پناهندگی در اتریش

پناهندگی در اتریش

پناهندگی در اتریش


امروز با موضوع شرایط و قوانین پناهندگی در اتریش با شما هستیم.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، هیچ گونه خدماتی اعم از معرفی کیس پناهندگی در اتریش و یا قبول پرونده پناهندگی در اتریش ندارد. مطالبی که در ادامه می خوانید، صرفا جهت اطلاع و آگاهی درباره آثار و تبعات حقوقی پناهندگی در اتریش، تهیه شده است.

پناهندگی به اتریش و یا هر کشور اروپایی و غیر اروپایی، هیچ گاه راه امنی برای مهاجرت به اروپا نبوده و نیست.

هر چند در سالهای اخیر، رشد فزاینده درخواست پناهندگی در اتریش، فروکش نموده و رو به کم شدن است، اما آمار درخواست پناهندگی در اتریش، که در سال 2016، بالغ بر 42000 نفر، اعلام شده است، حکایت از نا آگاهی متقاضیان مهاجرت به اتریش می‌باشد.

قوانین و شرایط پناهندگی در اتریش 2019

کشور اتریش، به دلیل دارا بودن صنایع پتروشیمی و صنایع غذایی و استقرار دفاتر سازمآن‌های بین‌المللی در شهر وین، یکی از کشورهای مورد علاقه مهاجرین در تمامی سالهای اخیر بوده است.

رتبه اول وین به عنوان امن ترین شهر دنیا، و همچنین، قرار گرفتن اتریش در قلب اروپا و نیز، جمعیت نسبتا مناسب و پراکندگی جمعیت در کشور اتریش، درخواست های پناهندگی به اتریش را، چندین برابر کرده است.

اما نکته قابل توجه در ارائه درخواست پناهندگی به اتریش از سوی ایرانیان، عدم صداقت در بیان واقعیت هاست که منجر به عدم پذیرش درخواست پناهندگی در اتریش می‌شود.

در ادامه وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در مشاوره مهاجرتی، پاسخگوی سوالات شما درباره پناهندگی در اتریش می‌باشد.

ویزای توریستی اتریش

سوالات متداول درباره پناهندگی در اتریش

  • مراحل ارائه درخواست پناهندگی در اتریش، چگونه است؟
  • آیا امکان ورود از هر کشور اروپایی و اعلام پناهندگی در اتریش وجود دارد؟
  • در صورت پذیرش درخواست اولیه پناهندگی در اتریش، چه امتیازاتی برای فرد متقاضی در نظر می گیرند؟
  • آیا اقامت دائم اتریش و اخذ شهروندی اتریش با درخواست پناهندگی در اتریش امکان‌پذیر است؟
  • در صورت عدم پذیرش درخواست پناهندگی در اتریش، تکلیف پناهجو چیست؟
  • جهت مشاوره حقوقی درباره مهاجرت به اتریش به کجا مراجعه کنیم؟

در صورت مطالعه نوشته پیش رو، مطالب مفیدی درباره راههای مهاجرت قانونی به اتریش و مهاجرت به اروپا، به نظر عزیزان خواهد رسید. این مطالب در گروه حقوق مهاجرت، گروه وکلای مهر تهیه شده و استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است.

ارائه درخواست پناهندگی در اتریش

کنوانسیون پناهندگان سازمان ملل متحد، حقوقی را برای افرادی که در کشور خودشان، دچار جنگ و تبعیض نژادی و قومی، تبعیض و شکنجه و قتل به دلیل مذهب و دین خاص، رنگ پوست یا عقاید سیاسی، همنجنس گرایی، و قرار گرفتن در خطر اعدام، شکنجه های غیر قابل تحمل و محکومیت به حبس طولانی مدت و محرومیت از حقوق اجتماعی بنا به دلایل پیش گفته قرار دارند، تعیین نموده است.

بر این اساس، کشورهای عضو کنوانسیون ژنو، به این گونه افراد، حق پناهندگی اعطاء می‌نمایند.

ارائه درخواست پناهندگی در اتریش، بر اساس یکی از دلایل بالا، قابل پذیرش در اداره مهاجرت اتریش است. در صورتی که یکی از دلایل فوق را به صورت واقعی ندارید، از طرح درخواست پناهندگی در اتریش، خودداری نمایید و به سایر راههای قانونی مهاجرت به اتریش و مهاجرت به اروپا، بیاندیشید.

مهاجرت به هلند

ادعای تغییر دین از اسلام به مسیحیت، که در کشورهای اسلامی، به عنوان ارتداد، قابل تعقیب و مجازات است، شایع ترین کیس پناهندگی در اتریش و سایر کشورهای جهان است، که از سوی ایرانی ها مطرح می‌شود. اما باید توجه داشت که با درخواست پناهندگی در اتریش، به صورت غیر واقعی، به حقوق مردم کشورهایی چون سوریه، افغانستان، عراق و سایر کشورهای درگیر جنگ و تجاوز تروریست ها، خلل جدی وارد می آوریم، چرا که ظرفیت پذیرش پناهجو در کشورهای اروپایی  محدود است و امکان‌پذیرش و قبول همه درخواست های پناهندگی در اتریش، برای دولت این کشور مقدور نیست.

نحوه تشکیل پرونده پناهندگی در اتریش

نکته اول جهت درخواست پناهندگی در اتریش، ورود به کشور اتریش، به صورت مستقیم است. اگر متقاضی پناهندگی در اتریش، از کشور دیگری در اتحادیه اروپا، وارد شده باشد و درخواست پناهندگی در اتریش را ثبت نماید، بر اساس قانون دوبلین، به کشوری که برای اولین بار وارد شده است، فرستاده می‌شود تا درخواست پناهندگی وی در همان کشور مورد بررسی قرار گیرد.

نکته بعدی، داشتن شرایط مندرج در کنوانسیون ژنو است که متقاضی پناهندگی در اتریش، باید ثابت نماید در کشور خودش از محدودیت های اعلامی، رنج می برد و درخواست پناهندگی در اتریش را دارد.

تکمیل فرم ثبت نام، ارائه مدارک هویتی و اعلام چگونگی ورود به اتریش، از جمله ملزومات اعلام پناهندگی در اتریش می‌باشد.

بررسی پرونده پناهندگی در اتریش

پس از ورود قانونی به اتریش، و ارائه درخواست پناهندگی در یکی از ادارات پلیس و یا دفاتر مهاجرت اتریش، اگر متقاضی، امکان تهیه مسکن و پرداخت هزینه‌های خود را دارد، اقدام به تهیه مکان زندگی نموده و نشانی محل اقامت و ایمیل خود را نیز، در فرم درج می کند تا وقت دادگاه و نتیجه بررسی درخواست پناهندگی به وی ابلاغ شود.

تحصیل پزشکی در اتریش به زبان انگلیسی

در غیر این صورت، به کمپ پناهنده ها و پناهجو یان هدایت می‌شود و تا پایان رسیدگی موظف به اقامت در کمپ پناهجو یانی که توسط دولت به وی داده می‌شود، است.

پس از قبول و ثبت درخواست اولیه پناهندگی در اتریش، متقاضی، حق برخورداری از مسکن، غذا و پوشاک، خدمات بهداشتی و درمانی را دارد و مبلغی نیز به عنوان مکم هزینه از دولت دریافت خواهد کرد.

  سازمانی در اتریش، جهت ساماندهی به وضعیت پناهجو یان تشکیل شده است، که خدمات عام المنفعه به پناهجو یان در سراسر اتریش ارائه می‌دهد. در ادامه شرح وظایف این سازمان تشریح خواهد شد.

ادغام افراد دارای حق پناهندگی در اتریش

بر اساس قانون مصوب ژانویه 2016 توسط نماینده های دولت فدرال اتریش، سازمانی به نام اختصاری OIF جهت هماهنگی فرهنگی و زبانی، بین افراد متقاضی پناهندگی در اتریش، با شهروندان اتریشی، تشکیل شده است. این سازمان وجهه حاکمیتی و ملی دارد و در تمامی ایالت های اتریش، مشغول به فعالیت است.

اهم کارهای خدماتی این سازمان، که وظیفه انطباق پذیری و آموزش افراد دارای حق پناهندگی در اتریش را به عهده دارد، به شرح زیر است:

برگزاری کلاسهای آموزش زبان انگلیسی و آلمانی برای پناهجو یان و خانواده آن‌ها.

برگزاری دوره های فناوری اطلاعات و دوره های شغلی، مانند سلامت و پرستاری جهت اشتغال به کار پناهجو یانپس از پذیرش پناهندگی در اتریش.

برگزاری آزمون های زبان آلمانی در سطح A1 و B2 برای پناهجو یان در اتریش.

رسیدگی به مشکلات معیشتی و کاری پنهاجو یان در سراسر اتریش.

ادغام متقاضیان مهاجرت و پناهندگی در اتریش و هماهنگی با امور پناهنده های اتحادیه اروپا.

گذراندن دوره زبان در کشور اتریش

کیس صوری برای اعلام پناهندگی در اتریش

با توجه به توصیه های موکد و مکرر محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و موسس ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی در ایران، توسط وکلای پایه یک دادگستری، مبنی بر خودداری از ارائه درخواست پناهندگی در اتریش و سایر کشورها به نحو غیر واقعی، آثار و تبعات حقوقی پناهندگی در اتریش به صورت غیر واقعی، می‌تواند برای همیشه شما را از مهاجرت به اتریش و یا مهاجرت به اروپا، محروم نماید.

با توجه به اینکه ارائه کیس پناهندگی به اتریش به صورت غیر  واقعی، موجب تردید دولت اتریش در اصالت گفته های عزیزان و مردود اعلام نمودن درخواست های پناهندگی، لطمات و خسارات جبران ناپذیری به متقاضی خواهد زد.

وکیل مهاجرت به اتریش در تهران

راه مهاجرت قانونی به اتریش، برای همه اقشار وجود دارد و لزومی به ارائه کیس جعلی پناهندگی در اتریش نیست. موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان، امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی مهاجرتی و معرفی وکیل مهاجرت به اتریش را برای هم وطنان عزیز دارد.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

اقامت تمکن مالی یونان تضمینی

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (10 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *