بهترین وکلای تهران

دکتر محمدرضا مهری

بهترین وکلای تهران

 

یکی از چالش های پیش روی افرادی که به هر دلیلی نیاز به خدمات تخصصی پیدا می کنند، جستجوی نیروی متخصص حرفه مورد نظر می‌باشد. انتخاب و استخدام بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران یکی از بزرگترین دغدغه افرادی است که سالها در راهروهای دادگستری سرگردان به دنبال احقاق حق خود هستند. اما به راستی چه معیاری برای لیست بهترین وکلای ایران وجود دارد؟

حقیقت این است که تبلیغات گسترده جلوی درب دادسراها و دادگاهها و یا تاسیس دفتر وکالت جلوی درب ورودی دادگاه، توافق با گرانترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران، استخدام معروفترین وکیل در پرونده‌های جنجالی، هیچ کدام نمی‌تواند معیار مناسبی در انتخاب وکیل برای حل مشکلات حقوقی باشد.

در نوشتار پیش رو، روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه وکلای مهر، در نظر دارد تا معیارهایی جهت انتخاب و استخدام وکیل در اختیار عزیزان قرار دهد.

 

ویژگی های بهترین وکلای ایران

داشتن دانش حقوقی متناسب با پرونده انتخابی:

در صورتی که مشکلی در امور حقوقی دارید، به دنبال وکیلی که دارای روابطی با قضات یا کارمندان اداری دادگستری می باشد، نروید. اولین خطر در ایجاد رابطه نامناسب بین قاضی و وکیل، عدم احقاق حق برای شماست. مصداق ضرب المثل معروف بار ککج به منزل نمی‌رسد به گوش شما آشناست. در مواردی که با زد و بند سعی در رسیدن به حق خود هستید، مطمئن باشید عاقبت مناسبی در انتظارتان نیست. بهترین راه انتخاب وکیلی است که با دانش حقوقی خود به تجزیه و تحلیل مسائل پرداخته و راه حل مناسب و قانونی برای حل مشکل پیدا می کند.

وکیل جرایم رایانه‌ای غرب تهران

تمایل وکیل به ایجاد صلح و سازش:

به یکی دیگر از ویژگی بهترین وکلای ایران، این است که بر اساس قانون وکالت و حکم اخلاق و همچنین توصیه آیین دادرسی کیفری، سعی در ایجاد صلح و سازش بین موکل و طرف دعوا داشته باشد. وکیل خوب نگران عدم دریافت حق الوکاله خود در صورت به سازش رسیدن طرفین دعوا نیست.

دریافت حق المشاوره و حق الوکاله متناسب با پرونده:

مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری، دریافت حق الوکاله در پایان کار، دریافت حق الوکاله در صورت صدور رای به نفع موکل و عناوینی از این دست، جز برای اغفال موکل به کار نمی رود. وکیل خوب، نیک می داند که پرداخت هزینه‌های جاری دارالوکاله و همچنین امرار معاش وی با عدم دریافت حق مشاوره حقوقی، قطعا با مشکل مواجه خواهد شد. پس در انتخاب وکیل یا مشاور حقوقی، به دنبال مشاور حقوقی رایگان نباشید. امکان مشاوره حقوقی رایگان توسط کانون وکلای دادگستری، با تشکیل داره معاضدت قضایی و کمیسیون وکالت معاضدتی امکان‌پذیر است.

داشتن روحیه جنگنده و پیگیری پرونده:

مشخصه بارز دیگر بهترین وکلای ایران این است که علاوه بر داشتن معلومات و مطالعه کافی حقوقی، دارای روحیه ای جنگده هستند و با پیگیری مستمر پرونده در همه مراحل رسیدگی، احقاق حق موکل را آسان خواهند نمود. این خصیصه با ممارست در پرونده‌های حقوقی و همچنین داشتن دانش کافی حقوقی تقویت خواهد شد.

انجام کار گروهی و پرهیز از تکروی

: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده‌ها، بهترین راه، داشتن روحیه انجام کار گروهی و همچنین مشورت با گروه وکلا می‌باشد. هر کدام از وکلای ایران به تناسب دانش و سابقه و تجربه در یکی از موضوعات تخصصی وکالت دارای تجربه بیشتری هستند. در لیست بهترین وکلای تهران و ایران، افرادی دیده می‌شوند که با کار گروهی و تیمی، موکل را به احقاق حق نزدیکتر می‌نمایند.

فرجام خواهی در پرونده مواد مخدر

 

معرفی گروه وکلای مهر

وکلای همکار و عضو گروه وکلای مهر، از بین بهترین وکلای ایران و تهران انتخاب شده اند. حضور وکلای پایه یک دادگستری، مانند جناب آقای مسعود تیموری، با بیش از ۲۰ سال سابقه خدمات حقوقی، جناب وکیل فرامرز نصیری شفتی با بیش از ۳۵ سال سابقه اجرایی و حقوقی، جناب آقای مهریزی با سابقه قضایی و وکالت به مدت ۳۰ سال، محمد علی مهر، وکیل پایه یک دادگستری در کرج، ، مهدیه مهری، وکیل پایه یک دادگستری سمنان، محمد مهدی مهری وکیل پایه یک دادگستری زاهدان، جناب آقای بهرام ولیپور عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری در مازندران، مشاوره جناب آقای دکتر کریمی وکیل پایه یک دادگستری و محمدرضا مهری، مشاور و وکیل پایه یک دادگستری در گروه وکلای مهر، باعث ارتقای این گروه تخصصی حقوقی شده است.

بیش از صد وکیل پایه یک دادگستری در داخل کشور و بیست وکیل در خارج از کشور، به عنوان بهترین وکلای مهاجرتی ایران، همکار گروه وکلای مهر می‌باشند.

جهت یافتن لیست بهترین وکلای تهران و ایران، بررسی سوابق وکالتی و دانش حقوقی وکلای معرفی شده در سایت های مختلف حقوقی و همچنین مشاوره حضوری با وکیل، بهترین راه حل می‌باشد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه وکلای مهر

۴.۹/۵ - (۱۰۹ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *