بیمارستان مصطفی خمینی

بیمارستان مصطفی خمینی

بیمارستان مصطفی خمینی


امروز با بررسی موضوع بیمارستان مصطفی خمینی تهران و بررسی جرایم پزشکی با شما خواهیم بود.

بیمارستان مصطفی خمینی تهران، با نام بیمارستان میثاقیه در سال 1330 در 5 طبقه و در مرکز شهر تهران احداث شد و هم اکنون در اختیار دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد، وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد.

ورود موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به معرفی مراکز مهم بیمارستانی و درمانی از جمله بیمارستان مصطفی خمینی تهران، به دلیل تشریح جرایم پزشکی، قصور و تقصیر پزشکی و معرفی وکیل جرایم پزشکی تهران صورت خواهد گرفت.

نکات مهم در معرفی بیمارستان مصطفی خمینی تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

نشانی بیمارستان مصطفی خمینی تهران چگونه قابل دسترسی است؟

برای اخذ پذیرش از بیمارستان مصطفی خمینی تهران چگونه باید اقدام کرد؟

مشاوره حقوقی برای شکایت از تخلفات و جرایم پزشکی تهران چگونه انجام می‌شود؟

بهترین وکیل جرایم پزشکی در ایران کیست؟

[/stextbox]

 

نشانی و راه دسترسی به بیمارستان مصطفی خمینی تهران

بیمارستان مصطفی خمینی تهران در جنوب بلوار کشاورز در منطقه 6 تهران، همجوار با خیابان فلسطین، در شمال خیابان ایتالیا، محدوده خیابان وصال و خیابان طالقانی قرار دارد.

امکان دسترسی به بیمارستان مصطفی خمینی با وسایل نقلیه عمومی، مانند اتوبوس و تاکسی، به راحتی از قسمت درب کلیلنیک و درمانگاههای تخصصی وجود دارد. این مرکز درمانی در جنوب بلوار کشاورز و غرب خیابان فلسطین و شرق خیابان وصال و شمال خیابان طالقانی در مجاورت شمالی خیابان ایتالیا در شهر تهران قرار دارد.

با توجه به نزدیکی بیمارستان مصطفی خمینی به میدان ولیعصر و میدان فلسطین در مرکز تهران، امکان نیل به مقصد به صورت پیاده از این دو میدان به صورت مسیر پیاده وجود دارد.

طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت؟

قرار گرفتن بیمارستان مصطفی خمینی در طرح اصلی ترافیک تهران، محدودیت ورود اتومبیل های فاقد طرح مجوز ترافیک که می‌توان به صورت روزانه از سامانه 137 شهرداری تهران نیز تهیه نمود، اعمال می‌شود.

روزهای جمعه چگونه به بیمارستان مصطفی خمینی دسترسی داشته باشیم؟

با توجه به برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران که البته تا زمانی نزدیک به مصلی بزرگ تهران منتقل خواهد شد؛ باید مسیری را انتخاب نمایید که تا پایان برگزاری مراسم نماز جمعه وارد این محدوده نشوید.

داروخانه های نزدیک به بیمارستان مصطفی خمینی تهران

داروخانه هلال احمر واقع در خیابان طالقانی، تقاطع سپهبد قرنی که معمولا داروهای بیماران خاص و کمیاب را در این مرکز می‌توانید تهیه نمایید در نزدیکی این مرکز درمانی قرار گرفته است.

داروخانه سیزده آبان هم در بلوار کریمخان، از دیگر داروخانه های مهم تهران و نزدیک به بیمارستان مصطفی خمینی تهران است.

رسیدگی به جرایم پزشکی بیمارستان مصطفی خمینی تهران

برای شکایت از قصور و تقصیر پزشکی کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان مصطفی خمینی تهران، دادسرای جرایم پزشکی تهران، واقع در تهران- پل سید خندان- ابتدای خیابان دبستان- کوچه آریان محمودی، تنها دادسرای جرایم پزشکی تهران، صلاحیت رسیدگی را دارد.

پس از طرح شکایت در دادسرای جرایم پزشکی تهران، پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی شهرک غرب تهران، ارجاع شده و پس از تعیین نوبت رسیدگی، با حضور کادر پزشکی و بیمار شاکی و یا وکیل وی، توضیحات طرفین اخذ شده و پس از این مرحله، ظرف یکهفته نظریه کمیسیون پزشکی ابلاغ شده که طرفین می‌توانند به آن اعتراض نمایند.

چگونه می‌توان به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی اعتراض نمود؟

پس از ابلاغ نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، شاکی و وکیل وی و متهم و وکیل وی نیز می‌توانند با ارائه دلایل و مستندات به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی اعتراض نمایند.

دادسرای ویژه قاچاق کالا و ارز

کمیسیون های 5 نفره، 7 نفره و تا 11 نفره معمولا در صورت قابل قبول بودن اعتراض توسط بازپرس دادسرای جرایم پزشکی تهران، به عنوان هیات رسیدگی تعیین خواهند شد.

دفتر وکیل جرایم پزشکی تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل جرایم پزشکی در تهران، وکیل و مشاور حقوقی خوب در تهران، وکیل طلاق توافقی در تهران، وکیل ملکی تهران، مشاوره با وکیل تلفنی جرایم پزشکی تهران، مشاوره با وکیل آنلاین جرایم پزشکی تهران، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس دفتر وکیل جرایم پزشکی تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

09120067665

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *