ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان

ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان

ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان


امروز با موضوع ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان با شما خواهیم بود.

قصد ادامه تحصیل دارید؟ کشوری غیر از ایران را برای ادامه تحصیل در نظر دارید؟ کارشناسان فعال در دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان، به شما کمک خواهند کرد تا بهترین کشور برای تحصیل را انتخاب نمایید. اما آیا از پس هزینه‌های تحصیل و زندگی در خارج از کشور بر می‌آیید؟ نگران نباشید، با کمک کارشناسان ما، امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان برای شما بررسی می‌گردد.

کشورهای متعددی امکان ادامه تحصیل به صورت رایگان را برای ایرانیان فراهم آورده‌اند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا امکان تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان برای ایرانیان وجود دارد؟

تحصیل رایگان از طریق اخذ بورسیه تحصیلی برای چه افرادی ممکن است؟

کدام کشورها امکان تحصیل رایگان برای ایرانیان را فراهم آورده‌اند؟

در کدام کشورها دیگر امکان تحصیل رایگان برای دانشجویان خارجی وجود ندارد؟

[/stextbox]

 

ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان… چگونه ممکن است؟

در پاسخ به سوالات متداول همراهان مهر پارسیان در خصوص امکان تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان، باید گفت که این امکان در کشورهای متعددی فراهم شده است. به علاوه که راه‌ حل‌های مختلفی وجود دارد که حتی در کشورهایی که امکان تحصیل رایگان برای دانش‌آموزان یا دانشجویان خارجی وجود ندارد، بتوان به صورت رایگان تحصیل نمود. اما چگونه؟ در ادامه پاسخ خواهیم داد.

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

در مجموع کشورهای متعددی در حال حاضر ویزای تحصیلی برای متقاضیان ایرانی صادر می‌نمایند که امکان تحصیل رایگان در هر کدام از این کشورها  مورد بررسی قرار می‌گیرد:

  • ادامه تحصیل در مالزی به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در کانادا به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در سوئد به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در نروژ به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در روسیه به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در آمریکا به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در بلاروس به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در آلمان به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در اتریش به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در فرانسه به صورت رایگان
  • ادامه تحصیل در ایتالیا به صورت رایگان

 برای ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان، کدام کشور را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر، تنها در کشورهای آلمان و اتریش به صورت پیش‌فرض امکان ادامه تحصیل به صورت رایگان برای دانشجویان خارجی، وجود دارد. در کشورهای دیگر همچون فرانسه این امکان وجود داشت که با تغییر قوانین در اواخر سال 2018، این قانون تحصیل رایگان برای همگان حذف و لذا دانشجویان خارجی ملزم به پرداخت شهریه می‌باشند. حذف نام ایران از لیست کشورهایی که شهروندان آنها می‌توانند از بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد بهره‌مند گردند، مزید بر علت شد تا افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان را دارند، به دنبال راه حل‌ها و کشورهای دیگر باشند.

اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور به صورت رایگان دارید، بعد از آلمان و اتریش، کشور ایتالیا به شما پیشنهاد می‌گردد. کشور ایتالیا این امکان را برای دانشجویان از کشورهای جهان سوم فراهم آورده است که با شرکت در برنامه بورسیه‌های استانی و DSU کمک هزینه تحصیلی تا 5 هزار یورو، تخفیف در شهریه، تخفیف در خوابگاه و بن غذا، دریافت نمایند.

شرکت اریکا

از مزیت‌های اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا این است که به هنگام درخواست پذیرش، لزومی به ارایه مدرک زبان آیلتس نبوده و تا زمان مراجعه به سفارت جهت مصاحبه اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا فرصت دارید تا نسبت به دریافت مدرک زبان اقدام نمایید.

علی رغم آنکه بازار کار و فرصت‌های شغلی در ایتالیا چندان قابل توجیه و مساعد نیستند، با این وجود تحصیل در ایتالیا، عملا سکوی پرش شما برای مهاجرت به کشورهایی نظیر کانادا، استرالیا و نیوزیلند است که به راحتی امکان پذیرش کاری در آنها وجود ندارد. به تبع تحصیل در دانشگاه‌های برتر ایتالیا با سطح و رتبه‌های جهانی نقطه عطفی در رزومه شما برای مهاجرت به کشورهای دیگر خواهد بود.

سوال: هم خودم و هم فرزندم قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داریم. کدام کشور را انتخاب کنیم تا هزینه‌های تحصیل حداقل یکی از ما رایگان شود؟

در پاسخ به سوالی که یکی از هموطنان عزیز از کارشناسان مهر پارسیان داشتند، باید بگوییم که بهترین گزینه برای شما کشور کانادا است. در صورتی که از یکی از مدارس کانادا پذیرش تحصیلی دریافت نمایید، برای یکی از والدین دانش‌آموزان زیر 18 سال، ویزای گاردین صادر می‌گردد. پس از آن می‌توان برای دارنده ویزای گاردین از یکی از دانشگا‌ه‌های کانادا پذیرش گرفت و بدین تریتب با توجه به اینکه والد یا والده، مشغول به تحصیل در کانادا می‌شود، تحصیل فرزندش در مدرسه در هر مقطعی که باشد، رایگان می‌گردد. به علاوه که این فرد پس از 2 سال اقامت و تحصیل به صورت تمام وقت در کانادا (1800 ساعت)، می‌تواند برای اقامت دایم کانادا (PR) درخواست دهد. این همه مزایا تنها در مهاجرت تحصیلی به کانادا گنجانده شده است.

پرچم بلژیک

وکیل مهاجرت تحصیلی به صورت رایگان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت تحصیلی به صورت رایگان، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا و کانادا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره دفتر وکیل مهاجرت تحصیلی رایگان

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *