دفاتر مهاجرتی در ایران

امروز با معرفی دفاتر مهاجرتی در ایران با شما هستیم.

دفاتر مهاجرتی در ایران که با رشد روز افزونی در سالهای اخیر روبرو بوده اند، در پناه فقدان متولی نظارت بر موسسات حقوقی غیر مجاز، و همچنین ضعف سیستم های نظارتی و بعضا مشارکت بعضی از ناظرین در دفاتر مهاجرتی در ایران، مشغول تبلیغات غیر واقعی در شبکه های ماهواره ای و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران زمین هستند.

استفاده از اختلافات عقیدتی بین حکومت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای استکباری و مقاومت در برابر زیاده خواهی های قدرت های استکباری، از سوی جریآن‌های معاند که از ابزار مهاجرت، برای مقاصد شخصی خود بهره می برند، باعث وقوع کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در ایران شده است.

دفاتر مهاجرتی در ایران نام مجعولی هستند که با ضعف قوانین نظارتی و عدم تخصصی شدن حقوق مهاجرت در ایران و وکیل مهاجرت در ایران، رشد قارچ گونه داشته اند.

وظایف و اختیارات موسسه حقوقی، در اساسنامه موسسه های حقوقی قید شده است. هر چند که بسیاری از دفاتر معتبر مهاجرتی در تهران و وکیل مهاجرت و سرمایه گذاری در ایران، از بهترین وکلای پایه یک دادگستری بهره می برند ولی تعداد زیادی از موسسه های حقوقی بین‌المللی و یا موسسه حقوقی و داوری، با توجه به ضعف قانون در این قسمت بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری به ثبت رسیده و مشغول ارائه خدمات حقوقی بدون مجوز هستند.

جرم قاچاق ارز

در ادامه، گروه وکلای مهر، معتبرترین دفاتر مهاجرتی در ایران را به شما معرفی نموده و موضوعات دفاتر مهاجرتی در ایران، دفاتر معتبر مهاجرتی در تهران، موسسه حقوقی مهاجرتی در ایران، موسسه حقوقی بین‌المللی، موسسه حقوقی و داوری و وظایف و اختیارات موسسه حقوقی را برای عزیزان تشریح خواهد نمود.

سوالات درباره دفاتر مهاجرتی در ایران

  • آیا وکلای پایه یک دادگستری در ایران، امکان تاسیس دفاتر مهاجرتی در ایران را دارند؟
  • موضوع مهاجرت و انتخاب وکیل مهاجرت در قالب کدام یک از رشته های حقوقی قابل بحث است؟
  • آیا موسسه حقوقی بین‌المللی اجازه مداخله در امور وکالت و یا اعلام نظر و مشاوره حقوقی مهاجرتی دارد؟
  • موسسه حقوقی و داوری چیست و شرح وظایف و اختیارات موسسه حقوقی در ایران، کدام است؟
  • دفاتر معتبر مهاجرتی تهران چه ویژگیهایی دارند؟

معرفی دفاتر معتبر مهاجرتی در ایران

در بسیاری از سایت های اینترنتی که سرورهای آن‌ها و ادمین و مدیران این گونه سایت ها در خارج از کشور وجود دارند، تحت عنوان معرفی دفاتر معتبر مهاجرتی در ایران، اقدام به جلب اعتماد عمومی از طریق برگزاری همایش هایی تحت عنوان حقوق مهاجرت و دفاتر مهاجرتی در ایران نموده و از فضای ایجاد شده، حداکثر بهره‌برداری را می‌نمایند.

حال واقعیت موضوع چیست؟ دفاتر مهاجرتی در ایران، خارج از چارچوب و ضابطه دفتر وکیل پایه یک دادگستری معنا و مفهوم نمی یابد. چرا که بر اساس نص صریح ماده ۵۵ قانون وکالت، تنها، وکیل پایه یک دادگستری مجاز به ارائه مشاوره حقوقی در ایران می‌باشد.

کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در قالب موسسه حقوقی

فلسفه تاسیس موسسه حقوقی بین‌المللی، ارائه خدمات مشاوره حقوقی در قالب دارالوکاله و موسسه های جمعی توسط وکلای پایه یک دادگستری می‌باشد. چرا که جو از تاسیس موسسه حقوقی و داوری، توسط کانون وکلای دادگستری صادر می شد و با بخش نامه ای ناصواب، روند تاسیس موسسه حقوقی، توسط غیر وکیل شدت گرفت.

وکیل ورزشی

اما این موضوع نیز نافی صلاحیت انحصاری وکیل پایه یک دادگستری در ارائه مشاوره حقوقی نشده است.

بعضی از موسسات حقوقی در ایران با استخدام تعدادی وکیل دادگستری که به تازگی به جرگه وکالت دادگستری پیوسته اند، با استفاده از کمبود قانون در این زمینه، با فریب موکلین مبالغ معتنابهی از موکلین دریافت نموده و سپس با پرداخت مبلغ ناچیزی به وکیل دادگستری، سعی در احاله تخلف ارتکاب یافته می‌نمایند. جهت تشخیص اصالت دفاتر مهاجرتی در ایران و دفاتر مهاجرتی در تهران، می توانید اسامی موسسین موسسه حقوقی مدعی وکالت در ایران را از وب سایت روزنامه رسمی کشور استخراج نموده و با استعلام از کانون وکلای دادگستری، داشتن پروانه وکالت پایه یک دادگستری و اعتبار ان را استعلام بفرمایید.

راه دیگر تشخیص اصالت پروانه وکالت دادگستری این است که به محض ورود به موسسه حقوقی و مهاجرتی در ایران، پروانه وکالت مدیران موسسه را ملاحظه بفرمایید. وکیل پایه یک دادگستری که دارای پروانه وکالت تمدید شده از کانون باشد، موظف است گواهینامه  وکالت خود را در محل دفتر نصب نماید.

شکایت از دفاتر مهاجرتی کلاهبردار در ایران

در صورتی که به هر دلیلی با موسسه ای بابت انجام موضوعات مهاجرتی عقد قرارداد نموده اید و به مشکلی نظیر نداشتن پروانه وکالت دادگستری، عدم انجام امور مربوطه، عدم صداقت در گفتار و توسل به وسایل متقلبانه را ملاحظه فرمودید، می توانید با مراجعه به دادسرای عمومی محل وقوع جرم، در صورتی که موضوع با یکی از موارد مطروحه در قانون مجازات اسلامی انطباق داشته باشد، نسبت به طرح شکایت کیفری اقدام نمایید.

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

در صورتی که در قرارداد شرط داوری وجود دارد، نسبت به تعیین داور و اخذ نظریه داوری و سپس در صورت وقوع جرمی نسبت به طرح شکایت اقدام نمایید.

گروه وکلای مهر با توجه به تخصصی بودن موضوع طرح شکایت از موسسه های حقوقی غیر مجاز و افراد فاقد پروانه وکالت که اقدام به انعقاد قرارداد حقوقی مهاجرتی و دخالت در امر وکالت می‌نمایند، آمادگی کامل جهت مشاوره حقوقی درباره موسسه های مهاجرتی کلاهبردار در ایران، بررسی مجوز های موسسه های حقوقی و ثبت موسسه حقوقی موافق قوانین و همچنین دخالت در وکالت برای افراد فاقد پروانه وکالت، داشته و به عنوان مشاوری امین در کنار شما خواهد بود.

دخالت وکیل پایه یک دادگستری در امور مهاجرتی

حقوق مهاجرت و وکیل مهاجرت در همه دنیا، زیر مجموعه حقوق بین‌الملل خصوصی قرار گرفته است. آثار و تبعات حقوقی مهاجرت از طریق ازدواج، چگونگی اخذ تابعیت مضاعف با سرمایه گذاری خارجی، تنظیم قرارداد سرمایه گذاری خارجی، نحوه کاریابی پس از تحصیل در خارج از کشور، قرارداد کاریابی بین‌المللی، آثار حقوقی پناهندگی در سایر کشورها، امکان اخذ اقامت دائم و بررسی قوانین اخذ اقامت با خرید ملک، همه و همه مسائل حقوق بین‌الملل خصوصی و در صلاحیت وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد.

بنابراین دخالت و ارائه مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری در امور مربوط به انتخاب وکیل مهاجرت در خارج از کشور و قبول پرونده‌های حقوقی و خانواده ایرانیان خارج از کشور در دادگاه‌های ایران، منطبق بر قانون بوده و هیچ ایراد شکلی و ماهیتی بر ان وارد نیست.

طرح شکایت از دفاتر مهاجرتی کلاهبردار در فضای مجازی

در صورتی که سایت و یا یکی از صفحات مجازی که از آی پی و سرورهای خارج از کشور جهت اهداف کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور استفاده می‌نماید، می توانید مراتب را به پلیس فتا اطلاع دهید. در مواقعی که مورد کلاهبرداری توسط دفاتر مهاجرتی در ایران یا سایر کشورها نیز قرار گرفتید، دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران و دادسرای امور بین‌الملل، حسب مورد، مرجع صالح در طرح شکایت کیفری کلاهبرداری اینترنتی می‌باشند.

اثبات رجوع از بذل مهریه

خدمات مشاوره‌ای دفتر حقوقی محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

با توجه به وقوع کلاهبرداری گسترده در فضای مجازی از متقاضیان مهاجرت به اروپا و سایر مناطق دنیا از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری و یا خرید ملک که موجب بروز ضرر و زیان مالی فراوان به هم وطنان شده است، جهت مشاوره حقوقی راههای اخذ اقامت و تابعیت و سرمایه گذاری خارجی و یا پیگیری و طرح شکایت کیفری کلاهبرداری یا تظاهر به وکالت و دخالت در وکالت، گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدلت و مهر پارسیان، آماده ارائه مشاوره حقوقی منطبق با قوانین روز همه کشورها و عنداللزوم عقد قرارداد با وکلای رسمی هر کشور می‌باشد.

۴.۸/۵ - (۲۰ امتیاز)

۶ دیدگاه

  • با عرض سلام خدمت جنابعالی
    برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد قصد مهاجرت به (آلمان.انگستان یا کانادا) دارم.خواهشمندم اول اینکه رشته های کارآمد و مفید برای تحصیل در این کشورها رادر صورت امکان ارسال نمایید.
    دوم اگر مقطع ارشد را در ایران پشت سر بگذارم و برای مقطع دکترا بورسیه اقدام کنم به عقیده شما بهتر است یا خیر.
    با تشکر احمدی

  • سلام خسته نباشید.من متولد ۶۷هستم و متاهلم بدون فرزند و دارای مدرک ارشد عمران گرایش سازه و مدارک فنی حرفه ی و دارای سابقه کار خواستار پیزای کار برای کشور مناسبی میباشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *