تحصیل پزشکی در پکن

تحصیل پزشکی در پکن

تحصیل پزشکی در پکن


امروز با موضوع تحصیل پزشکی در پکن با شما خواهیم بود.

پکن ‌پایتخت کشور‌ چین و یکی دیگر از شهرهای پرجمعیت جهان محسوب می‌شود. پکن پس از شانگ های مرکز فرهنگی و ‌آموزشی چین محسوب می‌شود. از زمان اجرای اصلاحات، اصلاحات و توسعه آموزش عالی پیشرفت چشمگیری داشته است. یک نظام آموزش عالی با اشکال مختلف، که اساسا تمام شاخه‌های یادگیری را شامل می‌شود، شامل آموزش و پرورش،‌ ادغام تحصیلات کالج، تحصیلات تکمیلی را شکل می‌دهد. تحصیل پزشکی در پکن نقش مهمی در ساخت و ساز اقتصادی، پیشرفت علم و توسعه اجتماعی، با افزایش شمار زیادی از استعدادها و کارشناسان برای ساختن مدرنیزاسیون سوسیالیستی، ایفا کرده است.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص تحصیل پزشکی در پکن

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

تحصیل پزشکی در پکن چه شرایطی دارد؟

برای تحصیل پزشکی در پکن نیاز به ارایه مدرک زبان چینی است؟

برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های پکن چه مدارکی باید ارایه دهیم؟

برترین دانشگاه‌های پزشکی پکن کدامند؟

هزینه‌های تحصیل پزشکی در پکن چقدر است؟

[/stextbox]

 

شرایط تحصیل پزشکی در پکن

اصلی‌ترین دلیل متقاضیان بسیار تحصیل در دانشگاه‌های پکن این است که برای ورود به این دانشگاه‌ها آزمون ورودی برگزار نمی‌شود. همچنین زبان تحصیل پزشکی در پکن زبان انگلیسی است و برای پذیرش پزشکی باید مدرک زبان آیلتس حداقل نمره 6 را داشته باشید. چنانچه متقاضیان تحصیل پزشکی در پکن هدفشان کار در پکن و یا در شهرهای دیگر چین، بعد از اتمام تحصیل باشد، باید مهارت تکلم به زبان چینی را برای بهبود برقراری ارتباط با بیماران کسب کنند.

متقاضیان تحصیل پزشکی در پکن، علاوه بر این اینکه در دانشگاهی با اعتبار جهانی به تحصیل می‌پردازند، پس از اتمام تحصیل مدرک بین‌المللی که در سراسر جهان اعتبار دارد دریافت می‌کنند؛ که با در دست داشتن این مدرک برای تحصیل تخصصشان می‌توانند به راحتی از دانشگاه‌های پزشکی کشورهای دیگر پذیرش بگیرند یا حتی به راحتی می‌توانند در سراسر جهان مشغول به کار شوند.

چگونه به استرالیا مهاجرت کنیم؟

دانشگاه‌های پزشکی برتر جهت تحصیل پزشکی در پکن

دانشگاه‌های برتر برای تحصیل پزشکی در پکن به شرح ذیل می‌باشند:

  • دانشگاه پزشکی پکن یا به اختصار PUHSC

یکی از اولین دانشگاه‌هایی است که دانشجویان خارجی را در چین پذیرفته است و از سال 1953 در کشورهای مختلف از 73 کشور در سراسر جهان پذیرای دانشجویان خارجی شده است. این مجموعه شامل دوره‌های کامل پزشکی، پزشکی بالینی، داروسازی، بهداشت عمومی، دندانپزشکی و پرستاری برای دانشجویان بین‌المللی در دوره‌های کارشناسی، فارغ التحصیل و پیشرفته است. دانشگاه پزشکی پکن به عنوان یکی از مؤسسات برجسته در زمینه آموزش عالی کشور در ارایه خدمات، بسیار عالی است.

برنامه‌های کارشناسی تحصیل پزشکی در دانشگاه پزشکی پکن

برنامه‌های کارشناسی تحصیل پزشکی در دانشگاه پزشکی پکن که منجر به دریافت مدرک لیسانس در علوم پزشکی می‌شود در زمینه‌های پزشکی بالینی و دندانپزشکی ارایه می‌شود.

1.پزشکی بالینی: 6 سال

موضوعات اصلی:

ریاضیات فارماکولوژی

پزشکی تشخیصی فیزیک

طب داخلی معدنی

جراحی شیمی آلی

زیست شناسی زنان و زایمان

آناتومی انسان اطفال

2.استاماتولوژی: 6 سال

موضوعات اصلی:

شیمی پزشکی آناتومی دهان و دندان

آناتومی انسان هیستوپاتولوژی دهان و دندان

جنین شناسی تشخیصی اشعه ایکس دهان و Histology

فیزیولوژی مواد خوراکی پزشکی

بیوشیمی پزشکی داخلی دهان و دندان

روانشناسی ترمیم دهانی

تشخیص جراحی دندانپزشکی

برنامه تحصیلات تکمیلی دارای دو نوع است: تخصص بالینی و تحقیقات آزمایشگاهی.

  1. تخصص بالینی: برای مدرک کارشناسی ارشد، 3 سال؛ برای دکترا، 3 سال؛ ترکیب استاد و دکتری، 5 سال.

گرایش‌های تخصص:

پزشکی داخلی

عمل جراحی

اطفال

چشم پزشکی

بیهوشی

دندانپزشکی بالینی

  1. تحقیقات آزمایشگاهی: برای مدرک کارشناسی ارشد، 3 سال، برای مدرک دکتری، 3 سال
وکیل مهاجرت فرمانیه

گرایش‌های اصلی:

فیزیولوژی

بیوشیمی

آسيب شناسي

ایمونولوژی

زیست شناسی سلولی

کودکان، نوجوانان و مادران سلامت

 

  • کالج پزشکی شنیانگ Shenyang

 پایتخت استان لیائونینگ، جمعیت 7.2 میلیون، مرکز اقتصادی، فرهنگ، حمل و نقل و کسب و کار شمال شرقی، مرکز صنعتی کشور و شهر تاریخی و فرهنگی، دهمین شهر رقابتی منطقه است.

کالج پزشکی شنیانگ در شهر زیبایی واقع و در سال 1949 تاسیس شده است. این دانشگاه دارای مساحتی بالغ بر 446700 متر مربع با 205000 متر مربع است. این کالج از سیزده مؤسسۀ آموزشی تشکیل شده و دارای 8 بیمارستان وابسته و 150 پایگاه آموزشی است.

این دانشگاه روابط بین‌المللی بسیار قوی با دانشگاه‌های مطرح در ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن، هلند، استرالیا و کانادا برقرار کرده است. کالج شنیانگ از سال 2004 تا کنون دانشجویان بین‌المللی را می‌پذیرد.

تا کنون، بیش از 1200 دانشجوی بین‌المللی از 39 کشور در این دانشگاه، از جمله 175 نفر فارغ التحصیل، تحصیل کرده‌اند.

 

  • دانشگاه پزشکی دالیان DLMEDU

بزرگترین دانشگاه پزشکی در چین است که بیش از 1300 دانشجوی خارجی از 82 کشور در برنامه‌های آموزش پزشکی ثبت نام می‌کند. دانشگاه پزشکی دالیان شامل 22 مؤسسه آموزشی و پژوهشی، 5 سازمان تحصیلات تکمیلی، 1 دانشکده اصلی و 1 دانشکده وابسته، 9 بیمارستان وابسته (2 بیمارستان مستقل وابسته)، بیش از 100 آموزش پایه، 1 سطح همکاری بینارشته‌ای بین‌المللی، 1 موسسه تحقیقاتی در سطح وزارتخانه، 1 آزمایشگاه وزارتخانه، 10 آزمایشگاه کلیدی سطح ولایتی، 1 مرکز تحقیقات فن‌آوری مهندسی سطح و 6 آزمایشگاه کلیدی استان برای دانشگاه‌ها را در اختیار دارد.

  • کالج پزشکی شنتو

در حال حاضر، SUMC دارای 215 اعضای هیات علمی تمام‌وقت است، که 92 نفر از آنها دارای رتبه کامل استاد و 74 نفر است که دارای رتبه دانشیاری هستند، 66٪ مدرک دکتری و 48٪ دارای تجربه بین‌المللی یا تحصیل یا کار در خارج از کشور هستند. 2800 دانشجوی ثبت شده در SUMC وجود دارد، از جمله 1467 دانشجوی کارشناسی، 1209 دانشجوی کارشناسی ارشد و 119 دانشجوی دکتری. SUMC دارای پنج بیمارستان وابسته، شش بیمارستان شریک وابسته برای خدمت به شرق و شمال گوانگدونگ می‌باشد.

امتیازبندی مهاجرت به دانمارک

هزینه‌های تحصیل پزشکی در پکن

هزینه‌های تحصیل پزشکی و زندگی در پکن متناسب به انتخاب دانشگاه، شهر انتخابی دانشجو متفاوت است، اما به طور میانگین می‌توان گفت:

شهریه دانشگاه‌های پزشکی: از سالی حدود 4000 یوآن شروع می‌شود

هزینه درخواست ثبت نام: 850 یوآن

معاینات پزشکی: حدود 600 یوآن

اجاره خوابگاه یا خانه: حدود 800 یوآن

بیمه درمانی: 600 یوآن

هزینه خرید کتاب: حدود 3.000 یوآن

هزینه زندگی مانند هزینه حمل و نقل،خوراک و : حدود 600 یوآن

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل پزشکی در پکن

  • نامه پذیرش معتبر دانشگاه
  • گذرنامه با حداقل 18 ماه اعتبار
  • فرم درخواست ویزا از سفارت چین
  • یک قطعه عکس
  • ارایه گواهی سلامت
  • اگر زیر18 سال هستید ارایه رضایت‌نامه والدین الزامی است.

وکیل تحصیل پزشکی در پکن

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت تحصیلی و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 9 الی 19 و پنجشنبه‌ها 9 الی 15 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

ادامه تحصیل در آمریکا به صورت رایگان

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *