برنامه اخذ اقامت دائم مالتا

برنامه اخذ اقامت دائم مالتا

 

مالتا، جزیره ای کوچک و زیبا در دریای مدیترانه است که مکانی بکر برای اقامت شخصی است. این جزیره  از جو سیاسی فوق العاده و از لحاظ راهبردی، نقطه اتصال بسیاری از خطوط هوایی جهان است. اخذ اقامت دائم مالتا فرصت کار و زندگی و سفر در حوزه شنگن و دریافت اقامت دائم را برای متقاضیان این برنامه فراهم می کند. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با مدیریت محمدرضا مهری وکیل متخصص در امور حقوقی و مهاجرتی و بهره گیری از تخصص و تبحر وکلای کارآزموده راهنمای شما در مسیر اخذ اقامت مالتا خواهد بود.

 

روشهای اخذ اقامت دائم مالتا

الف) کمک بلاعوض به دولت

یکی از روشهای اخذ اقامت دائم مالتا از طریق کمک بلاعوض به دولت است. در این روش، شخص متقاضی مبلغ 100000 یورو به حساب دولت مالتا واریز می کند و در مقابل اقامت دائم این کشور را به دست می آورد بدیهی است که این مبلغ به فرد برگردانده نمی‌شود. البته روش مذکور به هیچ عنوان قابل توصیه توسط وکلای مهاجرتی مهر نمی‌باشد.

ب) خرید اوراق قرضه دولتی

در این روش فرد باید اوراق قرضه به مبلغ 250000 یورو خریداری کند و به مدت 5 سال نزد خود نگه دارد. در این روش شخص سرمایه گذار موظف است تا 5 سال این اوراق را مطابق قوانین این کشور نگه دارد و بعد از 5 سال مجاز است که اوراق خود را به فروش برساند. در این روش فرد بعد از فروش اوراق قرضه کماکان اقامت خود را حفظ می کند. این روش به همراه کارت اقامت اروپا، ضمانت نامه ای به متقاضی اعطا می کند که بر اساس ان اقامت دائم اروپا برای سرمایه گذار و خانواده وی تضمین می‌شود.

اقامت دائم اروپا از طریق مالتا

ج) خرید و یا اجاره ی ملک

در این روش فرد باید ملکی به ارزش 270000 یورو خریداری کند. پس از خرید ملک در مالتا، مالک و اعضای خانواده وی از اقامت مالتا برخوردار خواهند شد.

هزینه‌های دولتی:

برای اخذ اقامت دائم مالتا، سرمایه گذار ملزم به پرداخت 30000 یورو است. مبلغ 4500 یورو باید در مرحله ی درخواست و 24500 یورو باید بعد از تائید درخواست باید به دولت مالتا پرداخت شود.

 

شرایط اخذ اقامت دائم مالتا

الف) برخورداری از سلامت جسمانی

متقاضیان باید از طریق انجام آزمایشات مورد نیاز بتوانند ثابت کنند که هیچ گونه بیماری مسری و واگیری ندارند که به سیستم بهداشتی و درمانی مالتا هزینه ای را تحمیل کند.

ب) محدودیت سنی

متقاضی اصلی برای سرمایه گذاری در مالتا حداقل باید 18 سال سن داشته باشد.

ج) درآمد

شخص باید سالی 100000 یورو خارج از مالتا درآمد و یا مبلغ 500000 یورو پس انداز  داشته باشد.

د) نداشتن پیشینه ی کیفری

با توجه به اینکه دولت مالتا قوانین سفت و سختی را در مورد بررسی پرونده‌ها اعمال می کند ارائه ی گواهی عدم سوء پیشینه ی کیفری از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

مزایای اخذ اقامت دائم مالتا

الف) پروسه‌ی اخذ اقامت دائم مالا بسیار سریع و کوتاه مدت است ( بین 3 تا 6 ماه)

ب) متقاضیان با اخذ اقامت دائم مالتا می‌توانند در این کشور کار و زندگی کنند.

پ) متقاضیان می‌توانند بدون ویزا به تمامی کشورهای حوزه‌ی شنگن و  در مجموع بیش از 100 کشور جهان سفر کنند

ج) متقاضیان برای اخذ اقامت دائم مالتا نیازی به حضور فیزیکی چه در زمان درخواست و چه بعد از تایید درخواست ندارند ( بیشتر کشورهای دنیا برای اعطای اقامت دائم و یا شهروندی شرط حضور دارند)

خرید ملک در مالتا

چ) درآمدهای که خارج از مالتا از کسب شوند مشمول مالیات نمی‌شود و فقط به درآمدهای کسب شده در مالتا و در صورتی که شخص مدت 183 روز و یا بیشتر در مالتا اقامت داشته باشد مالیات تعلق می گیرد.

ح) همسر و یا فرزندان وابسته ی متقاضی اصلی تا هر سنی می‌توانند در پرونده باشند.

خ) امکان وارد کردن فرزندانی که بعد از قبول درخواست به دنیا می آیند در پرونده وجود دارد که متقاضی اصلی با پرداخت 2000 یورو می‌تواند برای فرزندش اقامت بگیرد.

د) برنامه ی اقامت دائم مالتا شرط زبان ندارد.

 

بهترین وکیل مهاجرت و اخذ اقامت دائم مالتا

برای دریافت هرگونه بورسیه تحصیلی، ویزای اقامتی و توریستی مالتا، تهیه مدارک مورد نیاز و همچنین تکمیل فرم های مربوط به درخواست ویزاهای اقامتی مالتا و ارسال فرم ها و مدارک به سفارت مالتا و سایت اداره مهاجرت، نیاز به ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی توسط وکلای رسمی مهاجرت به مالتا می‌باشد.

موسسه حقوقی بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همکاری گروه وکلای مهاجرتی مهر، با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه مشاوره مهاجرتی به مالتا و تکمیل فرم های سفارت مالتا به صورت تخصصی با همکاری وکیل بین‌المللی در ایران این نیاز شما را برآورده خواهد نمود. جهت دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکیل مهاجرتی در تهران و ایران با گروه وکلای مهاجرتی مهر تماس بگیرید.

 

دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل گروه وکلای مهر

1/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *