ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان

ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان

ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان


امروز با موضوع ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان با شما خواهیم بود.

یکی از دغدغه‌های همیشگی اکثر متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در کشورهای اروپایی امکان ادامه تحصیل به صورت رایگان بوده است.

بسیاری از دانشجویان با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشورهای اروپایی و همچنین امکان ادامه تحصیل به صورت رایگان اقدام به انتخاب کشورهای اروپایی از جمله هلند به عنوان کشور مقصد خود می‌نمایند.

با توجه به شرایط اقتصادی این روزها و در پی تماس‌های بیشمار شما عزیزان همراه گروه وکلای مهر و پرسش‌هایی مانند اینکه آیا امکان ادامه تحصیل در هلند به ضورت رایگان وجود دارد؟

و یا اینکه آیا دانشگاه‌های رایگان دارای کیفیت و کمیت مطلوب آموزشی می‌باشند؟ بر آن شدیم تا توضیحاتی در خصوص ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان و سطح کیفی تحصیل به صورت رایگان در هلند، ارایه نماییم.

اقامت کارآفرینی بریتیش کلمبیا 2019

شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکان ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان و بررسی شرایط خود با همکاران ما در دپارتمان مهاجرت موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا امکان ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان وجود دارد؟

برای بهره‌مندی از بورسیه جهت ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان چه شرایطی لازم است؟

امکان ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در کدام دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است؟

[/stextbox]

 

هلند

هلند کشوری کوچک در شمال غربی اروپا با بیش از شانزده میلیون نفر جمعیت است که بیشترشان مسیحی پروتستان هستند.

علی‌رغم اینکه پایتخت هلند شهر آمستردام است اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌های این کشور در شهر لاهه واقع شده است.

هلند از شرق با آلمان و از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا هم‌جوار است.

تولید ناخالص هلند در سال ۲۰۰۶ بیش از پانصد میلیارد یورو بوده است، رشد تورم در هلند از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ حدود دو درصد و نرخ بیکاری در دوره مشابه حدود دو درصد بوده است.

امکان ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان برای دانشجویان غیر اروپایی

در سال ۲۰۱۵ دولت هلند به منظور ترغیب و جذب بیشتر دانشجویان بین‌المللی اقدام به ایجاد بورسیه تحصیلی کرد. این بورسیه برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا و حوزه اقتصادی اروپایی است و به افرادی اختصاص دارد که متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در هلند می‌باشند.

وکیل طلاق توافقی در آلمان

ارزش مالی این بورسیه تحصیلی معادل ۵۰۰۰ یورو است، که تنها در سال اول تحصیل دانشجویان اعطا می‌گردد و شامل تمام هزینه‌های طول تحصیل دانشجو نمی‌گردد.

امکان ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان و طرح بورسیه تحصیلی، تاکید بر توانایی علمی دانشجویان دارد و سالانه به صدها دانشجوی بین‌المللی اختصاص داده می‌شود.

در سال ۲۰۱۵ تعداد ۷۶۸ دانشجو بین‌المللی از امکان ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان با بورسیه استفاده کردند. این بورسیه از طرف وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند و همچنین چندین دانشگاه تحقیقاتی و دانشگاه علوم کاربردی اعطا می‌گردد.

  شاخص‌های درخواست بورسیه جهت ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان

  • ملیت دانشجویان می‌بایست غیراروپایی باشد
  • دانشجو می‌بایست درخواست شرکت در یکی از برنامه‌های تمام وقت مقطع لیسانس و یا فوق لیسانس موسسات تحصیلات تکمیلی را نماید
  • دانشجو می‌بایست دارای شرایط الزامی موسسه مورد انتخاب خود باشد
  • دانشجو نباید هیچ مدرک فارق التحصیلی از موسسات هلندی داشته باشد

برخی از دانشگاه‌ها و موسساتی که امکان ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان را فراهم می‌نمایند:

  • بورسیه فوق العاده دانشگاه Leiden

این نوع بورسیه به دانشجویان غیراروپایی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر تعلق می‌گیرد. ارزش مالی این بورسیه از ۱۰۰۰۰ یورو تا ۱۵۰۰۰ یورو است.

  • بورسیه سطح بالای دانشگاه Masstricht

این نوع بورسیه به دانشجویان با سطح هوش و دانش بالا و برای متقاضیان ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان که اروپایی نیستند برای مقطع کارشناسی ارشد و یا به فارغ‌التحصیلان دوره‌های تخصصی به استثناء دانشگاه‌های بیزینس و اقتصاد تعلق می‌گیرد.

  • بورسیه تحصیلی دانشگاه Radboud

این نوع بورسیه به دانشجویان نخبه گزینش شده‌ای که قصد ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی را دارند، تعلق می‌گیرد. این نوع بورسیه به صورت نقدی اس؛ و هزینه‌های ویزا، مجوز اقامت، بیمه سلامت و بیمه مسئولیت را پوشش می‌دهد.

  • بورسیه Erik Bleumink دانشگاه Groningen

این بورسیه به تمام دانشجویان کارشناسی ارشد یک ساله و یا دو ساله که قصد ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان دارند، تعلق می‌گیرد؛ و شامل تمام هزینه‌های ثبت نام، سفرهای بین‌المللی، بیمه سلامت، معیشت و کتاب‌ها می‌شود.

  • بورسیه تحصیلی فوق العاده دانشگاه Utrecht

این بورسیه فرصت مناسبی برای دانشجویان برجسته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در برخی رشته‌های مشخص که قصد ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان را دارند، می‌باشد.

مشاوره مهاجرت به فرانسه با تمکن مالی

این بورسه می‌تواند هم هزینه تحصیل و هم هزینه ثبت نام و هزینه زندگی، حدود ۱۱۰۰۰ یورو، را پوشش دهد.

ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در مقطع کارشناسی

 از شرایط ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در مقطع کارشناسی داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و مدرک زبان می‌باشد. این کشور برای متقاضیان شرط معدل خاصی قرار نداده اما به طبع فرد برای ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در مقطع کارشناسی باید معدلی بالای ۱۲ داشته باشد.

افرادی که قادر به دریافت مدرک زبان در کشور خود نشده‌اند می‌توانند از کالج‌های زبان کشور هلند برای ارتقاء سطح زبان خود استفاده نمایند. ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در مقطع کارشناسی ۴ سال زمان می‌برد.

دروس در این مقطع به زبان آلمانی ارایه شده و نیاز است برای اخذ پذیرش در این مقطع مدرک B1 یا B2 آلمانی ارایه دهید. شهریه دانشگاه جهت ادامه تحصیل در هلند به صورت غیر رایگان برای مقطع کارشناسی حدود ۸ تا ۱۰ هزار یورو است ضمن اینکه دانشجویان حدود۱۰ ساعت در هفته اجازه کار خواهند داشت.

ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در مقطع کارشناسی ارشد

از شرایط ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در مقطع کارشناسی ارشد، داشتن مدرک کارشناسی و مدرک زبان در سطح آیلتس ۶.۵ می‌باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور هلند ۲ سال زمان می‌برد و شهریه دانشگاه جهت ادامه تحصیل در هلند به صورت غیررایگان در مقطع کارشناسی ارشد حدود ۱۱ تا ۱۵ هزار یورو است.

متقاضیان در این مقطع ۲۰ ساعت در هفته اجازه کار دارند.

توضیحات کامل در خصوص مهاجرت تحصیلی به کانادا

 شرایط ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان

کشور هلند به دانشجویان بین‌المللی این امکان را اعطا می‌کند تا با استفاده از تسهیلات مالی با عنوان  Student Grants یا وام‌های مرتبط با شهریه بتوانند به ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان بپردازند.

علاوه بر این، طرح‌های مالی دیگری مانند کمک هزینه اجاره مسکن یا کمک هزینه خدمات بهداشت و درمان برای تامین بخشی از هزینه‌های دانشجویان در این کشور در نظر گرفته شده است.

کمک هزینه‌های تحصیلی به منظور ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان عبارت است از:

  • سن فرد متقاضی ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان بالاتر از ۳۰ سال نباشد
  • فرد متقاضی ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان، از توابع کشورهای اتحادیه اروپا باشد و طی ۵ سال گذشته اقامت کشور هلند را دریافت نموده باشد یا مدتی در این کشور به کار پرداخته باشد.
  • درآمد فرد متقاضی ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان در ماه پایین‌تر از ۱۳ هزار یورو نباشد.

وکیل مهاجرت تحصیل در هلند به صورت رایگان

در این مقاله سعی بر ارایه توضیحات مختصری در خصوص ادامه تحصیل در هلند به صورت رایگان بود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مفیدتر به شما خوانندگان و متقاضیان مهاجرت توصیه میگردد که با دپارتمان تخصصی حقوق مهاجرت و بین‌الملل موسسه حقوقی مهرپارسیان تماس حاصل نمایید؛ تا از مشاوره‌های ارزشمند گروه وکلای مهر و همچنین محمدرضا مهری، قاضی سابق دادگستری همراه با سال‌ها تجربه در زمینه حقوق مهاجرت و بین‌الملل، بهره‌مند گردید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای هماهنگی جهت مشاوره، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تجربه زندگی در بلغارستان

شماره تماس وکیل مهاجرت تحصیلی به هلند

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *