملک به ارزش 327 هزار دلار ویزای طلایی با اقامت 5 ساله ارائه داده و بعد از 10 سال سکونت نیز پاسپورت صادر می‌نماید.

گرانادا

بهشت گمشده واقع در جزیره‌ی کارائیب، یکی از محبوبترین مقاصد مهاجرت بسیاری از سرمایه گذاران جهانی می‌باشد. سرمایه‌گذاری در بخش املاک با اختصاص 350 هزار دلار و در بخش صندوق دولتی با اختصاص 200 هزار دلار برای دریافت پاسپورت گرانادا در کمترین زمان، امکان سفر به بیش از 122 کشور بدون نیاز به ویزا را برای خود فراهم آورید.

ثبت شرکت در خارج از کشور

بلغارستان

دولت بلغارستان برنامه مهاجرتی ویژه‌ای را برای شهروندان غیراروپایی با خرید ملک به ارزش حداقل 356 هزار دلار فراهم آورده است. شما با پرداخت خرید ملک در بلغارستان ابتدا اقامت دائم دریافت نموده و سپس بعد از اقامت و سکونت به مدت 8 سال، پاسپورت بلغارستان را دریافت می‌نمایید.

بلژیک

اقامت بلژیک با خرید ملک به ارزش حداقل 416 هزار دلار ضمن صدور ویزای طلایی اعطا می‌گردد. دارندگان ویزای طلایی بلژیک، در صورت اقامت به مدت 5 سال در این کشور، واجد شرایط برای دریافت پاسپورت بلژیک خواهند بود.

سن کیتس نویس

سرمایه شما معادل 400 هزار دلار است؟ کشور سنت کیتس نویس گزنیه مناسبی برای انتقال سرمایه‌های خود و دریافت پاسپورت دوم می‌باشد.

در میان این کشور برخی ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت و برخی امکان دریافت پاسپورت به صورت مستقیم را فراهم آورده‌اند. برای اطلاع از 15 کشور دیگر که فرصت دریافت اقامت دائم و پاسپورت را ارائه می‌دهند، به مقاله با عنوان «خرید پاسپورت دوم» مراجعه نمایید.

 

خدمات موسسه حقوقی و داوری بینالمللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با حضور گروه وکلای مهر، برترین خدمات تخصصی و حقوقی را به شما ارائه می‌دهد. همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در کشور ترکیه، موسسه مهر پارسیان را به یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین موسسات حقوقی در ایران در ارائه مشاوره حقوقی مهاجرت به گرانادا، خرید پاسپورت دوم، اخذ اقامت و دیگر امور مهاجرتی مبدل کرده است. جهت تعیین وقت مشاوره آنلاین و مشاوره حضوری، با کارشناسان مهاجرتی ما تماس حاصل نمایید.

دادخواست مطالبه قیمت زمین از شهرداری

دپارتمان مهاجرت و حقوق بینالملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *