اقامت ترکیه از طریق کالج زبان

اقامت ترکیه از طریق کالج زبان

اقامت ترکیه از طریق کالج زبان


امروز با موضوع اقامت ترکیه از طریق کالج زبان با شما هستیم.

چرا مهاجرت به ترکیه توسط ایرانیان بیش از سایر نقاط دنیاست؟

ترکیه یکی از مقاصد پرطرفدار به علت نزدیکی به ایران، رفت و آمد آسان، هزینه تحصیل مناسب نسبت به دیگر کشورها و این که سیستم آموزش عالی ترکیه نسبت به چند سال اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری برای متقاضیان ادامه تحصیل در کشور دیگر داشته است.

همانطور که در مقاله‌های قبلی اشاره شده است، برنامه‌های مهاجرتی که دولت ترکیه مانند دیگر کشور برای متقاضیان مهاجرت در نظر گرفته است: مهاجرت از طریق ادامه تحصیل، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری در ترکیه، دریافت ویزای کار است. ادامه تحصیل در ترکیه یکی از راه‌های مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت دایم ترکیه است.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص اقامت ترکیه از طریق کالج زبان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

شرایط اخذ پذیرش دوره زبان ترکیه چیست؟

هزینه تحصیل در کالج زبان ترکیه چقدر است؟

تحصیل در کالج زبان ترکیه بهتر است یا کشورهای دیگر؟

با پذیرش کالج زبان ترکیه می‌توان اقامت دایم دریافت کرد؟

تحصیل زبان در ترکیه بهتر است یا در کالج زبان آلمان؟

تحصیل در کالج زبان ترکیه بهتر است یا در کالج زبان کانادا؟

کشور آلمان برای زندگی
[/stextbox]

 

شرایط تحصیل در کالج زبان ترکیه

زبان تحصیل در ترکیه زبان ترکی استانبولی است. زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در ترکیه انتخاب شده است.

ادامه تحصیل در ترکیه به طور مثال در سن ۸ سالگی کمی راحت‌تر است؛ زیرا زبان تحصیل مدارس ابتدایی، دبیرستان‌ها و کالج‌های ترکیه زبان ترکی استانبولی است و آموختن زبان ترکی در سنین پایین‌تر به مراتب آسان‌تر است. اما تمامی شهروندان ترکیه و مهاجرین ملزم به یادگیری زبان انگلیسی هستند.

در کشور ترکیه مانند کشورهایی مثل: روسیه، آلمان،کانادا و سوئد برنامه تحصیلی تحت عنوان دوره کالج زبان ندارد برای یادگیری زبان، اما موسسات زبان آموزی وجود دارد که با شرکت در کلاس‌های این موسسات متقاضی تحصیل در ترکیه می‌تواند مدرک زبان ترکی را اخذ کند.

البته اگر متقاضی مدرک زبان انگلیسی داشته باشد می‌تواند به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهد اما علاوه بر پرداخت شهریه بیشتر در پیدا کردن کار و عقد قرارداد با کارفرمای ترک و تمدید اقامت به مشکل خواهد خورد.

هزینه‌های تحصیل در کالج زبان ترکیه

ترکیه برنامه تحصیلی تحت عنوان تحصیل در کالج زبان و یا دوره زبان ندارد هزینه پذیرش از کالج، شهریه و یا هزینه‌های اقامتگاه و هزینه‌های زندگی در طول مدت زمان دوره زبان کالج ترکیه مشخص باشد؛ اما همانطور که دز قسمت بالا گفته شد متقاضیان می‌توانند در دوره‌های ترمیک موسسه‌های زبان آموزی در ترکیه شرکت کنند.

شهریه‌ای که این موسسات برای دوره‌های زبان دریافت می‌کنند بسته به شهر انتخابی و سیاست‌های مالی موسسات با یکدیگر متفاوت است.

شرکت در دوره زبان ترکیه یا آلمان

اگر قصد مهاجرت از طریق شرکت در دوره زبان دارید، شرکت در کالج زبان در آلمان به مراتب از نظر کیفیت آموزش و اعتبار آموزش از ترکیه بهتر است.

تحصیل در مدارس انگلستان

با توجه به این نکته که ترکیه کالج زبان ندارد، اما ویزای دوره زبان آلمان غیرقابل تبدیل به ویزای تحصیل و یا ویزای دانشجویی است و اگر قصد ادامه تحصیل بعد از اتمام دوره زبان را دارید باید مجدد برای اخذ ویزای تحصیلی یا ویزای دانشجویی اقدام کنید. دوره زبان آلمان در دو دوره ۳ ماه و یکساله است و مدت اعتبار ویزا نیز بر اساس مدت زمان دوره زبان است و این نوع ویزا غیرقابل تمدید می‌باشد. هزینه تحصیل در دوره زبان آلمان تقریبا ۳.۰۰۰ یورو است؛ اما با توجه به دوره انتخابی ممکن است تغییر کند.

شرکت در دوره زبان ترکیه یا سوئد

شرکت در دوره زبان سوئد یکی دیگر از راه مهاجرت از طریق پذیرش دوره زبان کالج است. که ارائه مدرک زبان ایلتس ۵.۵ و دیپلم متوسطه از الزامات اخذ پذیرش دوره زبان سوئد است.

دوره زبان سوئد یا یک ترم تابستانی ۴ ماه است یا دوره یکساله است و مدت اعتبار ویزای دوره زبان سوئد با توجه به این دوره‌ها صادر می‌گردد. هزینه‌ی تحصیل کالج زبان در دوره ۴ ماه ۸۵.۰۰۰ کرون، و دوره یکساله ۱۵۰.۰۰۰ کرون است. ویزای دوره زبان سوئد قابلیت تبدیل به اقامت دایم را ندارد.

اما قابلیت تمدید را در صورتیکه در تمام دوره زبان از دانشگاه پذیرش گرفته شود و یا با کارفرما قرارداد کاری منعقد شود تا اقامت تمدید شود.

وکیل مهاجرت به ترکیه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای مهر، همراه شما در تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی به ترکیه، اخذ ویزای تحصیلی ترکیه و دیگر امور مهاجرتی می‌باشد.

ثبت شرکت در فرانسه

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه مهاجرت کاری به کشور ترکیه با کارشناس مهاجرتی، با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

سازمان مهاجرتی مهر

 

[/stextbox]

 

 

۵/۵ - (۸۲ امتیاز)

۲ دیدگاه

  • ایا با شرکت در این کلاسهای المانی نیاز به گذراندن دوره کالج المانی در المان هست یا نه؟
    میتوان همزمان کلاس ۱۲ رو غیرحضوری خواند و دیپلم غیر حضوری گرفت و همزمان این کلاسهارا در ترکیه گذراند!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *