دادسرای ناحیه 3 ونک تهران

دادسرای ناحیه 3 ونک تهران

دادسرای ناحیه 3 ونک تهران


 امروز با معرفی دادسرای ناحیه 3 ونک تهران با شما هستیم.

ناحیه سه دادسرای عمومی و انقلاب تهران به رسیدگی به جرایم ارتکابی در منطقه سه تهران اختصاص یافته است. یکی از اولین نواحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دادسرای ناحیه 3 ونک تهران می باشد که با توجه به مرکزیت تقریبی منطقه 3 تهران، از مهم ترین نواحی دادسراهای تهران محسوب می‌شود.

وجود شرکت های بزرگ تجاری و بعضی از وزارت خانه ها و سازمان های مهم دولتی در محدوده منطقه 3 تهران، وجود دانشگاههای متعدد و ایستگاههای مهم مترو در این منطقه و تردد روزانه تعداد کثیری از شهروندان تهرانی و غیر تهرانی به منطقه سه تهران و میدان ونک، اهمیت به سزایی به دادسرای ناحیه 3 ونک تهران داده است.

گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای دادگستری در ایران و تهران، با بهره گیری از دانش بهترین وکلای کیفری تهران، ضمن قبول وکالت و مشاوره حقوقی در دادسراهای تهران و به ویژه دادسرای ناحیه 3 ونک تهران، جرایم مهم و قابل طرح در دادسرای ناحیه 3 ونک تهران را در نوشتار پیش رو به بررسی خواهد گذاشت.

مباحث قابل طرح درباره دادسرای ناحیه سه ونک تهران

  • رسیدگی به چه جرایمی در صلاحیت دادسرای ناحیه 3 ونک تهران قرار دارد؟
  • آیا رسیدگی به جرم تصرف عدوانی اراضی دولتی، فروش اراضی دولتی و جرایم مربوط به زمین خواری در صلاحیت دادسرای ناحیه 3 ونک تهران قرار دارد؟
  • جنایات و جرایم مهم ارتکاب یافته در منطقه 3 تهران مانند قتل، قاچاق دارو و جرایم پزشکی در دادسرای ناحیه 3 ونک تهران انجام می‌شود؟
  • محدوده صلاحیت منطقه ای و محلی دادسرای ناحیه 3 ونک تهران کجاست؟
  • بهترین وکیل کیفری تهران و بهترین وکیل شکایت از پزشکان در تهران کیست؟
  • وکیل کیفری منطقه سه تهران چه ویژگیهایی دارد؟

صلاحیت محلی و نشانی دادسرای ناحیه 3 ونک تهران

تمامی جرایم عمومی که در منطقه 3 تهران بر اساس نقشه و محدوده اعلامی شهرداری تهران تعیین شده است، در دادسرای ناحیه 3 ونک تهران، قابل طرح و رسیدگی می‌باشد. طبق رای وحدت رویه دیوان عالی کشور، در صورت ارائه چک به بانک و صدور گواهی عدم پرداخت از سوی بانک، محل بانکی که چک با گواهی عدم پرداخت روبرو شده باشد، محل وقوع جرم محسوب می‌شود.

وکیل متخصص قتل عمد تهران

به این ترتیب، در صورت ارائه چک به بانک‌های محدوده منطقه 3 تهران و صدور گواهی عدم پرداخت، دادسرای ناحیه 3 ونک تهران صالح به رسیدگی به جرم چک بلامحل می‌باشد. از دیگر استثناها، جرم مزاحمت تلفنی می باشد که محل سکونت شاکی در تعیین دادسرای صالح ملاک می باشد، چرا که محل مزاحمت جایی است که شاکی در ان حضور دارد. سایر جرایم عمومی که محل وقوع ان منطقه 3 تهران بوده و یا در منطقه 3 تهران کشف شود، در صلاحیت دادسرای ناحیه 3 ونک تهران می‌باشد.

لازم به ذکر است که جرایم تخصصی مانند جرایم قاچاق کالا و ارز، جرایم مربوط به مواد مخدر، جرایم اقتصادی و پولی و بانکی، جرایم منافی عفت، قتل عمدی، سرقت، جرایم فرهنگ و رسانه جرایم کارکنان دولت و جرایم امنیتی و همچنین جرایم خاص نظامیان و جرایم ارتکابی توسط روحانیون در محدوده منطقه 3 تهران، با دادسراهای تخصصی می‌باشد.

وکیل شکایت از پزشکان در منطقه سه تهران، نیز چاره ای جز طرح شکایت کیفری از پزشکان منطقه 3 تهران در دادسرای تخصصی جرایم پزشکی ندارد.

جرایم مربوط به امور بین‌الملل در منطقه 3 تهران نیز از صلاحیت رسیدگی دادسرای ناحیه 3 ونک تهران خارج است و در دادسرای امور بین‌الملل قابل رسیدگی است.

نمونه لایحه دفاعیه در دادسرای ناحیه 3 ونک تهران

بازپرس محترم شعبه 12 دادسرای ناحیه 3 تهران

موضوع: لایحه دفاعیه و پاسخ به اظهارت وکیل شاکی

با سلام و احترام، بازگشت به دستور حضرتعالی مبنی بر پاسخ به اظهارت وکیل شاکی در لایحه تقدیمی مورخ11/09/1396، مضبوط در پرونده، موارد زیر به استحضار می‌رسد:

اول: بر خلاف اظهارت خانم گ، مبنی بر اینکه محل سکونت موکل وی قزوین می باشد و نشانی مندرج در قرارداد، وکالت محضری و اعلام عزل وکیل در دفتر اسناد رسمی، به صراحت، تهران درج شده است.

وکیل پایه یک دادگستری بلوار ارتش

اظهارنامه شماره 1396220000365754، طبق گواهی پیوست، در تاریخ 30/05/1396 به نشانی اعلامی وی در قرارداد و سند رسمی وکالت، ابلاغ شده است.

اما به دلیل اعلام نشانی اشتباه، که با توجه با اقدامات بعدی ایشان، که عمدی، به نظر می‌رسد، نشانی اعلامی شناخته نشده است. بنابراین موسسه به تکلیف قانونی خود عمل نموده است.

ارسال ایمیل ابلاغ محسوب می شود.

علاوه بر این، بر اساس مفاد قرارداد مابین طرفین، ارتباط بین طرفین از طریق ایمیل اعلامی پیش‌بینی شده بود. موکل ایشان آقای ذ تحت شماره 9600489، صراحتا دریافت ایمیل از جانب موسسه و پاسخ به ایمیل را، پذیرفته و اقرار صریح، بر اعلام موضوع مراجعه از سوی موسسه، جهت تعیین تکلیف قرارداد نموده است.( تصویر ابلاغ اظهارنامه پیوست است)

دوم: خانم وکیل مدعی هستند که موسسه تحت مدیریت این جانب، مجوز اعزام دانشجو ندارد. در کجای قرارداد یا تعهدات، اعزام دانشجو درج شده است؟؟؟

اگر وکیل محترم وکالت رسمی را مطالعه می نمودند، ملاحظه می فرمودند که “وکالت جهت عقد قرارداد با …وکیل مدنی و تفویض وکالت جهت درخواست پذیرش از دانشگاهها و اخذ ویزای تحصیلی و انواع ویزاها….با حق سپردن هر گونه تعهد و التزام لازم جهت انجام مورد وکالت” درج شده است.

بر همین مبنا، قرارداد مشاوره نیز بر اساس ماده 10 قانون مدنی منعقد شده است و موسسه نیز با عقد قرارداد با وکیل مدنی، نسبت به پرداخت وجه، جهت انجام امور موکل، اقدام نموده است.

از کجای قراردادهای مابین و وکالت رسمی و محضری، عملیات متقلبانه استخراج شده است؟

آیا خانم وکیل منکر سطر اول قرارداد فی مابین مبنی بر انعقاد قرارداد بر اساس ماده 10 قانون مدنی و اصل آزادی قراردادها هستند؟

جرایم قابل گذشت

سوم: خانم وکیل اظهار نمودند موکل ایشان در فروردین 95 به موسسه مراجعه نمودند و این نشانگر داشتن مراودات با بنده و اخذ وجوه از ایشان می باشد، آیا موکل ایشان محجور و یا صغیر هستند که با توجه با تاکید در بند ح ماده 4 قرارداد مورد استناد خودشان، باز هم از دریافت رسید امتناع نمودند؟

شهود چگونه پرداخت 4000 دلار را تایید نمودند؟ آیا شهود هم دلارها را شمارش نموده و عدم جعلیت آن‌ها را احراز نمودند؟ چرا خانم وکیل درباره نحوه خرید دلار و موضوعات مندرج در وکالت رسمی توضیحی نمی دهند؟

بنده به صراحت تمامی موارد را استخراج نموده و تقدیم نموده ام.

شهادت شهود باید مقرون به واقع باشد

چهارم: وکیل شاکی اظهار می دارد فایل صوتی که شهود اظهار نمودند بنده به موکل ایشان زنگ زدم و اقدام به فحاشی نمودم و همزمان هر دو شاهد شاکی نیز حضور داشتند، اثبات کننده فحاشی و قذف از سوی موکل بنده است.

در این موضوع بیش از این نمی توان دفاعی کرد. قوانین کیفری ایران، متاسفانه از قرار دادن فایل صوتی و شهادت شهود از پشت تلفن، در عداد ادله استنادی و اثباتی، از تجربیات و علم سرکار استفاده ننمودند.

پنجم: به فرض محال که کارت مورد ادعای شاکی، توسط بنده به ایشان در حضور سه شاهد!!! تحویل داده شده باشد. کدام مرجع جعلیت کارت را مورد تایید قرار داده است؟ آیا از دانشگاه استعلام شده است؟

آیا کارشناس نظر به جعلیت کارت داده است؟

چگونه خانم وکیل بی محابا به موکل بنده تهمت جعل، استفاده از سند مجعول، کلاهبرداری و قذف می زند؟

کلاهبرداری در معامله

با کدام دلیل اثباتی مانور متقلبانه موکل بنده احراز شده است؟

در کدام قانون کیفری عقد قرارداد و اعطای وکالت رسمی، از مصادیق کلاهبرداری است؟

ششم: اگر آدرس شاکی شهرستان قزوین است، چرا در زمان انعقاد قرارداد و در زمان اعطای وکالت محضری آدرس مجعول جهت عدم دسترسی به ایشان و عدم امکان ابلاغ قضایی و اوراق اظهارنامه به موسسه ارائه شده است؟

در صورت نداشتن سوء نیت و حرفه ای نبودن شکایت ایشان، چرا از سایر پرونده‌ها با اشخاص دیگر که در ان قراردادها نیز آدرس مجعول ارائه نموده اند نامی به میان نیاوردند؟

چرا ذیل آدرس اعلامی در تهران عنوان نشده که نشانی وی نیست و نام صاحب آدرس قید نشده است؟

استفاده از رای داوری در دفاع از پرونده کیفری

هفتم: پرونده کلاسه 9609980010500760 مطروحه در شعبه 106 مجتمع قضایی عدالت تهران مبنی بر درخواست ابلاغ و اجرای رای داوری که تصویر ان تقدیم شعبه محترم به پیوست اعلام شکایت از خانم گو درزی و شهود شاکی تقدیم شده است، اثبات کننده سوء نیت مشارالیهم در طرح پرونده و اقدام به مطالبه مبالغی من غیر حق، جهت اعلام گذشت دارد.

هشتم: خانم وکیل در لایحه اخیر خود که تقدیم شعبه بازپرسی نمودند، اظهار داشتند هر سه شاهد ما ساکن قزوین می‌باشند. با توجه به شاهد سازی و پرونده سازی توسط ایشان، به خاطر ندارند که تعداد شهود ایشان دو نفر بود و نه سه نفر.

عالیجناب، خواهشمندم با توجه به اینکه قرارداد مابین طرفین و وکالت رسمی و محضری و همچنین قرارداد موسسه با کارگزار جهت انجام موضوع قرارداد و وکالت رسمی اعطایی،بر اساس ماده 10 قانون مدنی و اصل آزادی قراردادها منعقد شده است و هیچ ایرادی به قرارداد و وکالت نامه وارد نیست، عدم تحویل کارت مورد استناد توسط موسسه، شهادت کذب شهود بر اساس پرونده شعبه 106 مجتمع عدالت، عنداللزوم شهادت شهود و ارباب رجوع که در روز عقد قرارداد آقای ذ در موسسه حضور داشتند و کارکنان موسسه، و طرح شکایت خلاف واقع، قرار منع تعقیب موکل را صادر فرمایید.

وکیل کلاهبرداری شرکت‌ها

بهترین وکیل در دادسرای ناحیه 3 ونک تهران

با توجه به قرار گرفتن دفتر وکالت محمد رضا مهری بهترین وکیل کیفری در تهران و سرپرست گروه وکلای مهر، در منطقه 3 ونک تهران، قبول تمامی پرونده‌های کیفری در محدوده منطقه 3 ونک تهران و کلیه دادسراهای تخصصی تهران به ویژه معرفی وکیل در دادسرای جرایم پزشکی تهران، قبول وکالت در دادسرای فرهنگ و رسانه، وکیل جرایم پزشکی تهران، وکیل جرایم امنیتی تهران، وکیل جرایم فرهنگ و رسانه تهران، وکیل دادسرای ارشاد تهران، وکیل دادسرای کارکنان دولت تهران، وکیل دادسرای بین‌الملل تهران، وکیل دادسرای پولی و بانکی تهران، وکیل دادسرای اقتصادی تهران، وکیل تعزیرات حکومتی تهران و وکیل متخصص جرایم قاچاق و کالای ارز تهران ارائه خدمات خواهد نمود.

دفتر وکیل کیفری منطقه سه تهران

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

4.9/5 - (27 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *