تحصیل MBA در استونی

تحصیل MBA در استونی

تحصیل MBA در استونی


امروز با موضوع تحصیل MBA در استونی با شما خواهیم بود.

استونی در منطقه بالتیک شمالی اروپا واقع شده است. استونی با دریای بالتیک، خلیج فنلاند، روسیه و لتونی همسایه است. یکی از اعضای منطقه یورو، اتحادیه اروپا و منطقه شنگن می‌باشد. استونی محل زندگی حدود ۱.۵ میلیون فنلادی است، که به زبان استونیایی صحبت می‌کنند. این کشور همچنین دارای شاخص توسعه انسانی بالا و اقتصاد با درآمد بالا، آزادی مطبوعات و آزادی‌های مدنی گسترده‌ای برخوردار است. استونی به دلیل هزینه‌ی کم تحصیل و زندگی و همچنین برنامه‌های مختلف آموزشی مقصد دانشجویان بین‌المللی است.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همکاری وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی معتبر، همواره در ارایه مشاوره حقوقی در خصوص مهاجرت تحصیلی پیشگام بوده است.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص تحصیل MBA در استونی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

مزایای تحصیل MBA در استونی چیست؟

کدام دانشگاه‌ها در استونی برنامه تحصیلی MBA ارایه می‌نمایند؟

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیل MBA در استونی کدامند؟

مدت و هزینه تحصیل MBA در استونی چه میزان است؟

[/stextbox]

 

کدام دانشگاه‌ها برنامه‌هایی جهت تحصیل MBA در استونی ارایه می‌دهند؟

موسسات خصوصی یا دولتی تحصیلات عالی و دانشگاه‌ها، دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت تجاری را ارایه می‌دهند. دانشگاه‌های استونی اغلب دارای برنامه‌های آموزش حرفه‌ای برای دانشجویانی هستند که مایل به تمرکز بیشتر بر مهارت‌های کاربردی هستند تا مهارت‌های تحقیقاتی. دانشجویان بین‌المللی که قصد تحصیل MBA در استونی را دارند اغلب از دانشگاه‌های تارتو و دانشگاه صنعتی پذیرش می‌گیرند. بزرگ‌ترین دانشگاه خصوصی استونی در حوزه MBA، مدرسه کسب و کار استونی است که در آن انواع مختلف برنامه‌های کسب و کار، مدیریت مالی در دسترس است.

کار در اسلواکی

مدت تحصیل MBA در استونی

سال تحصیلی از ماه سپتامبر آغاز و در هفته اول ماه ژوئن به پایان می‌رسد. دوره‌های پاییز و بهار، هر یک به پنج ماه تقسیم شده و امتحانات در ژانویه و ژوئن برگزار می‌شود. دانشجویان در استونی، هشت هفته در سال تعطیل هستند. در سیستم آموزش عالی استونی دوره‌های کارشناسی چهار سال، برنامه‌های کارشناسی ارشد دو سال و دوره دکترا یک تا سه سال به طول می‌‍‌انجامد. رشته MBA از محبوب‌ترین رشته‌ها در میان دانشجویان بین‌المللی در حال تحصیل در استونی است.

هزینه تحصیل MBA در استونی

میانگین هزینه تحصیل در هر ترم برای دانشجویان اروپایی تقریبا ۲۰۰۰ یورو (۲۲۴۰ دلار) است. دانشجویان غیراروپایی، باید برای تحصیل مدیریت بین‌المللی کسب و کار ۴۰۰۰ یورو (۴۴۰۰ دلار) در هر سال تحصیلی بپردازند. دانشجویان اروپایی می‌توانند شهریه را به صورت اقساط پرداخت نمایند، ولی دانشجویان غیراروپایی، باید شهریه را به صورت یکجا پرداخت نمایند.

مزایای تحصیل MBA در استونی

سیستم آموزش ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان استونی، در میان کشورهای اروپای شرقی و حتی کشورهای اروپای غربی، مثل انگلستان و سوئد یکی از بهترین‌هاست. علاوه بر این، دانشجویان بین‌المللی در هنگام تحصیل در استونی بدون اینکه نیازی به درخواست و انتظار برای ویزای کار داشته باشند، می‌توانند کار کنند. ضمن اینکه، دانشجویان از غیراروپایی، می‌توانند پس از فارغ التحصیلی برای مدت شش ماه در استونی بمانند تا کار مناسب خود را بیابند.

دانشگاه‌های استونی برای تحصیل MBA

  • دانشگاه تالین

از ویژگی‌های مهم این دانشگاه و دلایل برتری آن جخت تحصیل MBA در استونی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

وکیل مهاجرت شیراز

یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین دانشکده اقتصاد استونی در سطح بین‌المللی است

بر اساس رتبه‌بندی Eduniversal Masters برنامه تحصیلی MBA دانشگاه تالین، در میان ۱۰ دانشگاه برتر اروپای شرقی قرار دارد.

تحصیل MBA در دانشگاه تالین استونی، سبب ایجاد فرصت همکاری برای شروع کسب و کار، مسابقات مدل کسب و کار و مدارس تابستانی بین‌المللی و همکاری با بخش شرکت‌های استونی و موسسات دولتی می‌‌گردد.

با تحصیل MBA در دانشگاه تالین فرصت عضویت در فارغ‌التحصیلان TalTech را خواهید داشت؛ برخی از اعضا در اقتصاد استونی و کسب و کار پیشرو هستند و به نوبه خود امکان یافتن شرکای تجاری در منطقه را فراهم می‌آورد.

برنامه درسی دوره ۲ ساله MBA در دانشگاه تالین به زبان انگلیسی و شامل موارد زیر است:
مطالعات کارآفرینی
اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری
مدیریت دولتی، مدیریت و بازاریابی
مطالعات ویژه
دوره های انتخاب آزاد
پایان نامه

  • دانشگاه تارتو

طول دوره تحصیل MBA در دانشگاه تارتو استونی، ۳ سال است. زبان تدریس به انگلیسی است.

مدارک لازم شامل موارد زیر می‌باشد؟

مدارک شناسایی

درخواست آنلاین

انگیزه‌نامه

مدرک دیپلم و ریز نمرات به زبان اصلی

نسخه ترجمه‌شده مدرک دیپلم و ریز نمرات به زبان انگلیسی

مدرک زبان: آیلتس ۵.۵ و یا تافل ۷۵

برنامه درسی تحصیل MBA در دانشگاه تارتو استونی شامل دروس اجباری (مبانی تجارت، روش‌های اقتصادی، محیط کسب و کار، مدیریت)، دروس تخصصی (امور مالی و حسابداری، بازاریابی و مدیریت)، به علاوه دروس اختیاری و پایان‌نامه می‌باشد.

وکیل مهاجرت به اروپا در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت تحصیلی و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

وکیل پایه یک دادگستری ونک

شماره دفتر وکیل مهاجرت به اروپا در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۹ الی ۱۹ و پنجشنبه‌ها ۹ الی ۱۵ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *