ثبت شرکت در نیوزیلند

ثبت شرکت در نیوزیلند

ثبت شرکت در نیوزیلند


امروز با موضوع بررسی شرایط ثبت شرکت در نیوزیلند با شما هستیم.

درخواست ثبت شرکت در کشور نیوزیلند و اقدام جهت اخذ اقامت نیوزیلند از طریق ثبت شرکت در نیوزیلند، راه مهاجرت آسان به نیوزیلند است. نیوزیلند با دارا بودن اقتصادی مبتنی بر تولید محصولات کشاورزی و دامی و همچنین صنایع غذایی تبدیلی و داشتن معادن و منابع غنی، یکی از پر رونق ترین اقتصادهای دنیا را در مقایسه با سایر کشورهای مشابه دارد. طبیعت بکر و زیبای کشور نیوزیلند و مهاجرپذیر بودن این کشور، افرادی را که به دنبال رونق کسب و کار وتوسعه صنعت خود هستند، برای مهاجرت به نیوزلند، تشویق نموده است.

ثبت شرکت در نیوزیلند، با توجه به الزاماتی که برای متقاضیان خارجی ثبت شرکت در کشور نیوزیلند وجود دارد، نیازمند تدارک ساز وکارهای حقوقی و اخذ مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در ایران و همچنین وکیل رسمی مهاجرت به نیوزیلند، دارد.

نزدیکی نیوزیلند و همسایگی این کشور با استرالیا، نقطه قوت دیگری برای مهاجرت به نیوزیلند می‌باشد. پس از گذشت سالها از خاتمه استعمار انگلستان، هنوز هم در عداد کشورهای مشترک المنافع انگلستان محسوب می‌شود.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان، با مشاوره مستقیم وکیل رسمی مهاجرت به نیوزیلند، شرایط ثبت شرکت در نیوزیلند و سرمایه گذاری در نیوزیلند را مورد بررسی و کنکاش قرار داده است.

خرید ملک در نیوزلند

سوالات مهم

ثبت شرکت در نیوزیلند، تحت چه شرایطی امکان‌پذیر است؟

آیا با ثبت شرکت در نیوزیلند، امکان اخذ اقامت دائم نیوزیلند وجود دارد؟

آیا پس از ثبت شرکت در نیوزیلند، امکان تحصیل رایگان در نیوزیلند وجود دارد؟

مدارک لازم و هزینه‌های ثبت شرکت در نیوزیلند و همچنین میزان سرمایه گذاری الزامی در نیوزیلند چه مقدار است؟

 

گروه  وکلای مهر، با بهره گیری از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا و نیوزیلند، پاسخگوی همه سوالات عزیزان با حضور وکیل رسمی مهاجرت به نیوزیلند، به صورت حضوری و آنلاین می‌باشد.

شرایط ثبت شرکت در نیوزیلند

برای ثبت شرکت در نیوزیلند، بدون داشتن شرکت قبلی و یا ثبت شعبه شرکت در نیوزیلند، مدارک زیر باید ارائه شود.

تکمیل فرم مربوط به درخواست به صورت اینترنتی.

درخواست تعیین نام و انتخاب نام شرکت جهت ثبت.

اعلام آدرس جهت ثبت شرکت و آدرس جهت ارائه خدمات شرکت ثبت شده در نیوزیلند.

تعیین سهامدارن و مدیران اولیه شرکت ثبت شده در نیوزیلند.

دریافت شماره ویژه پرداخت مالیات، جهت راه اندازی شرکت ثبت شده در نیوزیلند.

پرداخت هزینه‌های اجرایی ثبت شرکت در نیوزیلند که باید به حساب اداره ثبت شرکتها پرداخت شود.

تهیه طرح توجیهی اقتصادی و یا بیزنس پلان.

اخذ اقامت دائم نیوزیلند از طریق ثبت شرکت

با ثبت شرکت در نیوزیلند، امکان اخذ اقامت دائم این کشور وجود ندارد. فقط با راه اندازی شرکت ثبت شده و شروع به کارآفرینی در این کشور، امکان اخذ اقامت دائم نیوزیلند برای مدیر اصلی شرکت و همچنین همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال وی امکان‌پذیر است.

تحصیل در نیوزلند

در هیچ یک از موارد با ثبت شرکت، امکان اخذ اقامت دائم کشوری برای متقاضی وجود ندارد، تنها پس از راه اندازی شرکت و شروع به فعالیت تجاری شرکت، اقامت دائم اعطاء خواهد شد.

برای مشاوره حقوقی درباره ثبت شرکت در نیوزیلند و مشاوره جهت تکمیل فرم های تجاری و ثبت شرکت در نیوزیلند، با مشاورین حقوق مهاجرت در گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

تحصیل رایگان در نیوزیلند

پس از ثبت شرکت در نیوزیلند و راه اندازی فعالیت تعرفه شده در بیزنس پلان، امکان تحصیل رایگان در این کشور  برای متقاضی و افراد خانواده وی وجود ندارد، بلکه متقاضی می‌تواند از مزایای تحصیل ارزانتر نسبت به دانشجوهای بین‌المللی با شرایط مشابه استفاده نماید.

در مواردی هم دانشگاههای کشور نیوزیلند اقدام به اعطاء بورسیه تحصیلی به متقاضی می‌نمایند که در بخش تحصیل رایگان در نیوزیلند به ان خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری در نیوزیلند

دارندگان تجارت فعال در کشور مبدا، می‌توانند جهت توسعه کسب و کار خود از طریق ثبت شرکت در نیوزیلند و همچنین انتقال دانش و سرمایه ای اندک به نیوزیلند، اقامت دائم نیوزیلند را برای خود و خانواده شان کسب نمایند. شرایط سرمایه گذاری در نیوزیلند، در مقاله ای جداگانه برای عزیزان توضیح داده شده است.

اخذ تابعیت نیوزیلند با ثبت شرکت

پس از دریافت اقامت دائم نیوزیلند و در صورت داشتن شرایط لازم وکافی مانند داشتند مددرک زبان انگلیسی و یا دانش کافی انگلیسی، امکان اعطاء پاسپورت کشور نیوزیلند برای متقاضی وجود دارد.

در این حالت لازم است تا کلیه مالیات های متعلقه در زمان لازم پرداخت شده باشد و همچنین هیچ گونه تخلف مالی یا ارتکاب جرم از سوی متقاضی و همراهان وی اتفاق نیفتاده باشد.

کارآفرینی در نیوزیلند

داشتن تابعیت یا اقامت دائم نیوزیلند، امکان تردد آزادانه متقاضی به کشورهای کانادا و استرالیا و همچنین دریافت ویزای توریستی آمریکا را با شرایط بسیار خوب به متقاضی می‌دهد.

وکیل مهاجرت به نیوزیلند

کشور نیوزیلند از جمله کشورهایی است که وکیل دادگستری و وکیل مهاجرت و سایر رشته هایی که نیاز به وکیل رسمی دارند را به صورت تخصصی مورد آزمایش و آموزش  قرار می‌دهد و پروانه وکیل مهاجرتی صادر می‌نماید.

وکیل رسمی مهاجرت به نیوزیلند در سازمان مهاجرت نیوزیلند ثبت شده و امکان استعلام از سازمان مهاجرت نیوزیلند را دارد. جهت احراز صحت پروانه وکیل مهاجرتی نیوزیلند می توانید از سایت مهاجرت نیوزیلند استعلام  بفرمایید.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با عقد قرارداد رسمی با وکیل مهاجرتی در نیوزیلند و سایر کشورهای دنیا و با مدیریت و مشاوره وکلای پایه یک دادگستری در ایران، امکان عقد قرارداد رسمی مهاجرتی با وکیل رجیستر شده در نیوزیلند را دارد.

جهت تعیین وقت مشاوره حقوقی مهاجرتی با وکیل رسمی مهاجرت نیوزیلند و همچنین ارائه مشاوره حقوقی درباره انواع ویزاهای مهاجرتی نیوزیلند با گروه وکلای مهر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

هزینه زندگی در نیوزلند

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *