اقامت اروپا پارس

اقامت اروپا پارس

اقامت اروپا پارس


امروزبا موضوع اقامت اروپا پارس با شما خواهیم بود.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با توجه به فعالیت‌های قانونی و موفقیت‌آمیزی که این روزها به ثمر رسانده است، فعالیت خود را به حوزه اروپا گسترش داده و با شعار «اقامت اروپا پارس» آماده ارایه مشاوره حقوقی و تخصصی به پارسی زبانان عزیز است.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص اقامت اروپا پارس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای اخذ اقامت اروپا چه شرایطی باید داشت؟

هزینه اخذ اقامت اروپا چه میزان است؟

در کمپین جدید موسسه مهر پارسیان با نام اقامت اروپا پارس، چه خدماتی ارایه می‌گردد؟

در عقد قرارداد با وکیل مهاجرت به اروپا چه نکاتی را باید رعایت نمود؟

[/stextbox]

 

کمپین اقامت اروپا پارس

با راه انداختن این کمپین قصد ارایه اطلاعات کافی و یا به عبارتی دانشنامه مهاجرت به اروپا را داریم.

لذا همراه با ما مهاجرت به اروپا را امن و آگاهانه تجربه کنید. کشورهای متعددی در گستره اتحادیه اروپا قرار دارن؛ از جمله: آلمان، اتریش، لوکزامبورگ، بلژیک، دانمارک، یونان، مالت، پرتغال، اسلواکی، رومانی، هلند، فرانسه، فنلاند، لهستان و … .

مهاجرت به هر یک از کشورهای اروپایی با توجه به حاکمیت قوانین داخلی هر کشور بر قلمرو مهاجرت به آن کشور، طرق و روش‌های خاص خود را دارد.

کارهای بدون سرمایه‌گذاری در ژاپن

اقامت آلمان با کمپین اقامت اروپا پارس

برای اخذ اقامت آلمان طرق مختلفی معرفی می‌گردد: تحصیل در آلمان، اشتغال در آلمان، سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در آلمان، ازدواج در آلمان و تولد فرزند در آلمان.

تحصیل در آلمان:

در این روش به صورت صرف شما به اقامت آلمان دست پیدا نخواهید کرد؛ مگر اینکه دانشجوی مقطع دکتری بوده و حقوق دریافت نموده و مالیات پرداخت نمایید، در این حالت به مقوله تحصیل شما به عنوان یک شغل در آلمان نگاه شده و در نتیجه اقامت کاری به شما تعلق می‌گیرد.

از این طریق می‌توان به اقامت اروپا دست یافت.

از سویی دیگر، تحصیل در مقاطع دیگر مانند کالج، کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌تواند پیش زمینه‌ای برای اخذ اقامت اروپا برای شما باشد.

بدین نحو که طبق قوانین هر کشور در اروپا، برای مثال ۱۸ ماه در آلمان و ۱۳ ماه در اتریش، پس از فارغ‌التحصیلی اقامت دانشجو تمدید می‌گردد.

در این بازه متقاضی فرصت دارد تا به دنبال کار در آن کشور مانند آلمان باشد. پس از یافتن کار و عقد قرارداد با کارفرما در آلمان، فرد به اقامت اروپا نزدیک می‌شود.

ازدواج در آلمان و اقامت اروپا:

ازدواج با فرد تبعه یا شهروند آلمان می‌تواند اخذ اقامت آلمان را تضمین نماید.

برای اطلاع از قوانین ازدواج در آلمان، می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی ما تماس حاصل نموده و جهت تعیین وقت مشاوره حقوقی تخصصی با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل اقدام نمایید.

ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در آلمان و اقامت اروپا:

از طرق دیگر برای افرادی که به دنبال اخذ اقامت اروپا هستند و سرمایه‌ نیز دارند، ثبت شرکت در آلمان است. در این روش متقاضی با اختصاص حداقل ۲۵ هزار یورو سرمایه در حساب شرکت ثبت شده در آلمان می‌تواند برای خود و خانواده خود نیز ابتدا اقامت موقت و سسپس اقامت دایم آلمان و در نتیجه اقامت اروپا را اخذ نماید.

نیازمندی‌های دانمارک

بدین ترتیب ابتدا اقامت موقت برای مدت سه سال به متقاضی و خانواده‌اش تعلق گرفته و در صورت رعایت شرایط لازم، اقامت دایم نیز اعطا می‌گردد. از جمله این شرایط به اموری همچون مالیات، میزان گردش حساب شرکت و کارکرد آن، حضور در آلمان و غیره اشاره دارد. برای شرکت در کمپین اقامت اروپا پارس و اطلاع از جزئیات مربوط به ثبت شرکت در آلمان و نحوه تمدید اقامت، می‌توانید از کارشناسان دپارتمان حقوق بین‌الملل مهر پارسیان کمک بگیرید.

ویزای کار آلمان و اقامت اروپا:

متقاضیان اخذ کارت اروپا یا به عبارتی اقامت اروپا، می‌توانند با داشتن شرایطی همچون حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی، حداقل مدرک لیسانس و دانش ابتدایی زبان آلمانی، ویزای جستجوی کار آلمان و یا ویزای کار آلمان را دریافت نمایند.

اما تفاوت این دو ویزا در چیست؟ ویزای جستجوی کار آلمان صرفاً به شما اجازه می‌دهد که تا حداکثر ۶ ماه در آلمان اقامت داشته و شغل مورد نظر خود را بیابید. افراد بعد از ورود به آلمان از طریق ویزای کار آلمان، می‌توانند بعد از ۲۱ ماه با داشتن حداقل درآمد خالص ماهیانه ۳ هزار یورو (با کسر مالیات بر درآمد) و با ارایه حداقل مدرک B1 آلمانی، کارت اقامت اروپا یا همان پاسپورت آبی آلمان را دریافت نمایند.

دفتر وکیل اقامت اروپا پارس در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل اقامت اروپا پارس در تهران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید..

موسسه ایرسافام

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *