مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

مهاجرت به هلند از طریق ازدواج


با موضوع مهاجرت به هلند از طریق ازدواج همراهتان هستیم.

کشور هلند که به سرزمین گل‌ها معروف است. یکی از کشورهای پادشاهی در اروپای غربی و هم مرز با کشورهای آلمان و بلژیک است. این کشور جمعیتی حدود 17 میلیون و 500 هزار نفر دارد و زبان رسمی مردم آن زبان هلندی است.

بالا بودن سطح کیفیت، استاندارد و رفاه زندگی در کشور هلند، باعث شده تا این کشور به یکی از مقاصد محبوب جهت امر مهاجرت تبدیل گردد. از جمله روش‌های مهاجرتی که در میان اتباع ایرانی پرطرفدار می‌باشد، مهاجرت از طریق ازدواج است.

در همین ابتدای امر باید عنوان کنیم که ازدواج در هلند به صورت مستقیم و در بدو امر باعث اخذ اقامت دائم و یا تابعیت هلندی برای فرد متقاضی نخواهد شد و بعد از گذشت مدتی و به شرط ادامه ازدواج و زندگی مشترک، منجر به دریافت اقامت دائم و سپس، بعد از گذشت چند سال از اقامت دائم، منجر به اخذ تابعیت و پاسپورت هلند خواهد شد.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع مهاجرت به هلند از طریق ازدواج پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع مهاجرت به هلند از طریق ازدواج:

  1. تعریف همسر در قوانین کشور هلند چیست؟
  2. آیا امکان دریافت اقامت هلند از طریق ازدواج وجود دارد؟
  3. آثار حقوقی ازدواج در کشور هلند چیست؟
  4. مدارک لازم برای دریافت اقامت کشور هلند از طریق ازدواج چیست؟
  5. آیا با ازدواج صوری در هلند می‌توان اقامت این کشور را دریافت نمود؟
  6. چگونه می‌توان از وکیل متخصص در زمینه موضوع مهاجرت به هلند از طریق ازدواج کمک دریافت نمود؟
اقامت تمکن مالی هلند

تعریف همسر در قوانین کشور هلند چیست؟

واژه همسر ممکن است در هر کشور قوانین و تعریف متفاوتی داشته باشد و فقط با ازدواج رسمی شخص همسر معرفی نشود. بعضی مواقع در روابط بلند مدت، امکان اخذ اقامت وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

انواع ازدواج به رسمیت شناخته شده در هلند

ازدواج: در این روش که رایج‌ترین روش است، دو شخص با یکدیگر ازدواج می‌نمایند و ازدواج آن‌ها توسط شهرداری ثبت می‌گردد.

پارتنر ثبت شده: در این نوع رابطه، دو نفر که با یکدیگر زندگی می‌نمایند و در ارتباط هستند، رابطه رسمی خود را به ثبت می‌رسانند.

ازدواج کامن لا: در این نوع ازدواج دو شخص با یکدیگر ازدواج می‌نمایند و با یکدیگر هستند، اما دارای هیچگونه تعهد مالی و یا اشتراک اموال با یکدیگر نیستند.

آیا امکان دریافت اقامت هلند از طریق ازدواج وجود دارد؟

در جهت پاسخ به این سوال باید عنوان نمود، بله. افراد می‌‌توانند از طریق روش‌‌های مختلفی جهت دریافت اقامت هلند اقدام کنند که یکی از این روش‌‌ها ازدواج در هلند است. لازم به ذکر است که جهت دریافت اقامت هلند از طریق ازدواج، افراد باید به صورت رسمی ازدواج کرده باشند. جهت دریافت اقامت هلند از طریق ازدواج، زوجین باید سه سال در کنار یکدیگر زندگی مشترک داشته باشند و در طول این مدت از یکدیگر جدا نشده باشند.

جهت دریافت اقامت این کشور از طریق ازدواج، لازم است افراد، ازدواج خود را در شهرداری هلند ثبت نموده باشند و ثابت کنند که ازدواج آن‌ها واقعی می‌باشد و ازدواج آن‌ها فقط به صرف اخذ تابعیت این کشور انجام نشده است.

سرمایه گذاری در هلند

بعد از گذشت پنج سال از اقامت و ازدواج افراد با یکدیگر، فرد متقاضی غیر هلندی می ‌تواند پاسپورت این کشور را دریافت کند.

آثار حقوقی ازدواج در کشور هلند چیست؟

ازدواج در هلند دارای مزایا و آثار حقوقی مطلوبی برای متقاضیان می‌باشد. افراد متقاضی می‌توانند تنها از طریق ازدواج در هلند با یک تبعه هلندی و پیش از دریافت پاسپورت، در این کشور به کار و یا تحصیل بپردازند.

بعد از دریافت پاسپورت، علاوه بر اینکه فرد می‌تواند مانند سایر افراد هلندی، به کار در کشور هلند و همچنین تحصیل در این کشور مشغول شود، می‌تواند از مزایای دیگری از جمله، امکانات آموزشی مطلوب و مناسب، بهداشت بالا، امنیت و رفاه اجتماعی و غیره برخوردار شود.

مدارک لازم برای دریافت اقامت کشور هلند از طریق ازدواج چیست؟

یکی از بخش‌هایی که در مبحث دریافت اقامت هلند از طریق ازدواج، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بخش تهیه مدارک لازم و ارائه آن‌ها به سفارت و اداره مهاجرت می‌باشد.

به همین دلیل، پیشنهاد می‌گردد که در ارائه مدارک دقت لازم صورت گیرد و سایت اداره مهاجرت و بخش مدارک مورد بررسی دقیق قرار گیرد. پیش از اقدام جهت دریافت اقامت و ارائه مدارک باید ازدواج رسمی و ثبت شده باشد. مدارک لازم برای دریافت اقامت کشور هلند از طریق ازدواج به شرح ذیل می‌باشند:

  • کپی کارت اقامت و یا پاسپورت همسر
  •  صفحات مدارک هویتی همسر
  • مدارک ازدواج.
  • مدارک تمکن مالی همسر و درآمد ثابت.
  • برای فرزندان مدرک شناسنامه.
  • مدرکی از طرف همسر در هلند که رابطه را تائید کند.

آیا با ازدواج صوری در هلند می‌توان اقامت این کشور را دریافت نمود؟

همانگونه که بیان شد، برای مهاجرت به هلند از طریق ازدواج، دریافت اقامت و سپس دریافت پاسپورت این کشور، ابتدا افراد متقاضی باید رسمیت ازدواج خود را اثبات کنند که جهت اثبات این امر باید مدارک رسمی ارائه نمایند تا دولت هلند بر عدم فریب و حقیقی بودن ازدواج فرد متقاضی پی ببرد.

ثبت شرکت در هلند

بنابراین، این پروسه ازدواج توسط ارگان‌هایی از جمله، نیروی پلیس مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد تا صحت مستندات ازدواج تایید گردد. در صورتی که صحت مدارک و گفتار تایید نشود، اجازه اقامت از جانب دولت لغو می‌گردد.

بنابراین، به این نتیجه می‌رسیم که با ازدواج صوری، نمی‌توان برای مهاجرت به هلند اقدامی نمود. زیرا، برای اثبات حقیقی بودن ازدواج نیازمند یکسری مدارک و مستندات مانند عکس، تصاویر، پیام‌های طرفین و غیره می‌باشیم.

اگر هر کدام از متقاضیان قبلا متارکه کرده باشند ارائه مدارک و مستندات انجام پرونده توسط وکیل رسمی دادگستری در هلند مورد نیاز است.

وکیل متخصص در زمینه مهاجرت به هلند از طریق ازدواج 

وکیل متخصص در زمینه موضوع مهاجرت به هلند از طریق ازدواج، دارای اطلاعات دقیق و جامع می‌باشد. بنابراین، در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع مهاجرت به هلند از طریق ازدواج هستید، می‌توانید از وکلای حاذق و باتجربه در این زمینه کمک دریافت کنید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند.

با دریافت مشاوره از یک وکیل متبحر در ابتدای مسیر، می‌توانید به راحتی و با شانس بیشتری به اهداف مورد نظر خود برسید. بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع مهاجرت به هلند از طریق ازدواج می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع مهاجرت به هلند از طریق ازدواج، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

دوره ‌های مربی‌گری ورزشی در اروپا

بهترین وکیل مهاجرت به هلند و اروپا

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *