اقامت و مهاجرت

اقامت و مهاجرت

اقامت و مهاجرت


امروز با موضوع اقامت و مهاجرت با شما خواهیم بود.

افزایش مهاجرت بین المللی در کانادا

اقامت و مهاجرت؛ واژگانی که به وفور به گوش می‌شنویم و به دیده می‌نگریم.

مهاجرت کنیم یا نکنیم؟ به کدام کشور مهاجرت کنیم؟ تنها مهاجرت کنیم یا با خانواده؟ از طریق موسسه حقوقی مهاجرت کنیم یا از طریق موسسات اعزام دانشجو و یا آژانس‌های مسافرتی؟ شرایط مهاجرت در سال ۲۰۱۸ چگونه بوده است؟ کدام روش مهاجرت را انتخاب کنیم؟ بهترین روش مهاجرت چیست؟ وضعیت پناهندگان ایرانی در آلمان چگونه است؟

پاسخ به سوالات متداول شما، دغدغه‌ای شد تا به پدیده اقامت و مهاجرت بپردازیم.

در مطلب حاضر به پرسش‌ها و پاسخ‌هایی که همراهان عزیز موسسه حقوقی مهر پارسیان از کارشناسان ما داشتند، می‌پردازیم.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص اقامت و مهاجرت

کدام کشور برای اقامت و مهاجرت در حال حاضر مناسب‌تر است؟

چگونه می‌توان برای اقامت و مهاجرت خانواده اقدام نمود؟

در کدام کشور می‌توان از طریق تحصیل به اقامت رسید؟

کدام موسسه در تهران خدمات مجاز مهاجرتی ارایه می‌دهد؟

پرسش و پاسخ‌ها پیرامون اقامت و مهاجرت

  1. سلام. من مجرد هستم و ۳۷ ساله. مدرک لیسانس داشته و ۵ سال سابقه کاری در رشته مهندسی نرم افزار دارم. آیا می‌توانم برای ادامه تحصیل به کشور آلمان بروم؟

پاسخ: طبق قوانین تحصیل برای همگان با هر سن و جنسیتی آزاد است، اما تجربیات نشان داده است که سن برای دانشگاه‌ها و نیز برای سفارت آلمان بسیار اهمیت دارد. بدین نحو بین آخرین مدرک تحصیلی شما و زمان اقدام برای پذیرش نباید فاصله‌ای بیشتر از ۲ سال باشد. در این حالت شانس شما برای اخذ پذیرش و حتی با داشتن پذیرش، برای ویزا بسیار کاهش می‌یابد. توصیه کارشناسان موسسه مهر پارسیان در پاسخ به این مسئله، انتخاب روش مهاجرت کاری به آلمان است.

  1. ۲۷ ساله هستم و قصد ازدواج با یک تبعه سوئیسی را دارم. آیا امکان ثبت ازدواج در کنسولگری ایران در سوئیس بدون داشتن گواهی تشرف به اسلام همسرم وجود دارد؟

پاسخ: خیر این امکان وجود ندارد و یکی از مدارک لازم برای ثبت ازدواج در نمایندگی‌های قانونی ایران در سوئیس یا همان کنسولگری، گواهی تشرف به اسلام زوج یا زوجه غیرمسلمان است تا ازدواج شما طبق قوانین ایران، قانونی تلقی گردد.

  1. ۳۸ سال سن دارم و ۱ سال است که با یک مرد ایرانی دارای پاسپورت آلمانی ازدواج کرده و در آلمان زندگی می‌کنم. متاسفانه به مشکل برخورده‌ایم و قصد طلاق دارم. آیا می‌توانم درخواست طلاق و مطالبه مهریه خود را در دادگاه ایران بدون نیاز به حضور به ایران ارایه نمایم؟ با توجه به اینکه هنوز اقامت دایم آلمان را کسب نکرده‌ام، آیا بعد از طلاق اقامت من در آلمان لغو می‌گردد؟

پاسخ: در پاسخ به سوال اول شما باید گفت که بله امکان درخواست طلاق و مطالبه مهریه از طریق وکیل شما در دادگاه‌های ایران وجود دارد. البته تنها در صورتی که ازدواج شما به سبک ایرانی و به ثبت کنسولگری ایران در آلمان رسیده باشد. پاسخ سوال دوم شما نیز این است که علت اعطای اقامت آلمان به شما ازدواج با فردی بوده است که پاسپورت آلمان را داشته و بعد از طلاق دلیلی برای داشتن اقامت در آلمان ندارید. اما این امر مطلق نبوده و شما با دو روش می‌توانید همچنان به اقامت در آلمان ادامه داده و خللی در پرونده اقامتی شما حاصل نگردد: ۱. داشتن نوعی پیوند با آلمان مانند تحصیل یا اشتغال و یا سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در آلمان و ۲. اثبات علت طلاق مبنی بر مشکلات روانی و اخلاقی همسر.

  1. فرزندی ۷ ساله دارم و قصد مهاجرت به کشور کانادا را داریم. آیا شما برای اخذ پذیرش تحصیلی فرزندم اقدام می‌نمایید؟

پاسخ: خیر موسسه مهر پارسیان، موسسه‌ای حقوقی است و نه موسسه اعزام دانشجو. بنابراین خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان در قالب مشاوره حقوقی ارایه می‌گردد. بنابراین برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت به کانادا و کسب اطلاعات در خصوص جزییات اقامت و مهاجرت کانادا می‌توانید از کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل مهر پارسیان کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات لازم در خصوص جزییات خدمات موسسه مهر پارسیان از طریق پل‌های ارتباطی ما اقدام نمایید.

  1. ۴۱ سال سن دارم و متاهلم. ۱ فرزند ۴ ساله دارم. دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت کسب و کار و ۱۲ سال سابقه کاری به همراه بیمه. همسرم نیز مدررک فوق لیسانس مهندسی مکانیک و ۳ سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود دارد. مدرک زبان آیلتس ۶.۵ را هم به تازگی گرفته‌ام. امتیازم برای مهاجرت به کانادا چقدر می‌شود؟

پاسخ: شما برای محاسبه امتیاز خود برای مهاجرت به کشور کانادا می‌توانید با کلیک بر لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت شرکت در چین

محاسبه امتیاز مهاجرت به کانادا

  1. برای مهاجرت به اتریش و پناهندگی چه اقداماتی انجام دهم؟

پاسخ: موسسه حقوقی مهر پارسیان هیچ‌گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارایه نمی‌دهد. توصیه ما این است که به جای قدم گذاشتن در مسیر سخت و دشوار و گاه خطرآفرین پناهندگی، با کمک کارشناسان حقوقی ما روش قانونی مناسب خود مانند تحصیل، کار، ثبت شرکت یا سرمایه‌گذاری یا خرید ملک را برگزینید.

وکیل و مشاور حقوقی اقامت و مهاجرت

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل و مشاور حقوقی اقامت و مهاجرت، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به اروپا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

 

 

 

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *