بهترین کشور برای مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت


امروز بررسی میکنیم که بهترین کشور برای مهاجرت کدام است؟

موضوع مهمی که متقاضیان مهاجرت از ایران، لازم است مد نظر قرار دهند، بررسی شرایط بهترین کشور برای مهاجرت است.

موسسه مهر پارسیان، تنها موسسه حقوقی مهاجرتی مجاز در ایران، با مشاوره بهترین مشاور حقوقی مهاجرت در ایران، اقدام به بررسی معیارهای مناسب جهت آغاز پروسه مهاجرت از ایران و شرایط بهرتین کشور دنیا برای مهاجرت نموده است که در ادامه، امکان مطالعه آن در سایت گروه وکلای مهاجرتی مهر وجود خواهد داشت.

بهترین کشور برای مهاجرت کدام است
بهترین کشور برای مهاجرت کدام است

سوالاتی که به شبکه های اجتماعی موسسه حقوقی مهر پارسیان واصل و توسط محمدرضا مهری فارغ التحصیل حقوق تجارت بین الملل، پاسخ داده شده است شامل موارد زیر می‌باشد:

بهترین کشور برای مهاجرت چگونه انتخاب می‌شود؟

شرایط بررسی بهترین کشور دنیا برای مهاجرت توسط وکیل متخصص مهاجرت چیست؟

شناخت نظام حقوقی کشورهای مختلف چه کمکی برای رسیدن به انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت خواهد نمود؟

 

معیارهای شناخت بهترین کشور برای مهاجرت

به صورت کلی جهت به دست آوردن استانداردی از وضعیت بهترین کشور دنیا برای مهاجرت به عواملی بستگی دارد که عمده آنها را می‌توان در بندهای زیر خلاصه نمود:

بررسی نظام قضایی و حقوقی

به جرات می‌توان مدعی شد که برای پیدا کردن بهترین کشور برای مهاجرت، وضعیت نظام حقوقی و قضایی کشور مقصد می‌باشد.

بررسی قوانین مهاجرتی کشور مقصد و امکان سرمایه گذاری در کشور مورد تقاضا، اولین گام جهت شروع مهاجرت است.

بسته به این که کشور مورد نظر برای مهاجرت از نظام حقوقی کامن لا و یا نظام حقوقی سیویل لا پیروی می‌کند، بررسی قوانین مهاجرتی اهمیت پیدا خواهد کرد.

لاتاری 2020

کشورهایی چون سوئیس، کانادا، انگلستان، اتریش و آلمان که از نظام های حقوقی و قضایی سالم برخوردارند، در مقابل کشورهایی چون امارات متحده عربی، عربستان و یا قطر که نظام قضایی مبتنی بر ملوک الطوایفی و جانبداری از شهروندان خود هستند، به صورت حتم مزایای بیشتری جهت انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت دارند.

بررسی نظام قضایی و حقوقی
بررسی نظام قضایی و حقوقی

بررسی وضعیت امنیت اجتماعی و شغلی

دارا بودن فرصت های برابر شغلی و برخورداری از امنیت اجتماعی در بسیاری از کشورهای اروپایی و کشورهایی چون استرالیا و نیوزیلند و کشورهای حوزه اسکاندیناوی، نوید بخش آینده ای مطمئن برای متقاضیان مهاجرت هستند.

بررسی درصد بیکاری در کشورهای اروپایی و آمریکا، نشان می‌دهد که این کشورها، امنیت لازم شغلی را ندارند و امنیت اجتماعی در کشوری مانند آمریکا در سطح بسیار پایینی ارزیابی می‌شود.

وضعیت امنیت اجتماعی و شغلی
وضعیت امنیت اجتماعی و شغلی

وضعیت تامین اجتماعی و بیمه اجتماعی

 

تحلیل وضعیت اعطای انواع خدمات بیمه ای در کشورهای مختلف که به کشورهای توسعه یافته شهرت پیدا کرده اند، می‌تواند در اتخاذ تصمیم و انتخاب بهترین کشور دنیا برای مهاجرت اثر مستقیم داشته باشد.

مثلا کشورهای نظیر سوییس، سوئد، دانمارک، نروژ، اتریش، فنلاند، آلمان، هلند، موناکو و به طور کلی کشورهای اروپایی و اروپایی غربی و همچین کانادا جز بهترین کشورهای دنیا از نظر بیمه تامین اجتماعی هستند.

وضعیت تامین اجتماعی و بیمه اجتماعی
وضعیت تامین اجتماعی و بیمه اجتماعی

میزان مالیات بر درآمد

تعیین میزان مالیات بر درآمد در بعضی کشورهای اروپایی به حدی است که امکان ادامه زندگی برای متقاضیان مهاجرت سلب می‌شود.

بالا بودن میزان مالیات در کانادا و آمریکا یکی از ضعف های این کشورها برای انتخاب بهترین کشور دنیا برای مهاجرت محسوب می‌شود.

اما در مقابل کشوری مانند پرتغال و مالتا در اتحادیه اروپا از میزان مالیات کمتری برخوردارند.

وقت سفارت فوری تهران

پس نرخ مالیات برای ایجاد شغل و سرمایه گذاری در بعضی کشورها، می‌تواند اثر کاملا مثبتی در رویه مهاجرت و انتخاب کشور مقصد از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

جهت اطلاع از قوانین مالیاتی کشورهای مختلف، امکان مشاوره با گروه وکلای مهاجرتی مهر نیز برای عزیزان وجود دارد.

میزان مالیات بر درآمد
میزان مالیات بر درآمد

بررسی وضعیت آب و هوا و انطباق با شرایط کشور فعلی

وضعیت آب و هوای کشور مقصد و برخورداری از شرایط جوی تا حدی مشابه با کشور مبدا، معیار دیگری است که در انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت، باید مورد توجه قرار بگیرد.

به عنوان مثال کشورهای حوزه اسکاندیناوی از جمله سوئد، هر چند از نظر شرایط تامین اجتماعی در سطح بالایی هستند ولی به دلیل سردی بیش از حد هوا و همچنین نزدیکی به قطب، گاهی امکان زندگی در برخی شهرهای آنها وجود ندارد.

کشورهایی مانند آلمان و فرانسه و همچنین پرتغال و اسپانیا از آب و هوای نسبتا بهتری برخوردارند و امکان زندگی در آنها وجود دارد. کشورهای ایتالیا و کانادا نیز می‌توند انتخاب مناسبی از نظر آب و هوا باشد.

بررسی وضعیت آب و هوا و انطباق با شرایط کشور فعلی
بررسی وضعیت آب و هوا و انطباق با شرایط کشور فعلی

بررسی وضعیت آینده تحصیلی و شغلی فرزندان

تحصیل رایگان فرزندان در بعضی از کشورهای اروپایی و همچنین امکان برخورداری از شغل مناسب در آینده برای فرزندان نیز از جمله امتیازات و شاخص های مهم برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت محسوب می‌شود.

در کشورهایی مانند کانادا و استرالیا که امکان تحصیل در مقطع دکترای کانادا با استفاده از بورس دولتی وجود دارد، نیز می‌تواند به عنوان کشوری جهت مهاجرت، انتخاب شود.

 

وضعیت اعطای ا

بررسی وضعیت آینده تحصیلی و شغلی فرزندان
بررسی وضعیت آینده تحصیلی و شغلی فرزندان

اقامت و تابعیت در کشور مقصد

بحث اخذ اقامت دائم اروپا و یا اقامت دائم کانادا، با توجه به نظام حقوقی و قضایی آنها، می‌تواند به عنوان چالشی با نظام های گوناگون مطرح شود.

مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری (استان کبک)

کشورهای کانادا و استرالیا با اعطای اقامت دائم در بعضی از کلاس های ویزاهای مهاجرتی، شرایط بهتری نسبت به سایر کشورها دارند.

یا به عنوان مثال شرایط اعطای تابعیت و پاسپورت در فرانسه بسیار سخت و واصل شدن به آن در شرایط دشواری قرار دارد.

 

به عنوان مثال کشور ایتالیا که شاید به نظر برسد جزء بهترین کشورهای اروپا برای اقامت باشد یکی از بالاترین نرخ های بیکاری را در بین کشورهای اروپایی دارد.

موسسه ملک پور اصلا این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی به شما  پیشنهاد نمی کند زیرا هزینه زندگی و مالیات در آن بالا و امکانات پایین است.

اقامت و تابعیت در کشور مقصد
اقامت و تابعیت در کشور مقصد

 

بهترین کشورها برای مهاجرت از راه سرمایه گذاری

دریافت مجوز کار با سرمایه گذاری در بعضی کشورها امکان پذیر است. ترکیه و قبرس، با سرمایه گذاری در بخش املاک و در مدت زمان شش ماه، پاسپورت به سرمایه گذار و خانواده وی اعطا می‌کنند.

خرید پاسپوورت گرانادا و مولدوای نیز با مبالغی در حد 200 هزار دلار امکان پذیر است.

کشورهایی مانند آمریکا با سرمایه گذاری 200 و 500 هزار دلاری و یا یک میلیون دلاری به صورت سرمایه در خطر، ویزای کار یا اقامت دائم اعطا می‌کنند و در کانادا نیز با همین شرایط می توان به اقامت دائم کانادا و یا ویزای کار کانادا دست یافت.

بهترین کشورها برای مهاجرت از راه سرمایه گذاری
بهترین کشورها برای مهاجرت از راه سرمایه گذاری

پیشنهاد موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان جهت بهترین کشور برای مهاجرت

گروه وکلای مهاجرتی مهر با هدف تسهیل دسترسی به قوانین سایر کشورها، با مشاوره محمدرضا مهری برترین وکیل و مشاور حقوقی مهاجرتی در ایران، تمامی شرایط کشورهای مختلف، بررسی قوانین مهاجرتی کشورها، بررسی شرایط بهترین کشور برای مهاجرت با توجه به وضعیت متقاضی و موکل را بررسی نموده و بهترین پیشنهاد را ارائه خواهد نمود.

تحصیل در آلمان

جهت مشاوره حقوقی آنلاین با برترین وکیل مهاجرت در ایران و همکار گروه وکلای مهاجرتی مهر از طریق سایت و تماس با موسسه حقوقی مهر پارسیان اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *