تجربه زندگی در قبرس

تجربه زندگی در قبرس

تجربه زندگی در قبرس


امروز با موضوع تجربه زندگی در قبرس با شما هستیم.

اگر عاشق سواحل زیبا، تجربه یک زندگی آرام در کنار دریای زلال و شهرهای ساحلی چشم‌نواز هستید، پیشنهاد ما به شما تجربه زندگی در قبرس است.

یکی از جزایر مهم دریای مدیترانه که در قسمت شرقی آن واقع شده قبرس است که همواره یکی از مقاصد مهاجرتی و توریستی برای ایرانیان محسوب می‌شود.

این جزیره زیبا محل تولد آفرودیت الهه عشق یونانیان است که تاریخچه ای جذاب ولی پر تنش دارد.

از میزبانی چندین میراث جهانی و معماری های قرون وسطایی گرفته تا فرهنگ خاص مدیترانه ای مردم این سرزمین دلایل زیادی وجود دارد که تجربه زندگی در قبرس را جذاب می‌کند.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در قبرس و سایر کشورهای اتحادیه اروپا و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی و تجربه زندگی در قبرس را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

نکات مهم تجربه زندگی در قبرس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

مهاجرت به قبرس از چه طریقی امکان پذیر است؟

حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای کسب تابعیت قبرس چه میزان است؟

برای خوانده تجربه زندگی در قبرس از سوی کسانی که به این کشور مهاجرت نموده‌اند چه باید کرد؟

[/stextbox]

 

چرا قبرس را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

– آب و هوای گرم و با ثبات قبرس آن را در میان سایر کشورهای اروپایی محبوب کرده است.

اجازه کار در کانادا برای پرستاران سالمندان

در قبرس می‌توانید 320 روز از سال را آفتابی تجربه کنید امتیازی که می‌توان گفت در میان سایر کشورهای اروپا نادر است.

– قبرس از نظر شاخص‌های کلیدی کسب و کار و اوقات فراغت، در کنار سوئیس و بالاتر از انگلستان جزو 5 کشور برتر دنیا قرار گرفت.

– چشم انداز سرمایه گذاری در قبرس با توجه به نیروی کار خوب جزیره، مالیات مناسب و یک سیستم حمل و نقل و ارتباطات قابل اعتماد بسیار جذاب است.

– اخذ اقامت قبرس از طریق برنامه سرمایه گذاری در مطالعات اخیرانجام شده توسط کارشناسان جهانی مهاجرت بهترین در دنیا لقب گرفت.

– قبرس دارای یک نظام مبتنی بر اقتصاد آزاد است که با یک چارچوب قانونی موثر و شفاف، به سرمایه گذاران بین المللی اعتماد به نفس کسب و کار و سرمایه گذاری برای رشد و شکوفایی را عرضه میکند.

اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس

دولت قبرس تابعیت این کشور را به اشخاصی که از طریق سرمایه گذاری باعث رشد اقتصادی کشور شوند اعطا می کند و برای کسانی که تجربه زندگی در قبرس را دارند، این موضوعی خوشایند است.

موقعیت جغرافیایی استراتژیک جزیره به عنوان نقطه تلاقی سه قاره آن را از نقطه نظر توسعه اقتصادی حائز اهمیت کرده است.

به علاوه اینکه قبرس از سال 2004 میلادی به طور کامل به عضویت اتحادیه اروپا درآمد و این امر نیز به جذابیت این کشور برای سرمایه گذاران خارجی افزوده است.

برنامه اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری دولت قبرس موقعیت بی عیب و نقصی را برای دریافت شهروندی این کشور و از آن طریق اتحادیه اروپا و گذرنامه بر اساس سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

پاسپورت کانادا با تولد فرزند

دریافت شهروندی اتحادیه اروپا مجوز زندگی، کار یا تحصیل در هر کشور اروپایی دیگر را به دارنده آن می دهد.

افراد واجد شرایط برای دریافت این اقامت عبارتند از: مدیران کسب و کارهای بین المللی، سرمایه گذاران، چهره های عمومی، و… که حداقل الزامات برنامه را برآورده می کنند.

برای مهاجرت از این روش نیازی به ارائه مدرک زبان نیست و هم چنین قوانین مهاجرتی قبرس تشریح مبانی این ثروت و ارائه گواهی های پزشکی را نیز لازم نمی‌داند.

شرایط اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری

– یک حساب سپرده سرمایه گذاری سه ساله به ارزش حداقل 30000 یورو در یک بانک قبرسی. (وجوه سپرده شده باید از منبعی خارج از قبرس باشد.)

– ارائه شواهدی از درآمد سالانه حداقل 30000 یورو از خارج از کشور توسط متقاضی.

شرایط اخذ تابعیت قبرس

– دارا بودن حداقل 18 سال سن

– عدم وجود سابقه کیفری

هم اکنون، شرایط اخذ ویزا و یا اخذ اقامت در قبرس به چه صورت است؟

اگر شما قصد مهاجرت به قبرس و اخذ ویزای شنگن را دارید، در حال حاضر چند راه وجود دارد که هر کدام دارای محاسن و یا محدودیت های خاص خود می باشد.

برای کسانی که تجربه زندگی در قبرس را دارند، اخذ اقامت و تابعیت این کشور آسانتر از بقیه خواهد بود.

مشاوره حقوقی برای مهاجرت به قبرس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

مشاورین ما در موسسه حقوقی مهر پارسیان آماده راهنمایی شما عزیزان، در موضوعات نحوه کسب اطلاعات از تجربه زندگی در قبرس، راههای اخذ اقامت دائم و تابعیت قبرس، معرفی وکیل مهاجرت به قبرس و مورد اعتماد موسسه حقوقی مهر پارسیان، می‌باشند.

اقامت خرید ملک گرجستان

تلفن های مشاوره با وکیل مهاجرت به قبرس در تهران برای ساعات 6 الی 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و 9 الی 14 برای روزهای پنج شنبه به شرح زیر است.

88663925-021

88663926-021

88663927-021

88663628-021

88799562-021

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

4.2/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *