تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی


 پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی

تحصیل در اسلواکی – مهاجرت به اسلواکی – اقامت اسلواکی

پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی به دلایل بی شمار از جمله کیفیت بسیار بالای دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی اسلواکی، کم هزینه بودن تحصیل و زندگی در اسلواکی، فاصله زمانی بسیار کم تا کشور ایرانف متقاضیان و علاقمندان بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. دوستان زیادی در سراسر کشور در تماس با موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان  به مدیریت عاملی محمدرضا مهری خواستار اطلاعاتی در باب پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی، هزینه‌های تحصیل در اسلواکی، مهاجرت به اسلواکی از طریق تحصیل   داشته اند. به همین خاطر سعی نموده ایم مقاله ای جامع در باب  تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی و راههای اخذ اقامت پس از تحصیل در اسلواکی تهیه و تنظیم نماییم.
سوالات متداول در خصوص پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی
•    راههای مهاجرت به اسلواکی چیست؟
•    شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی چگونه است؟
•    متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی تا چه سنینی می‌توانند جهت امر پذیرش تحصیلی اسلواکی اقدام نمایند؟
•    مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به اسلواکی از طریق تحصیل چیست؟
•    مدارک و شرایط اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی چیست؟
•    آیا ارائه مدرک زیان انگلیسی برای مهاجرت به اسلواکی الزامی است؟
•     راههای اخذ اقامت اسلواکی چیست؟ آیا اخذ اقامت اسلواکی برای دانشجو یان بین‌المللی امکان‌پذیر است؟

شرایط  تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی

راه‌های مهاجرت به اسلواکی متعدد هستند. در میان راه‌های مهاجرت به اسلواکی، اشخاصی که در شرایط مناسب تحصیلی باشند می‌توانند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی را انتخاب نمایند. جهت پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی متقاضیان می‌بایست در رده سنی ۱۸ تا ۲۸ سال باشند. نکته حائز اهمیت اینکه نیاز به مدرک زبان جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی نمی‌باشد. البته این بدان معنا نیست که متقاضی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی سطح بسیار پایینی داشته باشد بلکه پیشنهاد ما این است که متقاضی عزیز تا سطح مقدماتی به زبان انگلیسی مسلط باشد. متقاضیانی که بالای ۲۸ سال سن دارند نیز می‌توانند درخواست پذیرش پزشکی و دندانپزشکی داشته باشند منتها با توجه به شرایط می‌بایست از ریسک عدم پذیرش تحصیلی پزشکی و یا عدم روادید آگاه باشند.

تحصیل پزشکی در چک

مزایای تحصیل در اسلواکی
برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی نیاز به مدرک زبان انگلیسی بر خلاف کشورهایی مثل آلمان، اتریش نیست.
دوستان عزیز توجه بفرمایید کشور اسلواکی کشوری است که عضو پیمان شنگن و  و از کشورهای اتحادیه اروپا است بنابراین ویزای تحصیلی اسلواکی، ویزای شنگن بوده و دانشجو یان پس از تحصیل پزشکی و دندانپزشکی می‌توانند در کشورهایی همچون آلمان، آمریکا، روسیه، استرالیا جهت ادامه تحصیل و یا کاریابی اقدام نمایند.
دانشجو یان در حال تحصیل در اسلواکی با اقداماتی نظیر سرمایه گذاری در اسلواکی، ثبت شرکت در اسلواکی، یافتن پیشنهاد شغلی، افراد مجرد با ازدواج با اتباع اسلواکی می‌توانند از اقامت دائم اسلواکی و پس از ان تابعیت و پاسپورت دولت اسلواکی بهره مند شوند.
دانشگاه های اسلواکی و دولت اسلواکی برای دانشجو یان مستعد شرایطی را فراهم نموده است تا بتوانند از بورسیه تحصیلی در اسلواکی استفاده نمایند..
دانشجو یان  با اخذ ویزای تحصلی اسلواکی به جمیع کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن بدون  هیچ گونه محدودیت می‌توانند مسافرت نمایند.
هزینه‌های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر می‌باشد.
معمولا دانشگاه های اسلواکی مجهز به خوابگاه هایی در مجاورت دانشکده و دانشگاه هستند. دانشجو یان می‌توانند مسیر فی مابین دانشگاه و خوابگاه را پیاده طی نمایند.
دانشجو یان در هر کلاس درسی در رشته پزشکی و دندانپزشکی اسلواکی از بیست نفر تجاوز نخواهند کرد و این امر یادگیری دروس پزشکی و دندانپزشکی را تسهیل می‌نماید.
عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی از مزایای ویژه جهت تحصیل در اسلواکی است. دانشجو یان می‌توانند ابتدا در کالج های زبان انگلیسی در اسلواکی ثبت نام نمایند و پس از ارتقا دانش زبان جهت پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی اقدام نمایند.

تحصیل ایرانیان در اسلواکی

امکانات دانشگاههای پزشکی و دندانپزشکی اسلواکی
دانشجو یان مشغول به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی دسترسی به اینترنت و وای فای را دارا می‌باشند و هر دانشجو در کلاس درس می‌تواند از کامپیوتر شخصی استفاده نماید.
کلیه دانشگاهها و کلاسهای پزشکی و دندانپزشکی دراسلواکی سیستم گرما وسرما را در خود جای داده اند.

شروع دوره های تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی
شروع کلاس ها در رشته پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی و در اکثر رشته ها از ترم سپتامبر تا ژانویه و از فوریه تا ژوین است که هر ترم معمولا پنج ماه طول خواهد کشید.

هزینه تحصیل در اسلواکی
اطلاع از چگونگی هزینه تحصیل در اسلواکی می‌تواند برای دانشجو یان چشم انداز بهتری را ترسیم نماید تا با برآورد هزینه ها با خیال راحت تر جهت پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی اپلای نمایند. پزشکی در اسلواکی شش ساله هست و هزینه تحصیل پزشکی در اسلواکی از ۵۰۰۰ یورو تا ۸۰۰۰ یورو است. هزینه دندانپزشکی در اسلواکی نیز از ۷۰۰۰ یورو تا ۱۰۰۰۰ یورو بسته یه سطح دانشگاه متفاوت است

هزینه‌های زندگی دانشجویی در اسلواکی نسبت به اکثر کشورهای اروپایی پایین تر است. هزینه متوسط زندگی در اسلواکی حدود ۴۵۰ تا ۷۵۰ ی.رو تخمین زده می‌شود که از ا۱۵۰ تا ۲۵۰ یورو  بابت اجاره خانه پرداخت می‌شود.

مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی
ترجمه اصل دیپلم به انضمام ریز نمرات دوره متوسطه
تکمیل فرم ثبت نام به زبان انگلیسی
پاسپورت متقاضی
پس از تایید دانشگاه، دانشجو می‌بایست مبلغی که دانشگاه در نامه صدور پذیرش ایمیل می‌نماید را پرداخت نماید.
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی:
نامه پذیرش از دانشگاه
تمکن مالی به مبلغ حداقل ۷۰۰۰ یورو
پاسپورت متقاضی و همراه
گواهی عدم سوء پیشینه
بیمه نامه مسافرتی تا سقف ۳۰ هزار یورو
اخذ وقت سفارت

تحصیل پزشکی در بلاروس

وکیل مهاجرت به اسلواکی
در این مقاله سعی نموده ایم شرایط تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی را بیان نماییم.  پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی و اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی از انجا که اسلواکی از کشورهای حوزه شنگن محسوب می‌شود  کاملا تخصصی می‌باشد. چنانچه شما دوست عزیز علاقمند به مهاجرت به اسلواکی از طریق تحصیل هستید و شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی را دارید حتما با کارشناسان موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس حاصل بفرمایید. موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به مدیریت عاملی محمدرضا مهری مفتخر است شما عزیزان را در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی در اسلواکی و اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی یاری نماید.

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *