مزایای خرید پاسپورت ترکیه

مزایای خرید پاسپورت ترکیه

مزایای خرید پاسپورت ترکیه

 

در کنار راه‌های اخذ شهروندی ترکیه، خرید پاسپورت ترکیه از طرق مختلفی همچون خرید ملک، خرید شرکت، شرکت در برنامه‌های سرمایه‌گذاری دولتی و سپرده‌گذاری در بانک‌های دولتی ترکیه صورت می‌گیرد.

هر کدام از این طرق شرایط خاص خود را داشته که کسب اطلاع دقیق از آن‌ها و آخرین تغییرات در قوانین مهاجرتی و شهروندی ترکیه، از ملزومات متقاضیان سرمایه‌گذاری و مهاجرت به ترکیه می‌باشد. به علاوه که قدرت پاسپورت ترکیه روز به روز بیشتر شده و امکان سفر به ۱۰۲ کشور بدون نیاز به ویزا به ۱۴۸ کشور ارتقا یافته است. پیش‌بینی می‌شود که با این روند هر روزه بر قدرت پاسپورت ترکیه افزوده شود. کشور ترکیه به دنبال اتخاذ سیاست‌های جدید اقتصادی، به منظور جذب سرمایه‌ به کشور خود، قصد خود بر تسهیل قوانین مهاجرتی را اعلام نموده است. طبق آخرین اخبار، قانون جدید اعطای شهروندی و پاسپورت ترکیه اعلام و از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸ به اجرا درآمده است.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، به واسطه همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در کشور ترکیه، همگام با آخرین تغییرات در قوانین اعطای پاسپورت و شهروندی ترکیه بوده و فرصت استثنایی را برای خرید و بهره‌مندی از مزایای خرید پاسپورت ترکیه فراهم آورده است.

روش‌های اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه

تولد– تولد از پدر یا مادر ترکیه‌ای

تولد– تولد از پدر یا مادری که شهروند ترکیه باشد

ویزای کار ترکیه

خرید ملک– خرید ملک و سکونت در کشور ترکیه به مدت سال و حداقل ۱۸۵ روز در سال

ازدواج– ازدواج با تبعه ترکیه و درخواست شهروندی بعد از ۳ سال از تاریخ ازدواج به شرط اثبات زندگی مشترک و عدم مغایرت حضور فرد با نظم عمومی جامعه ترکیه

سیستم فیروزه‌ای– اعطای شهروندی به افراد دارای مهارت در رشته‌های فناوری، اقتصاد، ورزش، فرهنگ و هنر و همچنین مدیران اجرایی و سرمایه‌گذاران از سال ۲۰۱۷

خرید پاسپورت ترکیه– سرمایه‌گذاری با خرید ملک، خرید شرکت، سرمایه‌گذاری دولتی و سپرده‌گذاری در بانک‌های دولتی

از پرطرفدارترین روش‌های اخذ شهروندی ترکیه، خرید پاسپورت این کشور می‌باشد. به ویژه، با توجه به تغییرات مطلوب و تسهیل خرید پاسپورت ترکیه، تقاضاها برای خرید بیشتر شده است. از انجایی که این سیاست‌ها بر مبنای نیاز جامعه کشور ترکیه با هدف جذب سرمایه‌گذار از سوی رییس جمهور این کشور اتخاذ گردیده است، لذا بهترین فرصت برای بهره‌مندی از مزایای خرید پاسپورت ترکیه برای خود و خانواده خود می‌باشد.

حضور وکیل و کارشناس متخصص و معتبر با تسلط به تمامی قوانین مهاجرت و شهروندی ترکیه در کنار شما به طور یقین همواره ضروری است. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با حضور همکاران بین‌المللی رسمی خود در کشور ترکیه، همراهی مطمئن در کنار شما برای سرمایه‌گذاری و خرید پاسپورت ترکیه می‌باشد. با دریافت مشاوره حقوقی و متخصص، قدم‌های خود را تخصصی‌تر و با اطمینان برداشته و از این فرصت طلایی برای ساخت آینده‌ای درخشان برای خود و خانواده خود بهره‌مند گردید.

مطالبه و وصول مهریه

قوانین خرید پاسپورت ترکیه

خرید پاسپورت ترکیه با ایجاد امکان سفر به بیش از ۱۴۸ کشور بدون نیاز به ویزا، با شرکت در هر یک از برنامه‌های سرمایه‌گذاری ترکیه، ممکن می‌باشد. به طور کلی سه روش برای خرید پاسپورت ترکیه وجود دارد:

  • خرید ملک در ترکیه
  • خرید شرکت در ترکیه
  • برنامه‌های سرمایه‌گذاری دولتی ترکیه
  • سپرده‌گذاری در بانک‌های دولتی ترکیه

هر کدام از این برنامه‌ها شرایط ویژه‌ای دارند که با توجه به سهولت و کم هزینه‌تر بودن، روش خرید ملک بیشترین مخاطبان سرمایه‌گذار در ترکیه را به خود اختصاص داده است. تاکنون با پرداخت حداقل ۱ میلیون دلار آمریکا، امکان خرید و اخذ پاسپورت ترکیه وجود داشته است. در حال حاضر پیرو تغییرات قوانین شهروندی ترکیه، شرایط به شدت تسهیل و هزینه‌ها کاهش یافته است. به طوری که تنها با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار امکان خرید پاسپورت ترکیه وجود دارد. این قانون از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸ به اجرا درآمده است. شرایط شرکت در هر یک از برنامه‌ها طبق ماده ۲۰ قانون شهروندی ترکیه به شرح زیر می‌باشد:

  • خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا
  • خرید شرکت به ارزش ۵۰۰ هزار دلار آمریکا
  • سرمایه گذاری دولتی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار آمریکا
  • راه‌اندازی کسب و کار و استخدام حداقل ۵۰ نفر از مردم کشور ترکیه
  • سپرده‌گذاری در بانک‌های دولتی به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار دلار آمریکا

 

مزایای خرید پاسپورت ترکیه

  • عدم نیاز به حضور در کشور ترکیه
  • امکان انتخاب نوع برنامه‌ی سرمایه‌گذاری
  • امکان کار و کسب و کار در کشور ترکیه
  • امکان تحصیل و اشتغال همسر و فرزندان
  • امکان بازگشت سرمایه به علاوه سود بعد از سه سال
  • امکان سفر به بیش از ۱۴۸ کشور بدون نیاز به ویزا
  • امکان فروش و انتقال ملک بعد از سه سال از خرید ملک
  • عدم نیاز به ترک شهروندی و لغو پاسپورت کشور متبوع خود
  • امکان خرید چند ملک با مجموع ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا
  • امکان اخذ پاسپورت برای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال
وکیل تلگرامی

نکته: طبق ماده ۱ از قانون شماره ۴۰۳ حقوق شهروندی ترکیه، اگر کودک شما بعد از دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه متولد گردد نیز شهروند ترکیه محسوب می‌شود.

 

خدمات موسسه حقوقی و داوری بینالمللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و فارغالتحصیل از آمریکا، با حضور گروه وکلای مهر، برترین خدمات تخصصی و حقوقی را به شما ارائه می‌دهد. همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در کشور ترکیه، موسسه مهر پارسیان را به یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین موسسات حقوقی در ایران در ارائه مشاوره حقوقی مهاجرت به ترکیه، خرید پاسپورت ترکیه، اخذ اقامت این کشور از طریق تحصیل، کار، ازدواج، خرید ملک، ایجاد اشتغال و نیز اقامت توریستی مبدل کرده است. جهت تعیین وقت مشاوره آنلاین و مشاوره حضوری، با کارشناسان مهاجرتی ما تماس حاصل نمایید.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بینالملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *