بهترین روش مهاجرت به سوئد

بهترین روش مهاجرت به سوئد

بهترین روش مهاجرت به سوئد


امروز با بررسی بهترین روش مهاجرت به سوئد و معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد با شما خواهیم بود.

بررسی راههای مهاجرت به کشورهای توسعه یافته ای مانند سوئد و آلمان در اروپا، که به عنوان کشورهای مهاجرپذیر معرفی شده اند، در تخصص وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی است که به حقوق بین الملل خصوصی و عمومی تسلط داشته و همگام با شروع پروسه مهاجرت، به سایر جوانب آن نیز خواهد اندیشید.

سازمان حقوقی مهاجرتی محمدرضا مهری بهترین وکیل و مشاور مهاجرتی در ایران در صدد است تا با راه اندازی برترین کمپین بررسی حقوق مهاجرت از نگاه حقوقی و واقعی، سهمی در پیشگیری از کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت داشته باشد.

آنچه که در بررسی نکات مهم بهترین روش مهاجرت به سوئد خواهیم خواند.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت اقامت دائم و تابعیت سوئد چه شرایطی لازم است؟

چگونه از آخرین تغییرات قوانین مهاجرت به سوئد مطلع شویم و بهترین روش مهاجرت به سوئد را انتخاب کنیم؟

بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت به سوئد در تهران کیست؟

مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری (استان کبک)

راه معقول درخواست پناهندگی در سوئد برای چه کسانی وجود دارد؟

[/stextbox]

 

بررسی راههای مهاجرت به سوئد

مهاجرت تحصیلی از طریق کالج زبان سوئد

تا سال ۲۰۱۱ تحصیل خارجی ها و دانشجویان بین المللی در سوئد رایگان بود و دانشگاههای دولتی سوئد برای تحصیلات عالی دانشجویان، شهریه دریافت نمی کردند.

اما اکنون تحصیل در دانشگاههای سوئد متضمن پرداخت شهریه از سوی دانشجو بوده و هزینه تحصیل در سوئد به سالیانه ۱۵۰۰۰۰ کرون سوئد بالغ می شود که با توجه به گران شدن قیمت ارزهای خارجی در ایران، تقریبا امکان پرداخت آن برای بیشتر خانواده ها وجود ندارد.

اما شرایط آسان پذیرش در کالج های زبان سوئد و اعطای ویزای همراه دانشجو بدون محدودیت سنی در پذیرش وی توسط کالج زبان سوئد، مهاجرت تحصیلی به سوئد را به یکی از بهترین روش های مهاجرت به سوئد مبدل نموده است.

بر خلاف ادعای بسیاری از موسسات مهاجرتی کلاهبردار فعال در تهران و وین، برای اخذ پذیرش کالج زبان انگلیسی در سوئد، نیاز به ارائه مدرک آیلتس و همچنین حداقل دیپلم کامل متوسطه برای متقاضی تحصیل در سوئد وجود دارد و در سال اول، صرفا می تواند در کلاسهای زبان انگلیسی با شهریه و سوئدی در کنار آن بدون شهریه اقدام نماید.

آیا تحصیل در کالج های زبان سوئد، اجازه کار دانشجویی به متقاضی خواهد داد؟

پاسخ به این سوال قطعا منفی است و تا زمانی که شخص در یکی از دانشگاههای سوئد مشغول به تحصیل نشود، امکان کار همزمان با تحصیل برای وی وجود نخواهد داشت.

همراه دانشجوی شاغل به تحصیل در کالج زبان سوئد، به شرط دارا بودن شرایطی چون تخصص در موضوعات مورد نیاز در سوئد، دانش زبان انگلیسی یا سوئدی و اخذ پیشنهاد شغلی، ممکن است بتواند برای کاریابی در سوئد اقدام نماید.

شرایط ویزای تحصیلی کانادا

آیا می توان با ویزای کالج زبان سوئد و با ورود به سوئد درخواست پناهندگی ارائه نمود؟

برای پذیرش درخواست پناهندگی در سوئد و سایر کشورهای دنیا، بررسی فوریت و ضرورتی که در کنوانسیون ژنو تعریف شده است، اولین موضوعی است که پلیس مهاجرت در تکمیل پرونده و ارسال به دادگاه مد نظر قرار خواهد داد.

بنابراین شخصی که با ادعای تحصیل در کالج زبان وارد سوئد شده و با تضمین پرداخت هزینه های تحصیل و اقامت در سوئد، تمکن مالی خود را به دولت سوئد اثبات نموده است، چگونه می تواند به محض ورود به سوئد با ارائه درخواست پناهندگی، اقامت و تابعیت سوئد را دریافت نماید؟

به نظر محمدرضا مهری بهترین وکیل دادگستری و مشاوور حقوقی مهاجرت در ایران، طرح اینگونه مسائل از سوی افراد نا آگاه در حوزه حقوق بین الملل خصوصی، می تواند زیان های جبران ناپذیری را به افراد وارد آورده و باعث محرومیت ابدی آنها حتی از مسافرت های تفریحی به اروپا شود.

بنابراین قبل از انتخاب بهترین روش مهاجرت به سوئد حتما با وکیل متخصص حقوق مهاجرت مشاوره نمایید.

ویزای ازدواج و نامزدی سوئد

یکی دیگر از راههای مهاجرت به سوئد که امکان عملی آن هنوز وجود دارد، ازدواج با شخصی که تابعیت و یا اقامت سوئد را دارد، می باشد.

در صورتی که نامزد شما و یا شخصی که قصد ازدواج با او را دارید، دارای کارت اقامت سوئد و یا پاسپورت سوئدی باشد، تحت شرایط خاصی امکان دریافت ویزای الحاق به خانواده پس از ازدواج با وی و یا پس از نامردی با وی برای شما فراهم است اما سوال اینجاست که آیا ازدواج صوری برای دریافت اقامت سوئد مورد توصیه است؟

آفریقای جنوبی

کیس ازدواج برای دریافت ویزای ازدواج سود را چگونه انتخاب کنیم؟

عزیزان دقت داشته باشید که ازدواج های صوری برای دریافت تابعیت یا اقامت هیچ کشوری قابل توصیه از نظر وکیل بین المللی مهاجرت نبوده و نیست.

در صورتی که با این طرح و توسط موسسات مهاجرتی کلاهبردار به افرادی جهت ازدواج صوری در سوئد و سایر کشورهای معرفی شوید خطر اخاذی پس از عزیمت به سوئد و عدم انجام تعهدات به دلیل خلاف واقع بودن و اخراج از خاک سوئد و اتحادیه اروپا در انتظار شما خواهد بود.

ویزای کار سوئد

برای دریافت ویزای کار سوئد نیز هر ساله مشاغل مورد نیاز از طریق وزارت کار سوئد به وزارت خارجه اعلام شده و افرادی که دارای صلاحیت خاص باشند و یا از کارفرمایی در سوئد پیشنهاد کاری داشته باشند، می توانند با دریافت ویزای کار سوئد برای خود و افراد تحت تکفل با شرایط خاص کارت اقامت موقت سوئد را دریافت نمایند.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سوئد

روش دریافت اقامت سوئد از راه سرمایه گذاری، ثبت شرکت و کارآفرینی در سوئد و سایر کشورها به شرط دارا بودن سرمایه کافی و مشاوره با متخصص حقوق تجارت بین الملل، جهت توسعه فعالیت های تجاری، یکی از بهترین راههای مهاجرت به سوئد محسوب می شود.

اما تصور غلطی که بسیاری از موسسات حقوقی مهاجرتی برای افراد ایجاد نموده اند این است که صرفا با ثبت شرکت در سوئد یا سایر کشورهای اروپایی، امکان دریافت اقامت وجود دارد.

بر اساس قوانین تجاری سوئد و اتحادیه اروپا، ثبت شرکت بدون انجام فعالیت های پیش بینی شده در بیزنس پلان، امکان اعطای اجازه اقامت را به متقاضی نخواهد داد.

تجربه زندگی در قبرس

در این خصوص بهترین راه مشاوره با متخصصین سرمایه گذاری خارجی می باشد.

وکیل مهاجرت به سوئد در ایران

برای مشاوره درباره بهترین روش مهاجرت به سوئد و دریافت اقامت و تابعیت این کشور، نحوه سرمایه گذاری در سوئد و توسعه کسب و کار، تبدیل ویزای دانشجویی کالج زبان سوئد به اقامت سوئد، و همچنین نحوه ادامه مسیر مهاجرت به سوئد، با مشاورین ارشد حقوق تجارت بین الملل و حقوق مهاجرت دفتر وکالت محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *