ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت شرکت در خارج از کشور

بسیاری از تجار و بازرگانان که مایل به توسعه کسب و کار خود در خارج از کشور می‌باشند، اقدام به ثبت شرکت در خارج از کشور می‌نمایند. اما نحوه ثبت شرکت در خارج از کشور، در شرکت های مختلف، متفاوت است. ثبت شرکت بین‌المللی در ایران، توسط سرمایه گذاران خارجی نیز با توجه به وجود تحریم های بین‌المللی علیه ایران، تا حدودی از رونق سابق برخوردار نیست. نکته مهم در ثبت شرکت در خارج از کشور، انتخاب بهترین کشور برای ثبت شرکت است. در حال حاضر بهترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت، کشور هایی نظیر اسلواکی، آلمان، اتریش، لهستان و لیتوانی محسوب می‌شوند.

ثبت شرکت در انگلستان، کانادا، استرالیا و ایالات متحده آمریکا نیز می‌تواند جهت اخذ اقامت دائم و گرین کارت کمک شایانی نماید. در ادامه این نوشتار که توسط بهترین وکیل ثبت شرکت در خارج از کشور همکار گروه وکلای بین‌المللی مهر، با مشاوره و راهنمایی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری در تهران، تهیه شده است، نحوه ثبت شرکت در خارج از کشور، هزینه ثبت شرکت در خارج از کشور، مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور، معایب ثبت شرکت در خارج از کشور و همچنین اخذ اقامت دائم و گرین کارت با ثبت شرکت در خارج از کشور، مورد بررسی حقوقی قرار خواهد گرفت.

دانشگاه های پزشکی در مجارستان

 

سوالات احتمالی درباره ثبت شرکت در خارج از کشور

  • هزینه ثبت شرکت بین‌المللی در خارج از کشور و ایران چه میزان است؟
  • معایب ثبت شرکت در خارج از کشور چیست؟
  • بهترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت و اخذ اقامت کدام است؟
  • ثبت شرکت بین‌المللی در ایران چگونه امکان‌پذیر است؟
  • ثبت برند خارجی در ایران چگونه انجام می‌شود؟ هزینه خدمات ثبت لوگو و برند خارجی در ایران چه میزان است؟
  • بهترین وکیل بین‌المللی جهت ثبت شرکت در خارج از کشور چه ویژگیهایی دارد؟
  • موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی ثبت شده در ایران کدام است و چگونه می توان جهت ثبت شرکت در خارج از کشور قرارداد منعقد نمود؟

 

نحوه ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت هرگونه شرکت در خارج از کشور، نیاز به تهیه بیزنس پلان و طرح توجیهی اقتصادی دارد. افرادی که مدعی داشتن شرکت مهاجرتی در اتریش و سایر کشورهای دنیا می‌باشند و بدون اخذ مجوز در ایران و یا ثبت موسسه مورد ادعا در ایران، اقدام به عقد قرارداد مهاجرتی و سرمایه گذاری خارجی می‌نمایند، قصدی جز فریب و بردن اموال شما را نخواهند داشت. چرا که بدون داشتن پایگاهی ثبت شده و مورد تضمین دولت ایران، امکان عقد قرارداد رسمی نخواهند داشت. پس از ثبت بیزنس پلان و اخذ مجوز ثبت شرکت در شهر مورد نظر، ثبت شرکت در خارج از کشور قابل انجام است.

در این مرحله نوبت به افتتاح حساب در خارج از کشور برای شرکت ثبت شده می‌رسد. پس از افتتاح حساب و اعلام نشانی شرکت که حتما باید واقعی باشد، کد مالیاتی به شرکت اختصاص یافته و مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور به اتمام می‌رسد.

آیا فرار مالیاتی زندان دارد؟

 

مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور

  • امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت کشور دیگر. در صورتی که ثبت شرکت در خارج از کشور با سرمایه گذاری و راه اندازی شرکت همراه شود. توجه داشته باشید که ثبت شرکت در خارج از کشور به تنهایی، امکان اخذ اقامت دائم و یا پاسپورت برای دارنده شرکت فراهم نمی کند. امکان ثبت شرکت در خارج از کشور و اخذ اقامت دائم بر اساس ثبت شرکت به هیچ عنوان در دسترس نیست.
  • افتتاح حساب بانکی در خارج از کشور. با توجه به تحریم های اعمال شده علیه بانکهای ایرانی توسط ایالات متحده امریکا و اتحادیه اروپا، ثبت شرکت در خارج از کشور امکان افتتاح حساب بین‌المللی و انجام سریعتر امور پولی و بانکی و حواله های ارزی را فراهم می آورد.
  • توسعه کسب و کار در خارج از کشور. در صورتی که در ایران یا هر نقطه دنیا دارای صنعت تولیدی و خدماتی هستید، ثبت شرکت در خارج از کشور و همچنین راه اندازی شرکت در خارج از کشو می‌تواند به معرفی محصول یا خدمات شما کمک شایان توجه ای نماید. جهت مشاوره حقوقی با بهترین وکیل ایران و همکار گروه وکلای مهر و آگاهی از شرایط واقعی ثبت شرکت در خارج از کشور با بهترین موسسه حقوقی تهران تماس بگیرید.

 

معایب ثبت شرکت در خارج از کشور

  • عدم امکان نظارت مستمر بر فعالیت های شرکت. ثبت شرکت در خارج از کشور بدون حضور مالک و مدیران شرکت، می‌تواند ضرر و زیان قابل توجهی وارد آورد. عدم امکان نظارت و حضور دائمی مدیران شرکت ثبت شده در خارج از کشور و سپردان شرکت به غیر، یکی از معایب ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشد.
  • کلاهبرداری از متقاضیان ثبت شرکت در خارج از کشور. یکی از مشکلات عمده متقاضیان ثبت شرکت در خارج از کشور، کلاهبرداری موسسات حقوقی و مهاجرتی در اروپا و سایر نقاط دنیا می‌باشد. تعداد زیادی از پرونده‌های متقاضیان ثبت شرکت در اروپا که توسط یک موسسه جعلی حقوقی در اتریش و با همکاری عوامل آن‌ها در ایران تحت عنوان دفتر همکار در ایران، در گروه وکلای مهر در حال پیگیری است. ادعای اخذ اقامت دائم اتریش بدون سرمایه گذاری، ثبت شرکت در اتریش بدون پرداخت وجه و یا خرید ملک در اتریش برای ایرانیان، از راه‌های جدید کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت و ثبت شرکت در خارج از کشور می‌باشد.
  • امکان بلوکه کردن اموال شرکت. با توجه به اینکه ملیت صاحبان شرکت ثبت شده در خارج از کشور ایرانی است و تا زمانی که تابعیت مضاعف کشور محل ثبت شرکت اخذ نشده باشد، امکان اعمال تحریم ها برای شرکت های ثبت شده توسط ایرانیان وجود دارد، انتقال تمامی سرمایه به خارج از کشور معقول و منطقی نیست. چه بسا با تصمیم اتحادیه اروپا و یا شورای امنیت سازمان ملل متحد تمامی سرمایه جهت ثبت شرکت در خارج از کشور و راه اندازی ان یک شبه بلوکه شود.
  • بدهی مالیاتی در صورت عدم فعالیت. در صورتی که ثبت شرکت در خارج از کشور جهت دور زدن تحریم ها انجام شود و شرکت هیچ فعالیتی نداشته باشد امکان برقراری مالیات و جریمه های سنگین برای شرکت وجود خواهد داشت.
وکیل ملک تنکابن

 

بهترین کشور اروپایی جهت ثبت شرکت و اخذ اقامت

برای ثبت شرکت در خارج از کشور، اولین موضوع انتخاب نوع فعالیت شرکت می‌باشد. پس از انتخاب فعالیت شرکت، بهترین کشور اروپایی جهت ثبت شرکت و اخذ اقامت دائم  بی معنی می‌شود. اگر قصد اخذ اقامت دائم اروپا از طریق ثبت شرکت را دارید، به این نکته توجه داشته باشید که اول: امکان اخذ اقامت دائم اروپا از طریق ثبت شرکت وجود ندارد. این امکان در هیچ یک از کشورهای دیگر نیز وجود ندارد و ادعاهای اشخاصی که مدعی وکالت می‌باشند بی پایه است. دوم: قوانین مهاجرتی اروپا و سایر کشورها دائم در حال تغییر است و قانون ثابتی وجود ندارد که بتوان اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را پیشنهاد نمود.

بنابراین ابدا می‌بایست سوابق تحصیلی و کاری شما توسط مشاورین مهاجرتی مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان بهترین کشور اروپایی جهت ثبت شرکت و اخذ اقامت به شما معرفی شود. تخصصی ترین گروه وکلای مهاجرتی در تهران آماده ارائه مشاوره حقوقی مهاجرتی می‌باشد.

 

ثبت شرکت بین‌المللی در ایران

جمهوری اسلامی ایران هم مانند تمامی کشورها، امکان ثبت شرکت بین‌المللی در ایران را برای تجار و سرمایه گذاران خارجی باز گذاشته است. در صورتی که نیاز به ثبت شرکت بین‌المللی در ایران جهت فعالیت های تجاری بین‌المللی دارید و یا قصد تاسیس شعبه ای از شرکت خارجی در ایران را دارید، می توانید با گروه وکلای مهر تماس بگیرید. موسسه حقوقی بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان امکان ارائه کلیه خدمات حقوقی بین‌المللی به عزیزان را دارد.

وکیل مهاجرت

 

بهترین وکیل ثبت شرکت در خارج از کشور

هر چند به کار بردن عنوان بهترین وکیل ثبت شرکت در خارج از کشور برای موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان، ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد، اما گروه وکلای مهر با تشکیل گروه های تخصصی حقوقی و به ویژه گروه حقوق تجارت بین‌الملل و تحصیل مدیران موسسه در این رشته تخصصی حقوق، صادقانه ترین مشاوره حقوقی جهت ثبت شرکت در خارج از کشور را به هم وطنان عزیز ارائه می‌دهد. موسسه بین‌المللی حقوقی محمد رضا مهری برترین وکیل حقوقی تهران، با ثبت رسمی و داشتن پروانه رسمی وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز، هرگونه مشاوره حقوقی درباره ثبت شرکت در خارج از کشور را ارائه می‌دهد.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *