موسسه حقوقی غرب تهران

موسسه حقوقی غرب تهرانموسسه حقوقی غرب تهران

موسسه حقوقی غرب تهران


امروز با موضوع معرفی معتبرترین موسسه حقوقی غرب تهران و راه اعتماد به موسسه حقوقی غرب تهران با شما هستیم.

چگونه می‌توان به موسسه حقوقی اعتماد و قرارداد منعقد نمود؟

برای ثبت موسسه حقوقی بنا به بی تدبیری مدیر وقت اداره کل ثبت شرکتها، نیازی به پروانه وکالت دادگستری نیست ولی بسیاری از وکلای پایه یک دادگستری، نیز بدون توجه به داشتن پروانه وکالت دادگستری، اقدام به ثبت موسسه حقوقی نموده اند.

اما اینکه برای ثبت موسسه داوری و یا موسسه حقوقی نیاز به دانش حقوقی داریم یا خیر، موضوعی است که در این نوشتار که توسط معتبرترین موسسه حقوقی تهران، و گروه وکلای مهر تهیه شده است، ضمن معرفی موسسه حقوقی غرب تهران، به آن خواهیم پرداخت.

نکات مهم در معرفی موسسه حقوقی غرب تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای ثبت موسسه حقوقی و داوری بین المللی چه مدارکی مورد نیاز است؟

آیا برای ثبت موسسه حقوقی، داوری و میانجیگری نیازی به مجوز کانون وکلای دادگستری یا قوه قضاییه داریم؟

چگونه می‌توان اعتبار موسسه حقوقی مهاجرتی غرب تهران را استعلام کرد؟

موضوع موسسه حقوقی که باید در اساسنامه و آگهی ثبتی موسسه درج شود چیست؟

وکیل ملک نور
[/stextbox]

 

دفتر موسسه حقوقی معتبر در غرب تهران

تقاضای زیادی از سوی اشخاص حقوقی و حقیقی جهت اعطای نمایندگی و تاسیس شعبه موسسه حقوقی غرب تهران، به موسسه حقوقی بین المللی و داوری مهر پارسیان واصل شده و در آرشیو موسسه نگهداری می‌شود.

یکی از موسسات حقوقی با نام برگزیدگان م پ در بلوار فردوس تهران، که توسط پلیس فتا به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جرایم رایانه ای، پلمپ گردید و اقدامات مجرمانه خود را با نام موسسه حقوقی م پ و موسسه مشاوره ای در اتریش ادامه می‌دهد، مدعی بود که با داشتن مجوز از موسسه حقوقی بین المللی و داوری مهر پارسیان، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی غرب تهران به عنوان شعبه ای از این موسسه نموده است که با طرح شکایت، نسبت به جمع آوری دفاتر این موسسه حقوقی کلاهبردار اقدام شد.

بار دیگر اشعار می‌داریم موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان به شماره ثبت ۳۴۱۵۳ فاقد هرگونه شعبه ای در داخل و خارج ایران می‌باشد و فقط با عقد قرارداد با وکلای رسمی دادگستری و مهاجرتی در ایران و سایر کشورها به معرفی وکیل به متقاضیان پرونده های داخلی و بین المللی می‌پردازد.

آگهی ثبتی موسسه حقوقی و داوری

پس از ثبت موسسه حقوقی و داوری و تایید اساسنامه و نام موسسه حقوقی، آگهی ثبتی که می‌تواند مشتمل بر درج مختصری از فعالیت های پیش بینی شده موسسه حقوقی باشد، منتشر می‌شود.

در آگهی ثبتی موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، قبول مشاوره و وکالت و دعاوی اشخاص حقیقی و حقوقی، انجام کلیه خدمات ثبتی و حقوقی، مشاوره مورد نیاز سازمان های دولتی، شهرداری ها و نهادهای عمومی و خصوصی، عقد قرارداد به منظور ارائه خدمات حقوقی و ثبتی، انجام امور وکالت از طرف خارجیان در مراجع داخلی، و از طرف ایرانیان در مراجع قضایی کشورهای خارجی و داوری در امور قراردادها و دعاوی داخلی و بین المللی، تدوین و گردآوری جزوات، مقالات، و تحقیقات حقوقی، برگزاری دوره های آموزش و کارگاههای حقوقی آمده است.

وکیل آنلاین در شیراز

علاوه بر این با توجه به عقد قرارداد رسمی با وکلای معتبر مهاجرتی در سراسر دنیا و همکاری با موسسات کاریابی بین المللی در ایران و خارج از ایران، آماده ارائه مشاوره حقوقی سرمایه گذاری خارجی، نحوه دریافت ویزای کار و قوانین مهاجرتی هستیم.

نحوه استعلام اعتبار موسسه حقوقی غرب تهران

کلیه موسسات حقوقی رسمی؛ لازم است در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده باشند که در تهرا ناین وظیفه به عهده اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران نهاده شده است.

مراجعه به درگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها و یا روزنامه رسمی کشور با وارد کردن نام کامل موسسه حقوقی، امکان استعلام از صحت اعتبار موسسه حقوقی غرب تهران را به شما خواهد داد.

در صورتی که موسسه حقوقی دارای سایت معتبری باشد، استعلام از مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت ارشاد اسلامی راه دریافت استعلام از اعتبار موسسه حقوقی خواهد بود.

آیا می‌توان اعتبار موسسه حقوقی را از کانون وکلای دادگستری استعلام نمود؟

خیر کانون وکلای دادگستری مرجع تاسیس و ثبت موسسه حقوقی نیست و هیچ گونه صلاحیتی در تایید اعتبار موسسات حقوقی، مجاز یا غیرمجاز شمردن موسسات حقوقی و پاسخ به استعلام ندارد.

موسسه حقوقی غرب تهران

همانطور که عرض شد موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان در غرب تهران شعبه ای ندارد و جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت ، معرفی بهترین وکیل دادگستری در غرب تهران، آگاهی از شرایط ثبت موسسه حقوقی غرب تهران، اطلاع از اعتبار موسسه حقوقی غرب تهران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

وکیل تغییر کاربری اراضی
[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

شماره تماس دفتر موسسه حقوقی غرب تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره همراه موسسه حقوقی غرب تهران

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *