وکیل متخصص مشارکت در ساخت

وکیل متخصص مشارکت در ساخت

وکیل متخصص مشارکت در ساخت


بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت در این نوشتار به بررسی قراردادهای مشارکت در ساخت پرداخته است.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

با معرفی بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت همراهتان هستیم.

رشد قیمت مسکن و افزایش تقاضا برای آپارتمان نشینی سبب شد تا افراد زیادی تمایل به ساخت و ساز پیدا کنند.
از این رو برخی اشخاص به صورت حرفه‌ ای به عنوان سازنده وارد گود شدند و تصمیم گرفتند تا شغل اصلی خود را ساخت و ساز آپارتمان قرار دهند.
برخی افراد نیز که صاحب خانه‌ های کلنگی و یا زمین بودند تصمیم گرفتند به عنوان مالک، ملک خود را از طریق شراکت با یک سازنده تبدیل به آپارتمان نمایند.

بعد از به وجود آمدن چالش‌ های گرانی بی سابقه در مصالح ساختمانی، برخی از سازندگان، دیگر از پس تعهدات خود بر نیامدند و همین اتفاق باعث شد تا نظر سازنده و مالک به طرح دعوی حقوقی و کیفری جلب شود. موج جدیدی از دعاوی تخصصی از زمان تصویب قانون پیش فروش آپارتمان‌ ها به راه افتاد.

با آغاز دعاوی گسترده میان سازندگان و مالکان املاک در محاکم دادگستری و اتاق‌ های داوری حل اختلاف، مراجعه کنندگان پی به فنی بودن دعاوی و اثر گذار بودن نقش وکیل دادگستری متخصص در این دعاوی بردند.

اینگونه بود که جایگاه بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت محمدرضا مهری متانکلائی وکیل دادگستری بیش از پیش برای مراجعین اهمیت یافت.

جهت دریافت مشاوره با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت در گروه مشاوره حقوقی مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

محمدرضا مهری متانکلائی بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت و قاضی سابق محاکم عمومی استان تهران، بیش از سه دهه از عمر خود را صرف رسیدگی و دفاع در دعاوی ملکی نمود و تجربیات بسیار او اینک سبب گردیده است تا عنوان بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت در خصوص ایشان صدق نماید.

ساعت‌ ها مشاوره در دعاوی و قراردادهای مشارکت ساخت، تخصص بی نظیر در دعاوی مختلف ملکی و هوش قضایی محمدرضا مهری متانکلائی بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت، این اشتیاق را برای مراجعه کنندگان ایجاد نموده است که از تمامی نقاط کشور به دفتر وکالت محمدرضا مهری متانکلائی بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت مراجعه نمایند.

وکیل معاضدتی و تسخیری

موسسه حقوقی مهر پارسیان مفتخر است با حضور گروه مجربی از وکلای ملکی در کنار تخصص بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت محمدرضا مهری متانکلائی، خدمات خود را در بالاترین سطح به مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.
توصیه همیشگی کارشناسان موسسه حقوقی مهر پارسیان این است که اگر می‌ خواهید دچار کلاهبرداری مشارکت در ساخت نشوید به بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت مراجعه نمایید.
مشکلات عدیده مردم در یافتن بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت باعث شد تا در این مقاله ضمن معرفی بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت، راه‌ های تشخیص و یافتن بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت را به صورت دقیق تشریح نماییم.

دفتر وکالت محمدرضا مهری متانکلائی

بیش از دو دهه از تاسیس دفتر وکالت محمدرضا مهری متانکلائی بهترین وکیل مشارکت در پلاک 14 خیابان چهاردهم گاندی می‌ گذرد و همین ثبات و پویایی باعث شده است تا این دفتر وکالت و موسسه حقوقی به عنوان تخصصی‌ ترین مرجع وکالت دعاوی ملکی شناخته شود.

بسیاری از مراجعین حتی برای حل مشکل تقسیم واحدها به دنبال اخذ مشاوره با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت هستند.

راه‌ های یافتن بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت

برای پیدا کردن بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت کافی است ابتدا به وسیله موتور جستجوگر گوگل به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه نمایید و در قسمت جستجوی وکیل نام محمدرضا مهری متانکلائی را وارد نمایید تا نشانی دفتر ایشان و شماره تماس برای شما نمایش داده شود.

لازم به ذکر است با توجه به حجم فراوان تقاضای مشاوره، امکان اینکه ایشان بدون تعیین نوبت و مستقیما بتوانند با مراجعه کنندگان در ارتباط باشند وجود ندارد.

جهت دریافت مشاوره با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت در گروه مشاوره حقوقی مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

یک توصیه جدی: چه بسا تنظیم یک وکالت بلاعزل در مشارکت ساخت بدون اخذ مشاوره با وکیل میتواند بلای آرامش انسان شود، با مراجعه به موقع میتوانید حکم قرارداد مشارکت در ساخت خود را به دست تقدیر و شانس نسپارید.

وکیل دعاوی بانکی خیابان باهنر

قراردادهای مشارکت در ساخت

مراحل پیشبرد کار را به اتمام سقف‌ های هر طبقه منوط می‌ نمایند. اما جالب است بدانید که تعریف سقف در عرف عامیانه و عرف تخصصی مشارکت در ساخت متفاوت است. از دید عموم مردم سقف اتمام سقف پنجم همان سقف طبقه پنج معنا می‌ شود، در حالی که چنین نیست!

اما تمام این‌ ها برای شناخته شدن به عنوان بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت کافی نیست.
پس اولین قدم برای مراجعه کنندگان به دفتر وکلا، طی کردن مسیر غربالگری وکیل عادی تازه کار (فردی که به تازگی برگه مجوز کارآموزی خود را اخذ کرده و با الفبای دعاوی ملکی آشنایی ندارد) از بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت است.

برای اینکه با صرف هزینه‌ های هنگفت مواجه نشوید. ما این امکان را از طریق معرفی بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت فراهم آورده‌ ایم. تا شما گرامیان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بتوانید با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره صادقانه و دقیق او بهره‌ مند شوید.

راه ارتباط با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت

به هیچ عنوان پذیرش پرونده بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت شبیه سایر وکلایی که به صورت غیر تخصصی فعالیت می‌ نمایند نبوده و مراتب خاص خود را دارد.
البته مراتبی که به آن اشاره شد یکسری تشریفات ساده نیست، بلکه اصول حرفه‌ ای است تا از هدر رفت وقت و زمان مراجعه کننده و شخص وکیل جلوگیری نماید.
از این رو اگر ساکن تهران هستید. و قصد مراجعه به دفتر بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت را دارید. بعد از هماهنگی اخذ زمان مشاوره و پرداخت حق المشاوره می‌ توانید از واحد وقت دهی موسسه زمان و تاریخ معین جهت مراجعه را دریافت نمایید.
در زمان مراجعه به شما فرم مخصوص مشاوره داده می‌ شود که اطلاعات مربوط به موضوع خود را در آن درج می‌ نمایید و در قسمت پست فرم محلی برای ارائه نظر وکیل تعبیه شده است و این فرم جهت سوابق مشاوره شما در موسسه بایگانی می‌ گردد.

وکیل در میرداماد

مشاوره آنلاین با وکلای تخصصی ملک تهران

چنانچه پس از مشاوره توافق برای پذیرش وکالت صورت گیرد فرم مشاوره به عنوان خط مشی وکیل در صفحه نخست پرونده‌ ای که برای شما افتتاح می‌ شود درج می‌ گردد، از این رو هیچ پرونده‌ ای در موسسه حقوقی مهر پارسیان بدون گذراندن مرحله مشاوره پذیرفته نمی‌ شود.

اگر ساکن سایر شهرهای کشور هستید و یا حتی در خارج از کشور حضور دارید میتوانید پس از پرداخت حق المشاوره از واحد وقت دهی موسسه زمان و تاریخ معین جهت تماس با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت را دریافت نمایید.
مانند مراجعه حضوری مدارک خود را که قبلا اسکن شده است برای بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت ارسال نمایید تا پس از بررسی مشاوره کامل را دریافت نمایید.
سپس چنانچه تمایل داشتید که اعلام وکالت در موضوع شما صورت گیرد با ارسال پیامک امضای الکترونیک وکالتنامه میتوانید این مسیر را برای خود بیش از پیش آسان نمایید.
پل ارتباطی میان بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت با شما خطوط تلفن موسسه حقوقی مهر پارسیان می‌ باشد.

جهت دریافت مشاوره با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت در گروه مشاوره حقوقی مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان

  • مشاوره تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت.
  • تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت.
  • برگزاری جلسه تشریح مسایل قرارداد برای سازنده و مالک.
  • جلسه حل اختلاف میان سازنده و مالک.
  • طرح دعاوی مرتبط با مشارکت در ساخت.
  • اخذ تامین دلیل مشارکت در ساخت.
  • مطالبه وجه التزام مشارکت در ساخت.
  • حضور در جلسه واگذاری املاک.
  • نظارت بر سازنده و گروه اجرا.
  • برگزاری جلسه با مهندس ناظر.
  • رفع مشکلات مربوط به مجوزهای مشارکت در ساخت.
  • اعتراض به کمیسیون ماده 100 شهرداری.
  • جلوگیری از تخریب ملک با رای کمیسیون ماده 100 شهرداری.
  • پیگیری پرونده کلاهبرداری مشارکت در ساخت.
  • مشاوره کاهش خطرات مشارکت در ساخت.
  • قرارداد تقسیم واحدها در مشارکت در ساخت.
  • ایجاد حساب آنلاین مشارکت در ساخت.
  • مشاوره نحوه انتقال سند مشارکت در ساخت.
  • تنظیم وکالت بلاعزل در مشارکت ساخت.
  • مشاوره صدور حکم قرارداد مشارکت در ساخت.
  • تنظیم دادخواست وجه التزام در قرارداد مشارکت در ساخت.
  • پیگیری تامین دلیل مشارکت در ساخت.
  • دادخواست انحلال قرارداد مشارکت در ساخت.
  • مشاوره اخذ تامین دلیل مشارکت در ساخت.
جرم قاچاق خاویار

همانطور که ملاحظه نمودید، پرونده ‌های مشارکت در ساخت پیچیدگی ­های زیادی دارند. با بهره ‌گیری از وکلای با تجربه‌ و مجرب موسسه حقوقی مهر پارسیان می ­توانید، در این خصوص گام موثری در رسیدن به هدف نهایی (پیروزی در پرونده خود) برداشته باشید. وکلای مبرز موسسه حقوقی مهر پارسیان، در حوزه دعاوی مشارکت در ساخت، با کلیه قوانین موجود و مربوط آشنایی کاملی دارند و به دلیل همین شناخت و تسلط، پس از بررسی پرونده یک راهکار مناسب جهت رسیدن به هدف نهایی، یعنی پیروزی انتخاب نموده و شما را در کلیه مراحل دعاوی خود، با مشاوره و راهنمایی موثرشان، همراهی می ­نمایند. مطمئن باشید با انجام این امر شانس پیروزی در پرونده مذکور چند برابر خواهد شد و از این بابت خیالتان راحت خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت در گروه مشاوره حقوقی مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

اگر سازنده در حین ساخت ساختمان ورشکست شود، آیا قرارداد مشارکت برای ادامه ساخت فسخ می‌ گردد؟

خیر، در صورت ورشکستگی سازنده و عدم تمکن مالی وی برای ادامه ساخت، قرارداد فسخ نشده و فقط متوقف می‌ گردد.

در صورتی‌ که شرط تعدیل در قرارداد مشارکت در ساخت آورده شده باشد، چه اقداماتی میتوان انجام داد؟

در صورت وجود شرط تعدیل، طرفی که ذی‌ نفع است می‌ تواند به دادگاه مراجعه کرده و حکم تعدیل را دریافت کند.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”نحوه‌ محاسبه‌ قدرالسهم یا درصد مشارکت در ساخت چگونه است؟” answer-0=”در رابطه با نحوه‌ محاسبه‌ قدرالسهم یا درصد مشارکت در ساخت، اصول رایجی وجود دارد که این اصول عموما عرفی بوجود آمده‌ اند. آن چه که اهمیت دارد این است که در حالت عادی مبنای قیمت را بر وضعیت روز قرار می‌ دهند و آن مبنا، قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز در آن منطقه است.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”مشارکت در ساخت چه کاربردی دارد ؟” answer-1=”مشارکت ساخت و ساز نوعی قرارداد است که، بین دو طرف مالک زمین یا ملک و سرمایه گذار یا همان سازنده نوشته می شود، که هر کدام از طرفین قرارداد به میزان آورده خود از نظر ارزش مالی، دارای سهم از ساخت می شوند.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

_

نشانی دفتر وکالت بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکیل متخصص مشارکت در ساخت

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (23 امتیاز)

60 دیدگاه

  • بنده با دو نفر دیگر برای مشارکت در ملک خود قراردادی امضا کرده‌ام که در آن سهم هر یک از طرفین ۵۰ درصد تعیین شده است. پس از ارزیابی توسط کارشناس متخصص، مشخص شد که سهم مالی من در مقایسه با سرمایه غیرنقدی پیمانکار بیشتر است. به نظر می‌رسد که این موضوع مشمول بند ۱۹ قرارداد ما می‌شود خواهشمند است در این زمینه راهنمایی‌های لازم را به من ارائه دهید

    • با سلام
      جهت دریافت مشاوره با بهترین وکیل متخصص مشارکت در ساخت از طریق شماره تماس های ۸۸۶۶۳۹۲۵ یا ۸۸۶۶۳۹۲۶ یا ۸۸۶۶۳۹۲۷ با ما در ارتباط باشید

  • سلام و عرض ادب، ما دوسال پیش قرارداد مشارکت تنظیم کردیم مبلغ 50 ملیون تومان بیعانه گرفتیم چون سند حاضر نبود, البته آن موقع شهرداری مجوز 5 طبقه می‌داد الان که سند آماده شده مجوز به 4 طبقه با ضوابط فعلی تغییر کرده در آن زمان حق السهم 50.50بود ولی با شرایط جدید سهم آورده سازنده خیلی کمتر از مالک شده اگر با شرایط آن زمان بخواهیم شروع کنیم یک طبقه کم شده و امکان ندارد و الان که آورده ما بیشتر است سازنده زیر بار نمی‌رود که بلا عوض پرداخت کند لطفا راهنمایی کنید چگونه به تفاهم برسیم با دادخواست یا داوری یا راه دیگردارد ممنون

    • سلام و وقت بخیر، باید شرایط قرارداد مشارکت و اینکه آیا داور پیش بینی شده یا نه بررسی شود، اگر در قرارداد شرط داوری باشد باید به داوری ارجاع شود. اگر شرط داوری نباشد می‌توانید دادخواست بدهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

  • سلام وقت بخیر، بنده مدیر املاک هستم معمولا بعد از معرفی سازنده و مالکین به هم توسط املاک من و یک املاک دیگه و سازش طرفین قرارداد تنظیم می‌شود، الان قرار هست قرارداد مشارکت تو دفتر من انجام بشه اگه بعدا سازنده با مالکین به مشکل برخورد کردن آیا می‌تونن از بنگاه نیز شکایت کنند؟

    • سلام و وقت بخیر، خیر، شما شرایط قانونی خود را انجام دهید به محضی که قرارداد انجام شد شما مستحق کمیسیون املاک هستید که مطابق تعرفه دو دهم درصد از آورده از هر طرف می‌بایست مطالبه نمایید.

  • سلام وقت بخیر قراره با 3 تا همسایه که به دیوار به دیوار هستیم خراب کنیم بدیم دست سازنده ، سازندشم گفته 60 تا برا شما 40 تا برا من این درصد شامل پارکینگ هم میشه ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      به هر واحد آپارتمان حداقل یک پارکینگ اختصاص می یابد که با شیوه 60 به 40 باید مابه التفاوت از سوی سازنده به خریدار به میزان سهم مندرج احتساب گردد.

    • سلام وقت شما بخیر در قرارداد مشارکت در ساخت می بایست، سهم هر یک از طرفین، زمان تحویل، مالکیت پارکینگ، انباری، حق فسخ، ضمانت اجرایی، شروط ضمن عقد و… همگی بر اساس توافق طرفین تعیین و در قرارداد قید می گردد

  • سلام من پدرم را چجوری قانع کنم منطقا مشارکت در ساخت مزیت داره میگه مزیتش چیه از ی وکیل بپرس بهم بگو

    • سلام وقت شما بخیر
      هرچند سوال شما ارتباط مستقیمی به مسائل علم حقوق ندارد اما منطقا می توان این مزایا را متصور بود
      امکان تبدیل ملک کلنگی به ملک نوساز
      زیبایی و افزایش استحکام بنا پس از نوسازی
      کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری ساختمان به علت نوسازی
      تأمین سرمایه و تخصص لازم برای سرمایه‌گذاری در ساخت املاک
      عدم دخالت و درگیری در فرایند اجرای پروژه و مدیریت ساختمان
      مشارکت در یک سرمایه‌گذاری پربازده و پرسود

    • سلام وقت شما بخیر اخذ پروانه تخریب و نوسازی ازجمله مقدمات و پیش‌نیازهای احداث ساختمان می‌باشد و سازنده یا مالک مکلف است با وکالت کاری که اخذ کرده، اقدام به اخذ این پروانه نماید.

  • سلام ما سه تا همسایه هستیم می خوایم ملکامون را تجمیع کنیم سازنده میگه توی همین وضعیت اول ی کارشناس بیارید مشخص کنه کدومتون ملکتون مرغوب تره من تقسیم واحدامو بر اون مبنا انجام بدم حرفش قانونیه ؟

  • سلام امیدوارم خوب باشید سازنده ما ملک را توی هر مرحله که پول کم آوره خورد خورد فروخته بدون توافق توی قرارداد نوشته شده بعد از پایان کار عملیات تقسیم انجام میشه ایا ما می تونیم معترض این فروش بشیم؟

  • سلام خدا توفیق بده به شما ما خیلی وقته که ی ملک را دادیم سازنده هی هر روز به ی بهانه ای کار تعطیل میکنه ساختمون کنار دستمون بعد ما شروع کرد الان جارو زده تحویل داده ما چیکار کنیم ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما می بایست به سرعت اظهارنامه را خطاب به سازنده بدهید سپس با انقضای فرجه و مهلت مندرج در اظهارنامه مستندا به قرارداد حسب مورد دادخواست متقضی را مطرح نمایید.، پیش از هر اقدامی قرارداد را به رویت وکیل برسانید.

  • سلام ی نفری پیدا شده میخواد خونه های ما 3 تا همسایه دیوار به دیوار را بسازه حالا ما می خوایم ملکامون را تجمیع کنیم سازنده میگه 50 به 50 چون ساخته بشه ملکتون مرغوب میشه اینجوری ملکتون یک سوم قیمت منطقه هم نمیخرند و میگه کارشناس بیارید قیمت بزاره ببینید حرف من درسته یا نه ؟

  • سلام روز و روزگارتون خوش، سازنده ای ملک ما را گرفته بسازه و بدون اطلاع واحدهایی را که تعیین تکلیف نشده بود را فروخته ایا ما می تونیم معترض این فروش بشیم؟

  • سلام با آرزوی سلامتی برای شما ما مدت زیادی هست ملک را دادیم سازنده بسازه این سازنده هی هر روز به ی بهانه ای کار تعطیل میکنه چیکار کنیم از دست این ادم ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      ابتدا خطاب به او اظهارنامه بدهید و بند تعهدات قرارداد اشاره نمایید اگر ضمانت اجرایی در قرارداد پیش بینی شده باشد مطلوب شما خواهد بود، به هر روی پیش از هر اقدامی قرارداد را به رویت وکیل برسانید.

  • سلام ما دوتا همسایه هستیم کل متراژ ملکمون هر کدام 100 متر هست و می خواهیم تجمیع کنیم سازنده میگه من پول اجاره بهای بلاعوض نمیدم ولی جایی را اجاره میکنم برای 18 ماه براتون حرفش قانونیه؟

  • سلام برادرزادم حقوق خونده میگه می تونید کاری کنید که سازنده نتونه سهم شمارو بفروشه اخه سازنده ما پول کم آوره میگن فروخته و توی توافق توی قرارداد نوشته شده بعد از پایان کار عملیات تقسیم انجام میشه ایا ما می تونیم معترض این فروش بشیم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      در صورتی که فروش رخ دهد امکان اعتراض و ابطال این معاملات وجود دارد، لیکن در هر صورت قراردادها باید به رویت وکیل متخصص برسد.

  • سلام ی ملک را دادیم سازنده صحبت این بود که برای ما توی پشت بوم بعد از پایان کار انباری بسازه هی هر روز به ی بهانه ای عقب می ندازه چیکار کنیم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما می بایست اظهارنامه ای را خطاب به سازنده بدهید سپس با انقضای فرجه و مهلت مندرج در اظهارنامه مستندا به قرارداد حسب مورد دادخواست متقضی را مطرح نمایید.، پیش از هر اقدامی قرارداد را به رویت وکیل برسانید.

  • سلام خوبین توی مشارکت در ساخت سازنده چجور خونه ای باید برای مالک برای اسکان موقت بگیره ؟

  • سلام خسته نباشید اخر مشارکت در ساخت هست باید واحدی که برامون اجاره کرد سازنده را خالی کنیم پول رهن را باید برگردونیم بهش؟

  • سلام بزرگوار توی قرارداد نوشته شده 60 مالک 40 سازنده سوالم اینه این ترکیب برای متراژی که خلاف ساخته میشه هم باید رعایت بشه؟

  • سلام ما به سازنده گفتیم قانونی بساز الان خلاف کرده پایان کار نمیدن از ما پول میخواد چیکار کنیم؟

  • سلام خدا قوت لطفا بفرمایید اگر در مورد تقسیم پارکینگ ها توافق داشته باشیم سند هم همونجوری برامون صادر میشه

  • سلام عزیز لطف میشه بهم بگید اگر سازنده به جای جنس درجه 1 مورد توافق جنس درجه 2 استفاده کنه چیکار میشه کرد؟

    • سلام وقت شما بخیر
      الزام او را به ایفای تعهد مندرج در قرارداد بخواهید و یا از وی خسارت به انضمام ما به التفاوت مطالبه نمایید.

  • سلام یک پیرزن توی اپارتمان ما بود که فوت کرد و زمانی که زنده بود مخالف ساخت الان چجوری می تونیم وقتی همه موافقن بریم دنبال ساخت؟

  • سلام من نمی خوام ملکمو بدم سازنده ساختمون 15 سال ساخت هست هیچ مشکلی هم نداره الان همسایه ها گیر دادن به ساخت من چیکار کنم؟

  • سلام وقت بخیر لطفا میشه بگید چیکار کنیم سازنده ما را توی ملک راه بده میگه شما حق بازرسی ندارید از ملک تا بهتون بگم

  • سلام بزرگوار بفرمایید که چک تضمین مشارکت در ساخت را باید توی سامانه صیاد ثبت کنیم
    سازنده میگه نه نمی خواد

  • سلام توی مشارکت در ساخت سازنده برا کار خودش چک تضمین امانی گذاشته پیش داور برا مالکین ولی وجه التزام گذاشته من میگم این قرارداد ترکمنچای هست همسایه ها میگن نه مگه غیر اینه؟

  • سلام اگر سازنده برا خودش وجه التزام نزار جاش چک امانی پیش بنگاه بزار این قرارداد ترکمنچای نیست؟

    • سلام وقت بخیر
      دقیقا همینطور است و قراردادی که وجه التزام آن صرفا ناظر به افعال یک طرف باشد قرارداد یک جانبه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *