تمکن مالی یونان

تمکن مالی یونان

تمکن مالی یونان


امروز با بررسی اقامت تمکن مالی یونان با شما هستیم.

اخذ اقامت بلند مدت اروپا از طریق تمکن مالی یکی از بهترین راههای مهاجرت به اروپا می‌باشد. از بین کشورهای اروپایی، اسپانیا، اتریش فرانسه و یونان، از طریق اثبات تمکن مالی، بدون کار درکشور مقصد و مبدا به متقاضیان مهاجرت به اروپا، اقامت بلند مدت اروپا را اعطا می کنند.

احتمالا واژه اقامت با تمکن مالی اروپا را در تبلیغات متعدد موسسات حقوقی مهاجرتی غیر مجاز مشاهده نموده اید.

نکات مهم در بررسی راههای دریافت اقامت دائم تمکن مالی اروپا

تا چه حد می توان به اخذ اقامت یونان با تمکن مالی امیدوار بود؟

آیا تمکن مالی یونان باعث ورود آزادنه متقاضی به اتحادیه اروپا خواهد شد؟

شرایط متقاضی و همراهان وی در ویزای تمکن مالی یونان چگونه است؟

در صورتی که مایل به دریافت پاسخ سوالات خود هستید با مطالعه مقاله حاضر که توسط مشاوران مهاجرتی موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به رشته تحریر درآمده است به پاسخ بخشی از سوالات خود دست یابید و برای اخذ اطلاعات بیشتر با مشاورین مهاجرتی موسسه حقوقی مهر پارسیان جهت تعیین وقت مشاوره حضوری، تماس حاصل فرمایید.

شرایط اخذ اقامت تمکن مالی یونان

متقاضی اخذ اقامت تمکن مالی یونان، علاوه بر اثبات دارایی های خود در ایران و یا کشور مبدا، نیاز به داشتن حساب بانکی معتبر و اثبات داشتن درآمد کافی در هر دو کشور بدون انجام کار را دارد.

در واقع اقامت تمکن مالی یونان، به این دلیل به متقاضی و همراهان وی اعطا می‌شود که رونقی در کشور مقصد که یونان می باشد ایجاد شود و شخص دارنده اقامت تمکن مالی یونان با ورود به کشور یونان و اجاره یا خرید ملک و یا زندگی کوتاه مدت در یونان، برای اقتصاد این کشور سودآوری داشته باشد. در غیر این صورت ویزای تمکن مالی یونان و یا اقامت تمکن مالی یونان، توجیهی برای صدور ندارد.

چرا اقامت تمکن مالی یونان

شرایط متقاضی، داشتن درآمد کافی برای زندگی دریونان، بدون کارکردن، داشتن مدارک ثابت کننده مالکیت، و شغلی می‌باشد. علاوه بر موارد پیش گفته، اثبات موارد زیر نیز شرط صدور مجوز اقامت تمکن مالی یونان، می‌باشد

اثبات درآمد ماهان دو هزار یورو برای سرپرست و برای هر یک از اعضای خانواده به میزان پانصد یورو که جمع مبالغ باید در حساب سرپرست خانوار و یا اعضای خانواده قابل اثبات باشد.

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای همه اعضای خانواده.

سند مالکیت به نام متقاضی یا همسر و متقاضی.

گواهی سود سپرده سهام یا سپرده بانکی یا اجاره نامه املاک و مستغلات.

مدارک شغلی و یا شناسایی که نسبت اعضای خانواده را اثبات نماید.

مزایای اخذ اقامت تمکن مالی یونان

نیاز به سرمایه گذاری یا بلوکه کردن پول در حساب بانکی نیست و به محض دریافت کارت بانکی امکان هزینه کردن هست.

عدم نیاز به حضور و اقامت در یونان.

اخذ اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا و مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه ممکن.

امکان خرید ملک با مبلغ دویست و پنجاه هزار یورو و تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم اروپا در بدو ورود به یونان. این مبلغ در کشورهای پرتغال و اسپانیا پانصد هزار یورو می باشد.

ورود آزادانه به سایر کشورهای حوزه شنگن و اقامت در کشورهای اروپایی.

معافیت از پرداخت مالیات.

استفاده از بیمه درمانی یونان.

تحصیل رایگان فرزندان در مدارس و دانشگاههای دولتی یونان.

راههای اثبات درآمد کافی جهت اخذ اقامت تمکن مالی یونان

برای اثبات داشتن درآمد کافی که برای متقاضی اصلی 2000 یورو و برای همسر 20 درصد مازاد بر این مبلغ می باشد، لازم است اجاره نامه معتبری که بیانگر کسب درآمد از طریق دریافت اجاره املاک و مستغلات است، گواهی سود سهام، گوهای سود بانکی سپرده و یا حقوق بازنشستگی به مدارک ضمیمه شود. استخدام در یونان و یا اخذ و کاریابی در یونان با ویزای تمکن مالی یونان، امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل، نیاز به ارائه مدارکی دال بر داشتن تمکن مالی کافی مورد نیاز است. اما شخص دارنده اقامت تمکن مالی یونان، می‌تواند از طریق ثبت شرکت در یونان و یا کارآفرینی در یونان، به صورت خویش فرما و یا سرمایه گذار، درآمد داشته باشد و این مطلب منافاتی با کار در یونان ندارد.

مزایای داشتن اقامت یونان

لازم به ذکر است موسسه حقوقی مهر پارسیان تنها موسسه معتبر جهت اخذ اقامت تمکن مالی یونان در ایران است.

اخذ اقامت دائم یونان از طریق ویزای تمکن مالی یونان

نکته منفی اقامت تمکن مالی یونان، عدم امکان اخذ اقامت دائم یونان از طریق تمکن مالی یونان می‌باشد. ویزای تمکن مالی یونان، قابلیت تمدید نامحدود اقامت اتحادیه اروپا را دارد. ویزای تمکن مالی یونان، به هیچ عنوان، مستقلا قابل تبدیل به اقامت دائم اروپا و یا اخذ پاسپورت کشورهای اروپایی نمی‌شود. بلکه لازم است حتما از طریق ثبت شرکت، سرمایه گذاری وکارآفرینی دریونان، نسبت به اخذ اقامت دائم و یا پاسپورت یونان اقدام شود.

وکیل مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با بهره گیری از وکلای متخصص در حقوق مهاجرت در ایران و با دستیابی به قوانین مهاجرتی کشورهای اروپایی، امکان مشاوره حقوقی مهاجرتی را توسط وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در حقوق مهاجرت کشورهای مختلف، برای هم وطنان عزیز متقاضی مهاجرت به اروپا و یا مهاجرت به سایر کشورها فراهم نموده است.

 با توجه به حجم بالای تماس با موسسه، امکان ارائه مشاوره تلفنی مهاجرتی وجود ندارد و متقاضیان محترم در صورت تمایل به مشاوره مهاجرتی و یا مشاوره حقوقی، می‌توانند با تعیین وقت قبلی، به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری، درباره پرونده مهاجرتی خود، با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره نمایند.

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

ویزای طلایی یونان

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *